Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Droomvanger

Gestart door carmelita, september 24, 2004, 00:51:57 AM

carmelita

Hoi luitjes, ik heb toen ik bij mijn vriendin in Limburg was een droomvanger gekocht, omdat ik gewoon naar werd van de dromen die ik elke avond heb. Ik heb mijn leven altijd al een sterke verbondenheid gevoeld met de Indianen, ook omdat mijn oma Indiaanse was. Wat blijkt nu, ik heb het boven mijn bed gehangen, zoals mij verteld werd, maar nu lijkt het wel of ik alleen maar droom en totaal niet slaap. Elke keer word ik weer wakker van een droom, die nogal chaotisch is, val weer in slaap prompt komt er weer een chaotische droom. En dat gaat zo door todat ik wakker word. Wie kan hier wat mee???? Knuffel Carmelita :-* :-* :-*

Blackdragon

hoi carmelita,

de dromenvanger vangt normaalgesproken alleen nachtmerries op. maar als de dromenvanger niet goed geknoopt is kunnen er ook een heleboel dromen in je hoofd komen. een goeie dreamcatcher heeft en rond gat in het midden (hoeft niet perse het midden te zijn maar alle uiteinden komen hier op uit) en er zit een steentje of kraaltje in het web geknoopt.

misschien kun je hier wat mee,
grtz mathijs

palomino

lieve Carmi,
Ik heb jaaaaaaaaaaaaaaren geleden zelf een dreamcatcher gemaakt en daar enkele van mijn eigen steentjes en andere dierbaarheidjes in geknoopt...
Misschien zou je een klein sieraadje van jezelf aan de dromenvanger kunnen toevoegen...van te voren prent je jezelf in dat dit kleine dingetje de chaos uit je dromen houdt en dat je een goede nachtrust zult hebben...Wellicht kun je ook je oma vragen om je hierin bij te staan en vergeet niet Het Grote Mysterie te bedanken voor de hulp... :)
Liefs Palomino

blackbird

Naar mijn weten zou dat psychologisch zijn en het aantal nachtmerries vermindert door de gedachtekracht of verandering van een houding in d e hersenen.
Voor de rest bestaan er naar mijn weten veel modellen van.