Auteur Topic: Allemaal voorbodes  (gelezen 651 keer)

Anja

• Moderator
  • Master lid
Allemaal voorbodes
« Gepost op: juni 16, 2021, 22:09:03 pm »
Toen ik vanmorgen opstond, wist ik dat er e. e. a. anders ging lopen. Ik voelde een extra sterke drang om de oplader van mijn telefoon mee te nemen, dit zonder te weten waar dat gevoel precies vandaan komt.

Jawel! Het begon er al mee dat mijn eerste klant al aangaf zich niet lekker te voelen. Hier even over gepraat, daarna verder gegaan met de nodige begeleiding. Ben ik hier bijna mee klaar, gaat onverwacht mijn telefoon: volgende klant: kon mij niet ontvangen! Klant in kwestie heeft de hele nacht niet geslapen, wederom vanwege gezondheidsproblemen. In dit geval heb ik sterk het gevoel dat 'het' niet lang meer gaat duren en ik dus die klant kwijtraak.
Toen kreeg ik als derde het bericht dat wéér een andere, pas nieuwe klant uit mijn rooster gehaald is. Dit vanwege juridisch/technische redenen, laat ik het even hierop houden. Heeft niks met mij te maken. Hoefde dus ook niet meer naar die derde klant toe!

Wat ik al een tijdje voorvoel lijkt nu uit te gaan komen; een aantal mensen verliezen maar er ook een aantal nieuwe bij krijgen. Dat gevoel had ik al toen ik voor de eerste keer de Legging, geïnspireerd op De Dwaas deed! Dit omdat daar toen twee tienen in voorkwamen! Nu lijkt er dus een stukje van deze legging al uit te gaan komen, de rest volgt nog denk ik dan maar!!
Ik heb wel echt het gevoel dat dit op de een of andere manier zo moet zijn.

ANJA

Carla

• Administrator
  • Master lid
  • Wat je aandacht geeft groeit
    • CatharinaWeb
Re: Allemaal voorbodes
« Reactie #1 Gepost op: juni 17, 2021, 00:42:27 am »
En zo had je onverwacht extra vrije tijd..
Nu ben ik natuurlijk ook heel benieuwd: heb je die lader nog gebruikt vandaag?

Anja

• Moderator
  • Master lid
Re: Allemaal voorbodes
« Reactie #2 Gepost op: juni 17, 2021, 10:10:00 am »
Hoi Carla,

Ja, ik heb die lader nog moeten gebruiken, hetgeen maar zeer weinig gebeurt. Maar ja, eerst maar die nieuwe opdrachten (klanten) en daarna....ik ben ook heel benieuwd! Eerst die twee tienen, de derde komt er dan vanzelf bij.