Aan parachute achter boot

Gestart door Lief, juni 06, 2021, 11:04:06 AM

Lief

Hoihoi,

Hier een droom van een vriend die hij mij vanmorgen vertelde...

Hij ging achter een boot aan een parachute (iets wat je vaak ziet in toeristische badplaatsen).
Ze hadden geen uitleg gegeven. De parachute ging eerst een klein stukje over een grasveld de lucht in. Er zat een walkie talkie in de parachute maar deze werkte niet. Hij kwam weer naar beneden en zei tegen een man dat de walkie talkie niet werkte.
De man zei dat maakt niet uit en toen gingen ze weer de lucht in. Het touw werd steeds langer en hij ging steeds meer naar achteren.
Door 2 tunneltjes heen. Hij zag de boot niet meer. Toen heeft hij de parachute losgemaakt. Op het moment dat hij naar beneden viel werd hij wakker.

Mooie dagðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Carla

De vriend gaat (denk ik) teveel mee in de ideeën en plannen van anderen. Ze nemen maar gewoon aan dat hij meedoet, zonder overleg (= de walkie talkie werkt niet). Hij ziet de boot niet meer wil naar mijn idee zeggen dat hij geen idee heeft waarom hij eigenlijk meedoet, wat het voor zin heeft. In de droom maakt hij zich los, ik denk dat de droom hem wil laten weten dat hij dat in het dagelijks leven ook zou moeten doen.

Lief

Dank Carla, klinkt zakelijk?

Wat als we het betrekken in persoonlijke/relatie sfeer?

Anja

Hij gaat zich losmaken van iets/iemand waar hij aan hangt (losmakende parachute).

Carla

Citaat van: Lief op juni 06, 2021, 17:00:20 PM
Dank Carla, klinkt zakelijk?

Wat als we het betrekken in persoonlijke/relatie sfeer?

Ik had het niet in gedachten als zakelijk hoor :)

Lief

Haha owkee Carla,

Mss omdat ik te dichtbij sta en weet dat het zowel zakelijk als privé kan zijn.

Ik zie het als een terugkeren naar. Hij heeft zijn baan opgezegd en gezin de rug toegekeerd.

Mijn uitleg....

Hij heeft even gevlogen, stukje gras. Deze leek groener aan de overkant. Hij voelde zich niet gehoord, de walkie talkie. Daarna is hij verder gevlogen. Weg van de het vertrouwde bootje. De tunnels geven aan dat het naar voelt en niet is wat hij verwacht had. De ene tunnel is de baan(carrière) de andere tunnel de relatie. Hij maakt zich lis van de oarachute omdat hij de bootjes niet meer ziet en deze weer in het zicht wil krijgen....

Fijne dag☀️

Carla

Zeker als je de omstandigheden weet een heldere droom!

Lief

Hoi Carla, eigenlijk wel.

Maar ik zag het pas helder nav jullie inbreng.

Fijne avondðŸ'«