De volgende stap.

Gestart door Anja, september 15, 2021, 19:27:32 PM

Anja

Bovengenoemde legging is zeer geschikt voor als je op korte termijn goede raad nodig hebt. Deze legging werkt kort maar krachtig.

Zoals jullie weten heb ik contractverlenging gehad maar nu is er toch iets voorgevallen waardoor ik zeer sterk geneigd ben om acuut een andere baan te gaan zoeken. Maar ik laat me weleens teveel door emoties leiden, nu ook en ben ik bang dat ik te snel en mogelijk ook de verkeerde stappen neem. Jullie raad is zeer welkom.

1. De uitgangspositie; hier sta ik nu....................De Magiër
2. Dit is totaal onbelangrijk................................De Koning van Zwaarden
3. Alleen dit is belangrijk...................................Kelken 10
4. Hierheen leidt de volgende stap......................De Dwaas
Zodra deze situatie wordt doorgemaakt (4) is het tijd om de kaarten opnieuw te leggen

1. Deze kaart lijkt te zeggen dat ik de situatie goed in de hand heb en/of daar goed zit ??? :-\ Maar ook zeer zeker dat ik de mogelijkheden van nieuw werk eerst nog eens goed nader moet onderzoeken! Diep in mij zit een leergierige geest die nog meer wil ontdekken.

2. Wat totaal onbelangrijk lijkt, is de mening (iemand die met woorden werkt) en/of handelswijze van mijn werkgever. Ook niet bang zijn voor meningsverschillen of ruzies.

3. Het is nu belangrijk, dat ik aantoon dat ik plezier in mijn werk heb. M. a. w. laat even niet merken dat het niet naar je zin is! Ook dat ik me meer aan de tijd moet overgeven. Dat alles zal gaan zoals het moet gaan. Maar ook: opnieuw gaan netwerken en praten over mijn plannen (heb toch al wel een beetje de richting in mijn hoofd). Iets in mij zegt me dat dit netwerken zo slinks mogelijk moet gebeuren dus niet openlijk zodat mijn huidige werkgever hier vanaf weet. Komt nu even in mij op.
Ik moet met kleine stapjes naar de nieuwe werkrichting gaan. Mijn gevoel: zo ongeveer hetzelfde werk maar een ander bedrijf.

4. Deze kaart geeft een open afloop aan maar ook schending van verdragen/contracten.

Mijn gevoel: ik heb veel mogelijkheden (De Magiër). Hoewel ik de richting al een beetje weet, toch eerst die mogelijkheden wat nader onderzoeken, zowel emotioneel als praktisch. Vervolgens kleine vervolgstapjes ondernemen (Kelken 10).
En vooral niet openlijk van ongenoegen blijk geven. Ik moet stilletjes achter de schermen handelen lijkt het wel. Ik zal die raad dan ook ter harte nemen!

OOK jullie raad en opmerkingen 8)

ANJA