Auteur Topic: Meer bezieling maar tevens stabiliteit  (gelezen 71 keer)

Anja

• Moderator
  • Master lid
Meer bezieling maar tevens stabiliteit
« Gepost op: september 06, 2021, 21:59:03 pm »
1. Oorzaak................Koning van Kelken
2. Gezondheid...........Het Rad van Fortuin
3. Rijkdom...............Koning van Staven
4. Toekomst..............Zwaarden 3
5. Liefde...................Aas van Zwaarden
6. Verleden...............Koningin van Zwaarden
7. Werk....................Gerechtigheid

Het Rad van Fortuin staat voor leverkwalen/gevoeligheid op de lever maar verder een algemeen goede gezondheid. Die gevoeligheid van de lever speelt al heel mijn leven, heb ook al eens een keer een te traag werkende lever gehad dus op zich brengt deze kaart mij niet veel nieuws. Het zegt me in ieder geval niet zoveel.

Zwaarden Aas verbaast mij daarentegen des te meer! In de liefde geeft deze kaart ongeremde gevoelens aan. Omdat de Koning van Kelken hier op nummer een staat, geeft dit voor mij aan dat ik me zeer lange tijd voor de liefde heb afgesloten.

Dit komt denk ik door het verleden (Koningin van Zwaarden). Met veel mensen en situaties afgerekend die niet (meer) goed voor me waren.

Helaas staat er nog een pijnlijk afscheid te wachten (Zwaarden 3). Ik heb wel een vaag vermoeden om wie/wat het gaat. Helaas kan ik hier niet met zekerheid uitspraken over doen.

ANJA

Gitte

• Nieuw lid
  • *
Re: Meer bezieling maar tevens stabiliteit
« Reactie #1 Gepost op: september 07, 2021, 22:46:22 pm »
Opvallend veel zwaarden. 5 in totaal !!
Het lijkt erop dat er eens een en ander afgesneden wordt voor rechtvaardigheid je pad kruist.

Hieronder iets over het getal 5 (Tekst door Centrum voor mensontwikkeling Spirit)

Numerologie: het getal 5

Verandering, vrijheid en nieuwe uitzichten zijn verbonden met jouw unieke energie. Je houdt niet van beperking van jouw idealen of denkwijzen. Wel van innerlijke groei, ontwikkeling en geestelijke uitdagingen. Je bent verbonden met het leven en de vitaliteit en een enthousiaste en heldere denker, vlug van begrip, prestatiegericht, veelzijdig en sensitief. Je interesse gaat vaak uit naar ingewikkelde zaken en je hebt een hekel aan oppervlakkigheid en routine.

Uitdaging
Jij mag leren om innerlijke vrijheid te vinden door middel van discipline, concentratie en diepgaande ervaringen. Het kritieke punt in je levensdoel is de diepte van de ervaring, niet de hoeveelheid ervaringen. Soms ben je bang voor hechte relaties of intimiteit, omdat je denkt dat anderen dan van alles van je verwachten en je zo beperken in je vrijheid. In feite beperk jij jezelf daarmee om diepgaande relaties aan te gaan en meer vervullende ervaringen op te doen.

Kracht
Als je in je kracht staat kun je diepgang bereiken in alle facetten van je leven en genieten van simpele dingen. Je kunt dan ook goed ingewikkelde zaken verduidelijken en overbrengen op anderen en een uitstekende leraar zijn. Je kunt een vloeiend spreker en een geestige gesprekspartner zijn en alleen al door je aanwezigheid elke groep verlevendigen. Uiteindelijk betekent werkelijke vrijheid voor jou de bevrijding van illusies, innerlijke beperkingen en van stoffelijke zorgen door intreding in de dimensie van spirituele ervaringen.

Anja

• Moderator
  • Master lid
Re: Meer bezieling maar tevens stabiliteit
« Reactie #2 Gepost op: september 07, 2021, 22:53:37 pm »
Wat er bij het hoofdstukje Kracht staat, bevrijden van illusie.
Kelken 7 is voor 2021 mijn jaarkaart. Deze kaart staat ook en zeker voor illusies. Meteen moet ik alweer denken aan die droom die ik alweer enige tijd gelden had: Verlichte Genen, hier op het forum geplaatst. De overgang naar een 5G netwerk! Symbolisch gezien lijkt dat hier plaats te vinden.
Ik ben wel goed van de tongriem gesneden al zeg ik het zelf. Ik krijg wel vaak te horen dat ik-niet zelden onverwacht-van die droge opmerkingen kan maken. Mensen lachen zich dan vaak dood om me.

De uitdaging is mij genoegzaam bekend ;D

Een hele mooie omschrijving van het getal 5, waarvoor mijn dank!!

ANJA