Softijs serveren

Gestart door Anja, november 28, 2021, 20:24:29 PM

Anja

Vannacht sta ik bij een cafetaria. Dat gevoel heb ik tenminste heel sterk. Maar daar lijkt geen personeel aanwezig te zijn. Ik wacht een tijdje en er lijkt niemand te komen.
Vervolgens ga ik naar een kraam van etenswaren,  vlakbij die zaak. Ik zie meteen dat er softijs geserveerd wordt, ook dat ik dat ijsje zal krijgen. Het zijn twee grote bollen, een met vanillesmaak en eentje met aardbeiensmaak.

Mijn voorlopige conclusie: er zijn mensen bereid om mij goed te doen.

ANJA

Carla

Een cafetaria, sowieso snacks in het algemeen, is niet echt voedsel, meer bedoeld voor de snelle vlugge hap dan dat het gezond en voedzaam is. Dat snelle vlugge en ongezonde zit er dus voor jou blijkbaar niet in.

Persoonlijk hou ik niet van softijs, maar ik ben wel gek op bijv Italiaans ijs, als ik er alleen maar over schrijf zoals nu loopt het water me al in de mond  ;D
Voor mij is zo'n soort ijsje altijd genieten. Ik weet niet wat jouw associatie met ijs is, maar in mijn geval zou zo'n droom me willen zeggen: leef en geniet in het moment.

Anja

Ik ben wel een vooruit denker ja. Misschien moet ik inderdaad meer in het heden gaan leven!

ANJA

Carla