Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Tarotkaarten

Gestart door Anja, september 04, 2021, 19:42:28 PM

Anja

Afgelopen nacht heb ik het gevoel ergens met vakantie te zijn, weet echt niet waar! Ik heb er in ieder geval wel een ontspannen gevoel bij.

Wat ik veel duidelijker voor ogen zie, is een stapel tarotkaarten met de afbeelding naar beneden. Dit lijkt te zeggen ontspan je maar, dan zal je achter veel betekenissen komen.

Carla

Gitte

Inderdaad een mooie droom.

Een afbeelding hangt aan elkaar van details waarbij voor de ene persoon het ene detail meer opvalt/belangrijker is dan voor een andere.
Men gaat over " het opvallende detail" nadenken.
Omdat de afbeeldingen naar beneden liggen krijg ik het gevoel van: zoek/graaf niet naar details, oorzaken, oude gebeurtenissen. Loslaten die handel want het komt zelf naar je toe.
De oplossing/ waarheid/ verklaring/inzicht -noem maar - bereikt je zonder enige vorm van (geestelijke) inspanning.
Het resultaat zorgt voor rust.

Spontaan komt in mij op: vertrouw (nog meer) op je intuïtie, laat het denken meer en meer los.

Anja

DANK JE Gitte!! Dit grote hart onder de riem kan ik heel goed gebruiken!!

Anja