Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Mijn bruiloft

Gestart door Anja, juni 02, 2021, 22:21:44 PM

Anja

Ik ben op het stadhuis, sta op het punt van trouwen. Ik ken de bruidegom niet. Ik zie hem wel duidelijk en naar mijn gevoel is dit een type waarvan de kans klein is dat ik daar in werkelijkheid ook op zal vallen. Ik voel dat ik een trouwjurk aan heb, zie de bruidegom in een normaal kostuum.

Als ik richting de trouwzaal wil gaan, zie ik mijn oom en zijn vriend ineens vlakbij mij staan! Allebei in een heel net kostuum. Mijn oom pakt mijn hand en gaat met mij richting de trouwzaal, hij geeft mij als het ware weg zeg maar.

Mijn moeder is er wel maar houdt zich stevig op de achtergrond.

De eerste alinea.
Vooralsnog zie ik die op handen zijnde bruiloft als met mezelf getrouwd zijn :D. Mijn steeds sterker wordende passionele kant wordt steeds beter met mijn zorgzame kantje verenigd. En vooral ook mijn praktische kant (onbekende bruidegom) die ik al een tijd(je) niet meer heb aangeraakt/verwaarloosd heb.

De tweede alinea.
Vind ik wat moeilijker. In werkelijkheid is die oom een broer van mijn moeder waar ik geen contact mee heb. Wij hebben beslist geen ruzie gehad, we laten elkaar eerder onverschillig. We verschillen teveel van karakter. Maar als ik hem heel soms zie dan hebben we het (serieus) leuk en gezellig.
Wat doet hij in deze droom dan op mijn trouwdag en dan nog wel in kostuum? Tot nu toe kan ik alleen bedenken, dat mijn oom en ik in de (verre) toekomst mogelijk langzaamaan meer en meer met elkaar in contact zullen komen.
Een oom in iemands droom, staat voor een of enkele familietrekjes. Heeft dit familietrekje met het aangaan van relaties te maken? Of met een bepaald stukje karma hieromtrent?? Even heel raar gesteld: dat mijn oom achter dat stukje karma is gekomen en mij daarvan bewust wil maken? Zo ja, wat is dat dan?

De derde alinea.
Mijn moeder houdt zich afzijdig. Iets wat in de familie speelt en wat zij eigenlijk niet wil weten?? Ik krijg sterk die indruk en als dat zo is dan vraag ik mij af wat ze dan niet wil weten en waarom niet. Ik zie dat moeder zich heel afzijdig houdt en niet bij is met mijn huwelijk.

Ik moet hier zelf ook nog eens even induiken maar als jullie mij een handje willen helpen dan heet ik jullie heel welkom!

ANJA

Carla

Bijzondere droom Anja, dromen over je bruiloft!
Natuurlijk speelt een grote rol hoe jij zelf tegen trouwen en bruiloften aankijkt, maar in het algemeen kun je wel zeggen dat een bruiloft bedoeld is om de buitenwereld te laten zien dat 'jullie' (de bruid en bruidegom) voor elkaar hebben gekozen.

Dus mijn associatie is dat jij ergens voor gekozen hebt en dat ook aan je familie, die nog van niets weet, laat zien (die onbekende bruidegom), maar dat je er zelf eigenlijk ook nog niet zo goed raad mee weet. Je kent de bruidegom niet en je denkt dat je er ook niet op zal vallen. Maar daar komt je oom! We verschillen teveel van karakter schrijf je, maar misschien heb je toch meer gemeen met hem dan je denkt? Of heeft jouw oom binnen de familie misschien (ook) iets wat afwijkt van de rest?

Het is wel opvallend dat je moeder er niets van wil weten, zij houdt zich immers 'stevig op de achtergrond', ik heb niet zozeer het gevoel dat er iets in de familie speelt dat zij niet wil weten, maar meer dat ze bepaald gedrag of gevoel of ideeën van jou niet weet te plaatsen. Of niet wil accepteren?

Anja

Wow Carla 8) 8) 8)

Een mooie droominterpretatie!!

Ikzelf denk alleen dat die keus nog moet komen! Zie mijn laatste legging met tarotkaarten! Maar dit is de droomafdeling dus ga ik alleen hierop verder door! Mijn gevoel: ik ga voor iets/iemand kiezen waarvan ik nooit gedacht had dat ik dat zou doen. Is even wat er in mij opkomt.

Wat mijn oom betreft: het enige wat ik tot nu toe kan bedenken, is dat wij denk ik allebei moeite hebben met aarden zeg maar! Allebei te weinig aarde is onze horoscopen om het dan zomaar eens te zeggen! Ik weet het niet zeker maar ik denk dat wij allebei ook eng of wars zijn van/voor krapte, ingesloten zijn en dit in zeer ruime zin van het woord.
We denken wel hetzelfde over de macht van de kerk, liever gezegd het mogelijke gevaar daarvan. Waarin hij afwijkt van de rest? Mijn oom is wel vrijer van geest dan de rest van de familie en ik vermoed ik ook! Kan het misschien ook zijn dat hij mij daarom beter begrijp of gaat begrijpen dan de rest? Dat hij daarom mijn hand vasthoudt, mogelijk ondersteunt bij de keus die ik ga maken??

Dat mijn moeder bepaald gedrag van mij niet kan/WIL accepteren heb je in ieder geval wel zeer goed! Ze weet ook een hoop niet te plaatsen, deels omdat ze slecht luistert maar dat is alleen maar mijn persoonlijke mening.

ANJA

Carla

Ik weet niet of jouw oom in het dagelijks leven een grotere rol gaat spelen. Ik zie hem vooralsnog als een droomsymbool. Hij is vrijer van geest zeg je, in je droom wil hij dat jou ook laten zien denk ik.

Maar wie weet wat er gebeurt als je hem bij een volgende ontmoeting vertelt van deze droom en de rol die hij speelde..  ;D

Anja

Beste Carla,

Wederom bedankt voor je reactie! Ik heb verder nog eens over zowel jouw als mijn reactie nagedacht. Plus dat ik die hele droom nog eens van een afstandje heb beschouwd. Zodoende schoot mij de volgende mogelijkheid te binnen. Even zeer globaal bekeken!

Ik maak een keus/ga iets doen waarvan zowel ikzelf als mijn omgeving niet verwacht had dat ik dat zou doen! Omdat ik verder geen anderen in deze droom zag dan alleen mijn moeder, even het volgende.
Zij heeft dus moeite met mijn keus en....nu komt het........ik ontkom niet aan het gevoel dat het weleens kan zijn, dat ZIJ degene is die mijn oom gaat waarschuwen of inlichten hoe je het ook wilt noemen. Kan het zijn dat hij naar aanleiding hiervan contact kan opnemen met mij?? Dat hij misschien in eerste instantie ook niet achter mijn keus staat maar bij benadering mijn keus zelfs heel goed vindt?? En/of dat hij tegenover mijn moeder doet voorkomen alsof hij het niet met mij eens is maar hij dit van binnen anders voelt?

Ook ik kan zeer zeker niet met zeker weten of hij een grotere rol in mijn leven gaat spelen en zo ja welke. Maar.......raar gedacht misschien......wie weet kan mijn oom mij uiteindelijk beter accepteren dan mijn moeder.

Ik ben benieuwd naar mijn volgende ontmoeting met hem!!

Carla

Ik ben ook benieuwd Anja!

Anja