Kun je ongewenste droom telepathie stoppen?

Gestart door Zoso, oktober 25, 2021, 09:28:16 AM

Zoso

Hallo lieve mensen,

Mijn bericht kan wat schokkend zijn, dus niet lezen als je daar te gevoelig voor bent!

Om mijn bericht zo kort mogelijk te houden, val ik maar met de deur in huis. Ik word al bijna 10 jaar iedere nacht geterroriseerd met droom telepathie door een vrouw met klaarblijkelijk een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Zij kan dit terwijl ze wakker is. Zij heeft heel weinig slaap nodig, ik veel meer. Ze probeert me voortdurend haar denkbeelden op te dringen, treitert, manipuleert, dringt me eindeloos dezelfde droomthema's op (ze is geobsedeerd door seks en niet de seks waar ik van hou) en ze misbruikt me seksueel veelvuldig, hoe ze dat doet begrijp ik niet. Sinds een maand maakt ze me iedere nacht heel vroeg wakker met de suggestie dat het tijd is om op te staan. Als het me eindelijk lukt weer in te slapen springt ze meteen op me om me weer wakker te maken. Ik ben zo ontzettend moe.

Niets helpt. Vroeger waren we bevriend en was ik verliefd op degene die ze voorgaf te zijn. Sinds ik haar heb gezegd dat ze moet ophouden me seksueel te misbruiken hebben we overdag geen contact meer. Ik heb in de loop der jaren een aantal mails gestuurd, op allerlei tonen, zonder enig effect. Als ik haar in een lucide droom moment de waarheid zeg, neemt ze vaak wraak door me extra vaak te misbruiken. Ik heb een paar jaar geleden een paranormaal begaafde man om hulp gevraagd, hij kon haar niet aan. Droomvangers op zijn verzoek hielpen niet, een groot aantal keer meditatie dat de engel Michaël de banden doorsnijdt en oplost hielpen niet. De draden zijn zwart en de laatste keer bloedden ze.

Het enige wat ik kan doen, met Hulp, is het belangrijkste: mezelf blijven. De eerste jaren was ik weleens tijdelijk in de war door haar gemanipuleer, maar ik weet wie ik ben en wat ik wil. Misschien is dat juist de reden dat de narcistische, zieke vrouw me maar blijft stalken: dat ze me niet kapot krijgt. Ze heeft me helemaal in haar macht maar overdag  blijft mijn geest vrij.

Ik ben meer dan ten einde raad, daarom dit bericht. Weet iemand een manier om droom telepathie te stoppen? Heel erg bedankt.

Anja

Beste Zoso,

Ik beschouw jouw verhaal niet als iemand telepathisch lastig vallen. Misschien ben ik nu te radicaal maar weet het even niet anders te formuleren: als ik dit zo eens lees, ben je slachtoffer van zwarte magie! Dat is magie (heb je in zeer verschillende vormen) wat wordt gebruikt om iemand psychische en fysieke schade aan te richten. ZEER KWALIJK >:(

Je hebt duidelijk hulp nodig van iemand die jou tegen dit soort kwade krachten beschermd! Zelf kun je dat ook doen maar ik denk dat iets professionelere hulp gewenst is, hetgeen ik niet beledigend bedoel.

Op 4 november aanstaande is het nieuwe maan. Een goede tijd om mensen waar je niet van houdt op afstand te houden en zelfs af te weren.
Zorg dat je op deze avond eerst jezelf goed aard, Zeg dan een paar keer hardop J****of hoe ze ook heet. Ik gun je geen verdriet, kwaad of ziekte maar haal mij uit je gedachten! Je kunt er ook een blauwe of oranje kaars bij aansteken! Wat hierbij ook helpt, is dat je tijdens dit hele ritueel jezelf een spiegel voorhoudt. Zet nadat je dit ritueel hebt uitgevoerd de spiegel met de achterkant (waar je niet doorheen kan kijken dus) naar je toe. Laat hem zo staan, ook dat helpt.

Nogmaals: sterkte en zoek hulp om je tegen deze kwade krachten te beschermen!

ANJA

Zoso

Beste Anja,

Hartelijk bedankt voor je reactie.

Zwarte magie, het zou best eens kunnen. Ik heb haar meermalen geschreven dat ze me ziek maakt maar het kan haar niets schelen, of ze doet het inderdaad expres. Maar ze hoeft volgens mij geen atributen te gebruiken, ze doet het ook als ze ergens logeert. Ik schrok een keer 's avonds wakker doordat ik iemand hard hoorde zeggen: "Zit je hier!". Ze was toen weer bezig in mijn droom. De stem kwam niet van iemand bij mij in huis.

De man die me wilde helpen zei flinke krachten te hebben, maar het enige wat hij kon bereiken was dat mijn dromen minder duidelijk binnenkwamen en ik haar seksueel misbruik niet voelde, in de nacht nadat hij haar had bezocht. De nacht daarna was ze alweer op volle sterkte. Hij raakte uitgeput van het vechten met haar en moest het opgeven. Ze is dus heel sterk. Of ze onttrekt krachten aan anderen, volgens mij paraciteert ze ook op mij. Kun jij me iemand aanraden die haar misschien aankan?

Ik heb de engelen vaak gevraagd in mijn droom te komen om haar af te schrikken, maar ze doen het niet. Eigenlijk betwijfel ik zelfs of mijn gebeden wel doorkomen, het lijkt alsof zij ze kan tegenhouden.

De meditatie zal ik doen, bedankt, hoewel ik heel erg bang ben haar naam zelfs maar vaag te denken. Ze hoort dat onmiddellijk; de man die me wilde helpen was de eerste keer nauwelijks begonnen met de voorbereidingen en ze was al bij hem, ondanks dat ze hem niet eens kende. Zal ik de oefening toch doen?

Hartelijke groeten, Zoso

Anja

Beste Zoso,

Het is een aanrader om die oefeningen te doen en vooral NIET naar haar te schrijven of om ook met haar op telepathische wijze te communiceren. Als mensen eenmaal haat tegen je koesteren helpt redelijke communiceren niet meer, in welke vorm dan ook.

Doe dus inderdaad je oefeningen en nogmaals: zoek hulp in plaats van het met maar op te lossen.

ANJA

Zoso

Zoso

Ik heb professionele hulp gezocht. Het was geen zwarte magie, ze is bezeten door een demoon. Ik heb geleerd die te verjagen, en sindsdien is ze minder kwaadaardig en komt ze meestal nog maar 1x per nacht. Maar daar is alles mee gezegd, ze is nog steeds geobsedeerd door seks en misbruikt me in perioden, nu al weer een week achter elkaar. De hulpverlener kan verder niets doen doordat ik verder geen problemen heb.

Sinds een maand of 2 probeer ik mezelf te trainen in lucide dromen maar tot nu toe zonder succes. Koorden doorsnijden met de hulp van de engel Michaël heb ik vaak gedaan maar werkt ook niet. Dromenvanger werkt niet.

Het is nu bijna 11 jaar aan de gang, en ik vind het verschrikkelijk dat een letterlijk onreine, en zwaar zieke, geest mij maar blijft seksueel misbruiken en iedere nacht probeert te manipuleren en te beïnvloeden. Ze krijgt geen vat op me, waarschijnlijk kan ze dat niet accepteren en blijft ze daarom maar doorgaan. Heeft iemand nog een idee?

Anja

Als het dan geen zwarte magie is, vraag ik me af hoe haar demonische geest jou iedere avond kan komen bezoeken. Als koorden doorsnijden niet helpt dan raak je op deze manier dus niet de kern van het probleem maar met wat dan wel?

Zoso

De demoon kwam met haar mee in haar geest, nu komt ze alleen.
Ze smeedt gewoon nieuwe touwen volgens mij. In mijn 5e of 6e meditatie zaten ze heel diep vast en waren ze zwart met bloed dat ervan afdroop. Ik dacht dat ik toen het diepste deel had verwijderd en er vanaf te zijn maar nee.
Een narcistische stoornis is echt een zware psychiatrische stoornis. Ik heb een tijd geleden ook hulp gezocht op een forum voor slachtoffers van narcisten maar daar moest ik halve waarheden vertellen en kreeg ik het advies om naar de politie te gaan voor een straatverbod en aangifte te doen van het seksueel misbruik. De politie ziet me aankomen met mijn verhaal dat ik in mijn DROOM gestalkt en misbruikt word...  ::)