er wordt op straat een rode roos in oor geniet

Gestart door sterbloemjolanda, oktober 11, 2021, 16:50:29 PM

sterbloemjolanda

had een duidelijke droom, die ook wat sloeg oop de werkelijkheid van mijn hoofd.

Gisteravond begon en nog steeds een licht gebonk op de linker onderkant van mn achterhoofd en dat gaat de hele dag door.....  blijft zelfs na 3 ibruoprofen nog doorgaan.....

In mn droom, loop ik op straat en zeg tegen een jongedame dat ik last van hoofd heb, ze doet wat dingen met mn hoofd en ineens voel ik een prik en een niettang door mn rechter oor aan de zijkant ervan en een krak voel ik de niettang erdoorheen gaan door het benige kant van dat oor en heeft ze een heldere kleur rode roos, iets groter dan mn rechteroor in mijn oor vastgeniet........

Ze had opvallende kleur haar, een henna-kleur, roodachtig en stijl haar en was een jonge dame met gewone kleding.

Toen liep ze door en ik zei kan je het weghalen want ik wil absoluut geen dingen in mijn oor vast hebben..
Ze zegt dat kan ik niet en loopt door...

Ik zeg ik ga de politie waarschuwen.. en ze kijkt even om...
-------
Erna zit ik voor een tv en zie een soort reportage, waarin zij voorkwam, toen ze veel jonger was en toen nog blond haar had en schreef de woonplaats van de vrouw op een papiertje, een heel rare naam, ergens in nederland

Anja

Hoi Sterbloemjolanda,

Deze droom geeft mij het gevoel dat het raadzaam kan zijn om meer open te staan voor de mening van anderen. Als je dat niet doet, dat mensen je hiertoe op een gegeven moment zullen dwingen, waarschijnlijk op een hele onaangename manier.

Die henna kleur haar plus die rode roos, zegt mij wel weer dat je relaties aan verandering onderhevig zijn of worden en dat er liefde voor je in het verschiet ligt (rode roos).

Het gedwongen vastnieten van die roos geeft mij het gevoel dat dit een liefdesrelatie is/wordt waar je niet onderuit kan komen (karma).

ANJA

sterbloemjolanda

ik bevind me momenteel in een heel ander soort cultuur in amsterdam, alsof ik een nieuwe familie erbij heb, zoiets en in het buitenland verkeer, er gebeuren vreemde dingen.....maar wel heel leuke en nieuwe ervaringen

Anja

Kan die roos dan misschien iets te maken hebben (een roos staat voor liefde) met een mogelijk toekomstige relatie van jou? En/of dat deze droom even een tip geweest is om wat meer op bepaalde dingen te letten (etiquette)?? Ik ben er wel hee zeker van dat deze droom met die vreemde dingen te maken heeft!

ANJA

sterbloemjolanda

ben niet echt een etiquette dame, maar probeer wel altijd beetje beleefd te blijven, soms erg open

sterbloemjolanda

kan erg goed met een bepaald veel jongere eigenaar overweg en doe daar elke dag veel creatieve dingen, is me gevraagd, maar val niet op de eigenaar

Anja

Beste STerbloemjolanda,

In je eerste bericht schrijf je dat je niet echt een etiquette dame bent, ook dat je soms erg open bent. Puur mijn gevoel: dit gaat in eerste instantie om iemand die dit in de toekomst niet meer pikt (op de televisie had die vrouw tenslotte nog blond haar, daarna henna).
Het hoe en waarom van die verandering kan ik niet achterhalen maar puur dit gegeven komt bij mij sterk op. Kan het zijn dat die persoon jou dit op een hele indirecte manier duidelijk wil maken (roos)? Let goed op subtiele veranderingen wil ik je meegeven!

Er zijn nog meer mannen op de wereld dan alleen die veel jongere eigenaar hé :) :) Wie weet wie je nog eens ontmoet!

ANJA