Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Geraamte

Gestart door Fransisca, augustus 27, 2021, 16:46:49 PM

Fransisca

Graag wat feedback over volgende droom
Ik lig in bed. Het is een grote kamer, vooraan passeren mensen. Er is iets aan de hand met 1 persoon en die wordt achter het muurtje in het water geduwd. Hij komt er weer uit als een geraamte. Dit wordt rechts van mij in bed gelegd en ik moet aan een onzichtbare heer (geen god, maar de heer van de ruimte waar ik lig) vragen om het geraamte weg te halen. Ik doe dat in gedachten. Maar dat bleek niet voldoende. Ik had het hardop moeten vragen. De heer werd dus boos omdat ik het hem niet gevraagd had en hij voegde het geraamte samen met mij, al knijpend. Toen schoot ik wakker. Helemaal in angst.
Later val ik opnieuw in slaap. En voorbij het muurtje passeren weer mensen. DIe vallen in het water en bij elk van hen wordt iets geamputeerd. Armen, of benen of een hoofd. En zo komen ze er weer uit en gaan ze verder.

Anja

Beste Fransisca,

Je hoeft mij geen verdere tekst en uitleg te geven als je dat niet wilt hoor maar hebben mensen jou in het verleden veel ziekte en/of leed berokkend (skelet)?
Zo ja, is dit er dan (ook) de reden dat jij nog steeds, vermoedelijk teveel, je best doet om door mensen geaccepteerd te worden (amputaties)?
Die man in jouw droom, kan die misschien aangeven dat het voor jou veel beter, misschien zelfs noodzakelijk is dat je jezelf laat zien zoals je echt bent?

Mijn gevoel: misschien zonder dat je het beseft, maak je mensen juist kwaad doordat je jezelf niet bent. Mensen prikken hier doorheen of gaan hier doorheen prikken en dan krijg je juist reacties en situaties die je niet wilt.

Gitte

Dag Fransisca,

Meteen kwam bij mij het gevoel van hongerige piranha's.
Ga eens bij jezelf na of er in jouw omgeving mensen zijn die van jou profiteren, profiteren van iedere situatie.
Een soort van "nooit genoeg hebben".
Je geeft ze een arm en ze willen een heel lijf.

"bij elk van hen wordt iets geamputeerd. Armen, of benen of een hoofd"

Armen => ze kunnen zelf niets meer vastnemen/ bijhouden/ vasthouden
benen => weglopen van die profiteurs wordt niet geduld
Hoofd => er wordt verwacht dat je enkel ja knikt en niet nadenkt.

Mensen passeren maar het ontgaat hun wat er met jou gebeurt/ hoe jouw situatie ECHT is.
Ik krijg het gevoel dat jij in een lastige situatie zit waarbij jij niet durft te handelen. (maar ik kan mis zijn)

Gitte

Fransisca

Ik vind het wat moeilijk om hier openbaar op te reageren. Maar ik zit inderdaad in een moeilijke situatie. Op twee vlakken.  Al herken ik me niet direct in de reacties. Volgens mij gaat het om iets anders.
@Anja: moest jij consults doen, dan zou ik je graag contacteren.

Bedankt alvast