Vloedgolven tegen de trein

Gestart door Anja, september 19, 2021, 18:58:12 PM

Anja

Ik zit in een trein, ik weet ongeveer uit welke richting de trein komt. Ik weet ook dat hij naar het station in mijn woonplaats gaat. Er zitten nog enkele anderen bij mij in de coupé. Ik weet op welke landweg die trein rijdt, er mogen in de realiteit nog niet eens bussen komen.
Ik zie aan weerskanten van die trein steeds hogere vloedgolven opkomen. Ze slaan tegen de ramen van die trein. Ik zeg tegen die enkele medepassagiers: we zijn net op tijd weg!

Ik krijg namelijk het gevoel dat die vloedgolven steeds hoger, meer en krachtiger worden!

Een vloedgolf is een signaal van hoge energie. In mijn geval komt die hoge energie van de weilanden. Weilanden/platteland staan in mijn optie voor vrijheid. In dit geval kan dat betekenen energie achter vrijheid. Het station staat voor op weg zijn naar het volgende levensdoel.
Mijn algehele gevoel over deze droom: ik lijk tussen een begin en een vervolg in te zitten.

ANJA

Carla

Mooie droom, ik heb er eigenlijk niets aan toe te voegen.

Wel opvallend dat je weer over water droomt, en opnieuw met een hoop natuurgeweld (vloedgolven), maar net op tijd heb je jezelf daartegen kunnen wapenen.

Anja

Dat ik weer over water droom geeft mij het gevoel dat ik met (heftige) emoties te maken krijg. Maar inderdaad, ik kan er goed doorheen komen! Dank je wel!

ANJA

Gitte

Inderdaad stormloop van emoties maar ook schoonschip maken.
Wat mag jij loslaten, achter je laten? Waardoor jij de dans kan ontspringen.

Anja

Ik krijg er een beeld bij waarbij woorden even tekort schieten. Plotselinge ingeving(en) maar ook plotseling, snel handelen, kan er even geen vinger op leggen.