36 legging van 8/6

Gestart door Lief, juni 09, 2021, 19:48:02 PM

Lief

Hoihoi, gisteren een 36 legging. Ik wil deze graag leren te duiden. Ik heb hulp gevraagd aan Geert. Hij is ook beginnend en heeft mooie en zuivere inzichten. In volgend bericht de 36 legging. Ik kreeg de foto zelf niet voor elkaar. Geert springt gelukkig bij😃

Heel lief😃

Liefs Lief😘
Look for the answer inside your question...

Geert


Geert

De foto is aanklikbaar, er opent dan een groter exemplaar, waar ook op geklikt kan worden voor nog groter.

Lief

Wat goed gemaakt Geert😃

Ik ga er straks en de komende dagen eens naar kijken. Morgen werken. Vrijdag dochter jarig. Zat en zon vrij. Een unicumðŸ'«
Ben benieuwd naar wat we gaan ontdekken….

Mooie avondðŸ'«ðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Anja

Hoi Lief!!

Ik heb van begin af aan al gevoeld dat er een uitwisseling tussen jou en Geert was, zelf toen dit nog helemaal niet zichtbaar was ;D Ik hoop hier een mooie duiding van Geert te lezen!


ANJA

Geert

Heb geen al te hoge verwachtingen van mij. Voor mij is het allemaal nieuw.

Anja

Beste Geert,

Dan maken we er hier toch gewoon een uitwisseling van gedachten van? Vragen staat vrij hoor! Ook ik leer van jullie!

Lief

Hahaha das grappig Anja….

Ja laten we met zijn allen brainstormen😃😃

Ik ga beginnen met kaart 28 en 29…

Eens kauwen daarop. Nu voor vanavond leeg. Naar psych geweest en dat vreet energie…

Tot wijf wel. Enorm gelachen ook….

Look for the answer inside your question...

Anja

 ;D Geeft niks Lief!

Morgen weer een dag!

Geert

Ik doe een eerste poging, op dit voor mij geheel nieuwe pad.
Zonder boek, intuïtief. Ik kan er dus volledig naast zitten.

Hier komt 'ie:


*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

De Vrouw heeft haarzelf op de eerste plaats gelegd. Het verleden moeten we maar een beetje loslaten en eens gaan kijken wat de toekomst zoal in petto heeft. Best wel goed om jezelf op de eerste plek te leggen. Dat stemt positief en gelukkig, wat de kaart daaronder, Klaverbladen, ook nog eens aangeeft.

Met de Klaverbladen is dat in elk geval geluk. Welk geluk dat weten we nog niet, de klaverbladen vertellen daar niks over. De Sleutel op rechts laat daar nog even het slot op.

De Vissen onder de klaverbladen stemmen in elk geval hoopvol. De Heer ligt ernaast. Zou die er iets mee te maken hebben? Je weet maar nooit. De Vogels fluisteren er al wel over en de weg er naar toe op rechts ligt in elk geval open.

De Zon onderaan onderstreept het nog maar eens. Als je je gelukkig voelt, dan ben je het ook.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Lief

 :o

Ik zit hier doodmoe met zeer pijnlijke knie te lezen….

Vandaag weer voor het eerst 8 uren gewerkt. Dat hakt er even in.

Wat een mooie uitleg!  Dat ik nu op 1 kom klopt zeker. Het werd tijd.

Uitspraak verleden/toekomst is de spijker op zijn kop! Dat zeg ik ook. Je kunt er niks aan veranderen. Alleen van leren. Het heeft geen zin erin te blijven hangen. Blik op de toekomst dus.

Mss goed dat de deur nog even dicht is. Spieken door sleutelgat af en toe?

Vissen zijn ook emoties. De heer is een attente, warme heer. Plek 28 is de Zon. De vrouw is plek 29, de beer. Een krachtige moeder. Gesteund door haar moeder vanuit het hiernamaals.

De vogels maken mij nieuwsgierig.

Gelukkig voelen is even nog niet voor nu…..

Mooi Geert!! Erg knap! Thx😘

Look for the answer inside your question...

Geert

De tweede kolom. Dit is al een beetje toekomst met Wolken, Sleutel, Heer en Beer.

De Wolken ontnemen je nog even het zicht. We kunnen wel al wat zien door het sleutelgat, daar ligt dan een Heer met daar voorbij een Beer. Goed oppassen als deze Heer zich meldt. Mogelijk is hij niet vrij en lopen er wat jaloerse dames om hem heen. Ik denk dat dit rijtje je waarschuwt om niet nogmaals dezelfde fout te maken. Goed opletten dus.

Lief

Hoihoi,

Geert je bent op dreef. Ik was nog aan bet bijkomen. Daarnaast modules ingevuld voor mijn psych. Kost veel energie en raakt emotioneel meer dan gedacht.

Voorlopig ben ik wel klaar met een heer. Ik focus mij meer op een beer. Moederfiguur. Mijn mam en oma. Van de laatste was het vandaag haar sterfdag 11 jaar geleden. Morgen mijn dochter jarig. De contra’s voelen nog steeds raar.

Ik voel verdriet over overlijden/verjaardag, maar ook emotie over invullen modules psych. Eens goed proberen te slapen…..??
Look for the answer inside your question...

Lief

Ik kijk eerst naar de vrouw. Ze heeft niks boven haar of links van haar. Denkbeeldig trek in de lijn door. De onderste rij horizontaal boven haar. De laatste rij rechts verticaal links van haar.

Zon boven haar. Kist links van haar.

Iets eindigt en er is een nieuw begin(kist). De vrouw probeert er positief in te staan (zon), maar veel dingen brengen nog verwarring (wolken).

Wanneer ik de linkerrij verticaal naar de rechterkant breng dan komt er een herstel, opnieuw beginnen(kist ring)

Later kijken naar al het tussenliggende. Wat een toekomst wanneer je op het linkerhoekje ligt

😳😳.




Look for the answer inside your question...

Anja

Als een persoonskaart helemaal aan de rand ligt, dan kijk ik welke kaart er in de toekomst of het verleden ligt. De vrouw in deze kwestie, die helemaal aan de linker rand ligt, kijk ik meteen naar de kaart aan de andere rand, daar ligt de Kist.
En zie: daarnaast ligt weer het Hart! Er ligt iets heel moois voor jou in het verschiet.