De Poortlegging

Gestart door Lief, juli 09, 2021, 09:28:55 AM

Lief

Morning☀️

Hoe kan ik mijn relatie in harmonie brengen?

1 Hier gaat het om: zwaarden 3

2 zo ontwikkelt het zich: staven 5

3 zo heb je het gedaan: koningin van kelken

4 zo moet je het gaan doen: staven 4

5 dit heeft er toe geleid: munten 5

Eens even op mij in laten werken en daarna proberen inzichten te krijgen.

Greetz, Lief☀️☀️

Look for the answer inside your question...

Geert

Hoi Hoi Lief,

Zijn de inzichten voor deze poortlegging al binnen?

Groetjes,
Geert.

Lief

Hoi Geert,

Ik ben er nog niet uit. Ik kijk er morgenochtend nog eens naar….

Lief

Morning☀️☀️

Eens kijken…..

1 hier gaat hem om/zwaarden 3.

Ik denk dat deze kaart mij verteld dat ik het verdriet moet laten gebeuren. Ik zit er in vast. Ik moet de zwaarden omarmen zodat de wolken hun druppels los kunnen laten. De tranen laten vloeien. Mijn zwaarden zitten muurvast waardoor de bovenliggende emotie woede is waar mijn verdriet achter verschuilt zit.

2 zo ontwikkelt het zich/staven 5

Ik denk dat de staven de gedachten in mijn hoofd uitbeelden en de verschillende emoties erbij. Ik kan maar niet tot het pentagram komen wat de staven proberen uit te beelden. Het was er altijd. Het is ingestort en hoe kom ik nu weer tot het volledige pentagram? Hoe is het eigenlijk uiteen gevallen?

3 zo heb je het gedaan/koningin van kelken

Liefde en harmonie willen ervaren. Gestaan voor mijn gezin dit bijeen te houden. De kleine kring om mij heen is zeer belangrijk. Mensen vinden de reflectie die ze bij de koningin treffen eng. Te confronterend.
Voor haarzelf moet ze leren dat emoties en gedachten van voorbijgaande aard zijn.

Ik vind dit een lastige kaart. Er zit zoveel in.

4 zo moet je het gaan doen/staven 4

Er zal stabiliteit gevonden moeten worden. Dit kan alleen maar ontstaan door uit de comfortzone te komen. Pas dan gaat de zon weer schijnen en kunnen we genieten van haar warme stralen. Een nieuwe richting inslaan die een gevoel van vreugde teweegbrengen.
De weg die over de brug gaat leidt tot andere inzichten. Een gevoel van thuiskomen hebben.

5 dit heeft er toe geleid/munten 5

2mensen die elkaar gevonden hebben door dezelfde problemen. Altijd op elkaar aangewezen geweest. Een van hen trekt aan de bel en heeft hulp van de ander nodig. De bel wordt genegeerd of niet gehoord. Door het hoofd gebogen te houden wordt er niet gezien waar de ander behoefte aan heeft. De bel wordt wel gehoord door omstanders. Deze bemoeien zich met de situatie. De vraag is  of ze er al klaar voor zijn.

Mooie zondag☀️ Lief