Wat me binnenkort te doen staat

Gestart door Anja, oktober 16, 2021, 21:55:55 PM

Anja

1. Wat verleden wordt....................: De Ridder van Staven
2. Hoe beïnvloedt dat het heden......: Staven 4
3. Hoe beïnvloedt dat mijn toekomst: De Zon!
4. Wat staat mij te doen.................: De Aas van Kelken
5. Invloeden van buitenaf................: Pentakels 4
6. Mijn grootste wens/angst.............: De Maan
7. Resultaat/Sleutel/uitkomst...........: Kelken 2

Ik geloofde mijn eigen ogen nog niet maar ik kan toch niet onder de indruk uit dat deze kaartlegging in hoofdzaak over de liefde gaat! Dit thema gaat heel langzaamaan (De Maan) een steeds grotere rol in mijn leven spelen, het materiële lijkt steeds minder belangrijk te worden (Ridder van Staven).
Het valt me ook op dat er slechts één aardekaart ter tafel is gekomen! Pentakels 4 die de invloeden van buitenaf aangeeft in combinatie met na verhouding veel waterkaarten, zegt mij dat ik mogelijk een band met iemand kan krijgen waar de buitenwereld niets van begrijpt of niet accepteert.

Maar gelet op de rest van de positieve kaarten krijg ik ook wel sterk het gevoel dat ik dat allemaal wel zal doorstaan.

ANJA

Carla

Dat is jouw grote talent, kaarten duiden. Ik kan dat niet, maar als ik zo meekijk bekruipt me een fijn gevoel, een mooie legging Anja.

Anja

Dank je Carla en ja, ik kreeg ook een fijn gevoel!

Gitte

Ik vind het ook een mooie legging.
Kan zeker over de liefde gaan of diepe vriendschap

aas van kelken: geeft mij het gevoel van je durven geven, openstellen
maan: angsten loslaten
kelken 2 : een mooie ontmoeting of hereniging/ het goed maken

PENTAKELS 4 geeft inderdaad vasthouden aan maar gezien het van buitenaf komt is dat niet belangrijk. Het gaat om jou en wat een ander vindt mag dat niet bepalen.

Geniet ervan het is je zo gegund  ;)

Anja