Leeuwen in een nogal diep waterbron

Gestart door Anja, oktober 24, 2021, 21:20:55 PM

Anja

Ik sta bij een redelijk zuivere waterbron. Ik kan zien dat er op de bodem een gaatje verstopt zit. Naast mij staat een Marokkaanse vrouw. Ze zegt niks, ik voel of denk er niks bij. Ze is er gewoon, precies zoals die waterbron er gewoon is.
Zeer plotseling zie ik een aantal leeuwen uit die bron komen! Ik word bang en ga naar binnen. De ruimte is vlak naast die bron.

Omdat ik de interpretatie van deze droom niet recht krijg, heb ik besloten om een drie kaartlegging te doen bij Tarot Kaartleggingen. Kijk aldaar mocht je dat willen!



ANJA

Carla

Een Leeuw is een koninklijk dier, in de astrologie is het een vurig teken, en als ik me niet vergis is het ook jouw zonneteken. Water kun je in dromen vaak zien als emoties, er zit iets verstopt, je kunt dat zien in je droom, dus het water staat stil, er is geen stroming. Het gaat allemaal zijn gangetje.

Totdat de Leeuwen naar boven komen. Ik vraag me af, zou dat de Leeuw in jou kunnen zijn? Je vuur, je levenslust, je passie?

De Leeuwen beangstigen je, en je gaat naar binnen. Ik lees dat als "je trekt je terug in jezelf". Je bent nog niet zover dat je vriendjes kunt worden met de Leeuwen (het vuur) of contact kunt maken met de Marokkaanse vrouw (wat ik zie als een onbekende kant van jezelf).

Tot zover mijn associaties  ;D