Auteur Topic: Astrocirkel werk  (gelezen 62 keer)

Bergje84

• Nieuw lid
  • *
Astrocirkel werk
« Gepost op: juni 07, 2021, 18:03:31 pm »
Graag wat duiding.

1. De toren
2. Staven 6
3. Heremiet
4. Pentakels 7
5. Staven 10
6. De ster
7. Ridder van zwaarden
8. Staven 2
9. De gehangene
10. Staven 9
11. Schildknaap van pentakels
12. De hogepriester

Anja

• Moderator
  • Master lid
Re: Astrocirkel werk
« Reactie #1 Gepost op: juni 07, 2021, 21:05:41 pm »
Hoi Bregje,

Hoe is het met je? Leuk je hier weer eens te zien!!

1. De Toren staat voor een persoonlijke doorbraak! Vaak komt er dan een plotselinge verandering die in eerste instantie als heel naar wordt ervaren maar even later als een opluchting wordt beschouwd. Je voelt je nu weer vrij, wat je beperkte is niet meer.

2. Staven 6; op het materiële en financiële vlak verwacht ik hier geen problemen.

3. De Kluizenaar: je trekt je terug  van je naaste omgeving. Zijn er veel misverstanden (geweest) tussen jou en anderen? Vind je het moeilijk om zaken/situaties uit handen te geven en/of heb je er moeite mee om goede raad van anderen ongedwongen op te volgen??

4. Pentakels 7: zijn die misverstanden (ook) in de familie of voel je momenteel geen band meer met je eigen wortels/komaf?? Zo ja, waar zitten de verschillen dan, waar zijn die ontstaan? Deze kaart 'maant' je om geduld te hebben, hoe moeilijk de situatie ook is!

5. Staven 10: geeft mij het idee dat je je overbelast voelt of gaat voelen, mede doordat je het moeilijk vindt om dingen uit handen te geven, wat ik al eerder schreef. Zijn het (kleine) nichtjes of neefjes die je momenteel even teveel zijn?? Je voelt je in ieder geval wat onvrij. Ik heb het gevoel dat hier weleens het plotselinge/de plotselinge verandering weleens kan zijn.

6. De Ster: qua werk en gezondheid zit het wel goed. Ik voel zelfs vooruitgang!!

7. De Ridder van Zwaarden: hier 'zie' ik het weerzien van oude kameraden maar ook een zeer passionele aard! Een slag op relationeel gebied 'moet' snel beslist worden. Het kan ook om een plotselinge beslissing qua werkopdrachten zijn. Met een van die kameraden kan jij weleens een relatie gaan krijgen. Maar.....is er ook iemand uit jouw omgeving waarvan je hebt gevoel hebt dat hij/zij erg over je heen walst??

8. Staven 2: het ligt in de diepte dat er nu geleerd gaat worden om weer samen te gaan staan! Protestactie is een woord wat nu spontaan in mij opkomt maar weet dit even niet zo goed te plaatsen. Klopt het dat jij jezelf op spiritueel of ander gebied meer en meer bent gaan ontwikkelen? En dat jij een veel bredere blik op zaken hebt gekregen, waardoor jij je door je omgeving niet altijd begrepen voelt?

9. De Gehangene: verre reizen maken zit er voorlopig nog niet in. Opleidingen volgen, daar krijg ik een sterker gevoel bij. Een plotseling (De Toren?) succesvol idee.

10. Staven 9: je kunt je positie zeer goed verdedigen, grote kans op een mooi nieuw contract.

11. Schildknaap van Pentakels: iets nieuws naast je werk/op het sociale vlak. Goed (zakelijk) nieuws.

12. De Hogepriester: aansluiting bij een vereniging die op het spirituele of geestelijke is ingesteld?? Ik lijk in ieder geval een soort van openbaring te voelen. Een weg die je tot nu toe helemaal alleen gaat afleggen. Ik merk dat jij je nieuwe weg gevoelsmatig met niet veel mensen, misschien wel met niemand kan delen.

Bergje84

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #2 Gepost op: juni 09, 2021, 13:55:36 pm »
1. Voor mijn ev. nieuwe job moet ik 1st door een procedure van screening.
2. Das fijn.
3-4. heb ik geen idee over
5. in het contact met mijn metekindje kan ik me wel onvrij voelen.
6. da's goed hé
7. er staat idd een weerzien met een vriend op het programma. risicopatiënt ivm corona
8. tantra is spiritueel zou ik denken.
9. idd vreesde ik ook al voor. mijn reisje dan maar nog ns jaar uitgesteld
10. fijn
11. ook goed nieuws
12. die tantra deel ik idd met weinig mensen.

Verder alles goed met mij. merci voor de duiding.

Anja

• Moderator
  • Master lid
« Reactie #3 Gepost op: juni 09, 2021, 21:12:57 pm »
Beste Bregje,

Het kan goed zijn dat die screening jou een mooi nieuw inzicht in jezelf geeft, of je die baan nu krijgt of niet. En anders ligt er wel een andere mooie baan in het verschiet.

3 en 4 snap je niet schrijf je. Kan 3 dan misschien (ook) betekenen dat je weliswaar zeer goed de grote lijnen ziet maar iets meer aandacht 'moet' hebben voor details? En dat 4 (Pentakels 7) gevaar voor ongeduldigheid/moed verliezen kan aangeven?

Je hebt in ieder geval zeer mooie werkkaarten dus het kan haast niet anders of dat moet goed komen.

Bergje84

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #4 Gepost op: juni 09, 2021, 22:41:51 pm »
Van 3 en 4 weet ik t nt. Zal de tijd wel duidelijk maken.
Het belangrijkste is dat de werkkaarten gunstig liggen.