Meer bezieling maar tevens stabiliteit (2)

Gestart door Anja, september 22, 2021, 12:46:32 PM

Anja

1. Oorzaak...............................................Koningin van Pentakels
2. Gezondheid..........................................Aas van Staven
3. Rijkdom...............................................De Hogepriesteres
4. Toekomst.............................................Kelken 9
5. Liefde..................................................Kracht
6. Verleden...............................................Kelken 8
7. Werk....................................................Pentakels 9

1. Deze Koningin kan ik in deze legging even niet goed interpreteren. Hoewel een aardekaart lijkt dit weinig met materie e. d. te maken te hebben. Misschien dat deze kaart aanduidt dat ik al heel jong emotioneel gezien zelfstandig was? Hmmm....kan maar nogmaals: ik weet het even niet.

2. Een blakende gezondheid waarover ik me geen zorgen moet maken. Wel wat blijven opletten op wat ik eet, aangezien de lever een gevoelig onderdeel is bij mij.

3. Intuïtieve begaafdheid, minstens emotionele rijkdom waar ik volledig op mag vertrouwen en daar ook naar mag handelen.

4. Nog een klein poosje wat tegenvallers en daarna mag ik mij op een prettige toekomst verheugen!

5. Kracht om van liefde vervuld te raken.

6. Vaak met een bezwaard hart afscheid moeten nemen van mensen en situaties die me dierbaar waren.

7. Iets wat op het werk speelt komt aan het licht. Toch lijkt mij dit op zich een goede werkkaart! Deze kaart duidt ook op een slimme aanpak en/of deelname aan iets.

Al met al vind ik dit zeer zeker geen slechte legging! Nogmaals: ik zal het nog even niet makkelijk krijgen maar daarna zal het beter gaan.

ANJA

Carla

Ik denk bij Koningin van Pentakels vooral aan realiteitszin en betrouwbaarheid.

Geert

Ik ben het met Carla eens en voeg daar aan toe:

dat alle koninginnen ook "water" vertegenwoordigen.
Bij deze koningin dus: water van aarde.

Pentakels zijn ook nog eens traag.

Laat je gedachten maar gaan over:
"Realiteitszin en betrouwbaarheid"
"Traag maar gestaag"
"Water van aarde"
"Zelfverzekerd"
"Leiding nemen"

Anja

Dank jullie wel Carla en Geert!! Heel raar dat ik zelf geen vat op die dame kreeg maar mooi dat jullie mij daarbij zo hebben geholpen!!

ANJA