Legging, geïnspireerd op De Dwaas!

Gestart door Anja, november 06, 2021, 17:24:03 PM

Anja

1. Volg ik mijn droom; ben ik op de juiste weg (borst van de Dwaas)..........Ridder van Pentakels
2. Wat is mijn potentieel/aanleg (de zon)................................................Aas van Zwaarden
3. Wat draag ik mee uit het verleden (knapzak van de Dwaas)...................Zwaarden 8
4. Waar streef ik naar (witte roos van de Dwaas)......................................Schildknaap van Kelken
5. Wat gebeurt er als ik die passie volg (hoofd van de Dwaas)....................Staven 6
6. Op wie of wat kan ik vertrouwen (hondje)............................................De Wereld
7. Van welk gevaar ben ik mij niet bewust (afgrond).................................De Hogepriesteres
8. Wat is de volgende stap (voeten van de Dwaas)....................................Kelken 8

Of ik momenteel op de juiste weg ben is niet eenduidig met ja of nee te beantwoorden. De Ridder van Pentakels geeft wel aan dat ik heel erg mijn best doe maar even wat verder moet kijken dan mijn neus lang is. Maar nog voor ik deze legging volledig had bekeken, zei deze kaart me ook al dat ik daarbij ook nog eens heel goed naar mezelf maar OOK mijn omgeving moet gaan luisteren. Zeer straf want nadat ik vannacht wat warrig gedroomd heb, kreeg ik bij het opstaan het gevoel dat ik tantra meer en meer moet gaan integreren in mijn leven.

Zie dan de Schildknaap van Kelken, waar ik naar streef. Voor mij een duidelijk signaal dat ik meer op mijn eigen intuïtie moet gaan vertrouwen. Me in ieder geval hier veel meer aan over moet gaan geven!

Ten tweede valt mij gelijk de Aas van Zwaarden op: tot hele grootse inzichten kunnen komen! De Hogepriesteres waarschuwt mij hierbij wel dat ik moet oppassen voor het onthullen van pijnlijke geheimen maar ook dat eventueel mijn gevoeligheden kunnen uitkomen!

In dit proces het het om het gestaag loslaten van een brok verleden en het ontwikkelen van bewustzijn en zelfvertrouwen. Nu puur mijn gevoel zonder kaarten: dit slaat op een voor mij heel nieuw vlak: het sociale vlak waarop ik over niet al te lange tijd een en ander ga meemaken. De basis(sen) gaan nu gelegd worden.

Ben benieuwd naar jullie inbreng, groet

ANJA