Zwemmen richting de noordzee

Gestart door Anja, september 17, 2021, 19:45:30 PM

Anja

Ik weet niet waar ik ben maar wel dat ik richting de Noordzee zwem. Toch nog onverwacht, word ik met een verrassend sterke kracht meegezogen door de stroom. Ik ben wat angstig om te verdrinken maar desalniettemin ben ik de situatie niet de baas.

Ik heb het idee dat dit over een bredere blik krijgen gaat en/of verhoogd kosmisch bewustzijn.

ANJA

Carla

Water heeft te maken met zuivering, een zee met stroming. Die sterke stroom zegt mij 'go with the flow' laat je maar meevoeren. Ook dat het tegen de stroom inzwemmen nu geen zin heeft (de sterke stroom verrast je toch).

Water symboliseert ook gevoel en emoties, ik denk dat de droom je ook wil zeggen dat je daar gewoon de ruimte aan kunt geven, dat je niet angstig hoeft te zijn om door je eigen emoties onderuit te gaan.

Anja

Beste Carla,

Dank je voor je bijdrage. Er zit denk ik veel waarheid in. Omdat die sterke stroom mij overvalt en ik mij wel moet laten meevoeren (tegen de stroom in heeft zeker geen zin!) denk ik dat ik iets ga meemaken, een ervaring waar ik niet onderuit kan.

Ik vind het wel een hele troost om niet bang te hoeven zijn voor mijn eigen emoties. Nu nog weten waarom maar dat komt wel.

Gitte

Opnieuw een droom met water.
Emotie en zuivering komt in mij op.
Bang om los te laten, om je over te geven aan iets dat sterker is, iets waarover je geen controle hebt of kan hebben.
Laat het denken (lucht) los en stoom met de golven mee