Alleen maar grote arcana

Gestart door marcel_77, juni 20, 2021, 12:41:33 PM

marcel_77

Hoi,

Ik ben vrij nieuw met kaarten leggen maar ik had gisteravond een opvallende legging. Mijn topic was liefde en vervolgens zijn er alleen maar grote Arcana kaarten getrokken. Kan iemand dit duiden?

Veel dank!  :) ;)

https://www.flickr.com/photos/193347824@N08/51259616284/in/dateposted-public/

Anja

Hoi Marcel,

Dit is inderdaad een hele bijzondere legging. Ik kan er overheen gekeken hebben hoor maar ik zie geen liefdesvragen. Klopt dit? Heb je een open liefdesvraag gesteld??

ANJA

marcel_77

Dag Anja,

Leuk dat je reageert. Ik heb inderdaad een open vraag gesteld mbt liefde...

Anja

Graag gedaan hoor Marcel! Omdat je een open vraag hebt gesteld, dan van mijn kant een open interpretatie voor je liefdesvraag.

Mij valt als allereerst De Hogepriesteres op! Dit geeft mij een gevoel van vaak (innerlijke) verleidingen maar geen vervulling. Voor de ware liefde is denk ik nog een groeiproces nodig, ik denk dat je daar zelfs al middenin kan zitten.
Dan stelt De Hogepriester de vraag: kun je elkaars minder goede kwaliteiten en eigenschappen accepteren? Kan je iemands totaliteit zo volledig mogelijk aanvaarden? Of loop je meteen weg zodra er ook maar iets tegenvalt?? Weet dat iedere relatie zijn ups en downs kent.
Gerechtigheid: je hebt er recht op! M.a.w. laat je niet in de maling nemen en stel een samenlevingscontract op.
De Zegewagen: maak eerst voor jezelf goed de balans op! Waar sta ik momenteel in het leven en waar wil ik in de toekomst naartoe?? Denk hierbij aan werk, geld, hobby's en vakanties, gezondheid, vrienden en familie. Welke partner past hierin?
De Keizer: ben jij iemand die graag zelf leidt en/of het moeilijk vindt om dingen uit handen te geven?
Het Oordeel: op den duur een ontmoeting met iemand met een zeer ondernemend karakter.

marcel_77

Dag Anja,

Dank je wel voor je reactie. Een duidelijke uitleg. Sommige dingen herken ik inderdaad en sommige minder.

Warme groet,

Marcel.