hulp met begrijpen kaarten

Gestart door Anoniem1988, oktober 10, 2021, 16:36:42 PM

Anoniem1988

Ik heb een tarotlegging gedaan met 6 kaarten volgens volgend principe en met volgende vraag: hoe de relatie tussen mij en mijn recente ex-partner zou verlopen/of dit nog goed zou komen.

kaart 1 = het verleden en de invloed die het heeft op uw vraag --> gerechtigdheid
kaart 2 = hindernissen op uw weg --> rad van fortuin
kaart 3 = gunstige invloeden --> wereld
kaart 4 = de nabije toekomst --> staven 3
kaart 5 = de verre toekomst --> bekers aas
kaart 6 = het uiteindelijke resultaat van uw leven --> magiër

Kan iemand mij helpen dit te interpreteren?? Alvast bedankt voor de hulp!!

Geert

Gerechtigheid, Rad van Fortuin en Wereld:
Is hier karma ingelost?

Staven drie, Bekers Aas en Magiër:
Samen zie ik hier een nieuw begin, je gaat iets nieuws manifesteren.

Over partner, ex-partner, zie ik hier niks.
Ik zie wel mogelijkheden voor een goede toekomst.
Daar moet je wel zelf aan werken.

Je krijgt die toekomst aangeboden met Bekers Aas.
Je hoeft het dus niet alleen te doen.

Pentakels en zwaarden ontbreken.
Ik denk dat de zaken wel eens snel kunnen gaan zonder al teveel discussie.

Mooie legging, fijne kaarten, veel grote arcana.
Dat heeft wel potentieel voor een leuke toekomst.
Zelf aan werken, het komt niet zomaar.

Anoniem1988

Dag Geert,

Bedankt voor je antwoord.

Wat bedoel je met is hier karma ingelost?

Ja ik had zelf specifiek een vraag gesteld rond partner, dus probeerde het zo te interpreteren maar geraakte er niet wijs uit.. jij zou het dus ruimer opvatten als een positieve toekomst die in het verschiet ligt als ik hier aan werk?

Geert

Ensie.nl schrijft het volgende over Karma
----------------------------------------------------------------------------------------------------
betekenis & definitie

Karma is de som van alle persoonlijke, goede en slechte daden en gedachten tijdens het aards bestaan. Het is een woord dat zijn oorsprong heeft in het Sanskriet en betekent daad of werking.

In verband met het dogma van de reïncarnatie bij de Hindoes bepaalt het karma in welke staat de mens herboren zal worden. Wie het goed gedaan heeft in het leven zal herboren worden in zalige oorden in een goede of hogere positie. Wie slecht heeft gehandeld in het leven kan na een straftijd bijvoorbeeld als dier of verworpene gereïncarneerd worden. Men is ervan overtuigd dat geluk en ongeluk, rijkdom en armoede, gezondheid en ziekte uitsluitend afhangen van het karma van een vroegere existentie. Dit is de grondpijler van de levens- en wereldbeschouwing van de Hindoes waarvan de eerste kiemen reeds in de Upanishads zijn aan te wijzen.

Geert

Er is dus iets tussen jou en jouw ex-partner voorgevallen. Laten we dat bedrog noemen. Daarmee denk ik dat jij degene bent, die bedrogen is. (Bedrog dus in de meest ruime zin van het woord). Ik denk dat jij de persoon bent die de pijn voelt, laten we het zo zeggen.

Wat moet er in de relatie veranderen, om het weer goed te krijgen? Gaat dat ook gebeuren? Wat denk je zelf?

Wat is er zo bijzonder aan deze relatie, die bewezen heeft ook stuk te kunnen gaan?

Voor je over je toekomst gaat nadenken, moet je met deze vragen, en nog meer vragen, even heel diep met jezelf in overleg gaan.

Het is jouw leven, jouw toekomst, wat doe je ermee? Ga je het leven of geef je het weg.