Veel vuilniszakken in de vuilcontainer stoppen

Gestart door Anja, mei 28, 2021, 21:03:24 PM

Anja

Vannacht was ik in mijn droom heel, heel veel vuilniszakken in de vuilcontainer aan het storten.
Ik hoorde ze in de diepte vallen en hoorde op een gegeven moment dat het afval verwerkt/vermalen werd.
Ik ging hier gestaag mee door.

Op een gegeven moment kijk ik middenin een opkomende zon. Ik zag en voelde dat die heel fel begon te worden.

Ik ben heel veel oud zeer/oude denk en leefgewoonten/het verleden in algemene zin aan het loslaten, heel veel! Die opkomende zon geeft mij een zeer sterk gevoel van een andere ANJA die hierdoor tevoorschijn komt, dit door het opruimen van alles wat niet meer nodig is.
Hoe raar dit ook moge klinken: ik heb bij deze droom een heel fijn gevoel!!

Geert

Anja

Dat ben ik ook ja! Maar.....stapje voor stapje......zandloper....geduld :) :) :)

Carla

Ik ben inmiddels wel benieuwd of je al wat kunt merken, dat je inmiddels die vuilniszakken ahw allemaal al kwijt bent?

Anja

Hoi Carla,

Ik zit net in een behoorlijke maanfase (De Maan) dus ik ben ze volop aan het verzamelen! Ik heb al een aardige selectie gemaakt tussen wat niet (meer) bij me hoort en welke nieuwe producten ik voor nu al of binnenkort uit de schappen ga halen. Maar nu nog e. e. a. gaan weggooien. Heb nog maar heel weinig weggegooid, de rest volgt zeker nog. Ik heb mijn pasje al in mijn hand.

De andere Anja die ik nu al naar boven voel komen, moet (karmische verplichting) richting de Koningin van Staven (dit deel was ze in het verleden helemaal kwijt geraakt) maar met een beetje van de zwaarden variant. Plus dat een deel van mijn religieuze kantje stukje bij beetje meer maar ook anders in mijn persoon geïntegreerd wordt.

Dit betekent wel dat ik mijn huidige werk waarschijnlijk vaarwel ga zeggen, ben me nu suf aan het piekeren waar ik dan wat wil doen. Heb al e. e. a. in mijn hoofd. Nu de praktijk nog maar vooral het afscheid van sommigen, ja toch ook dierbaren! En die pijn opnieuw gaan integreren en daarbij een nieuwe (werk) omgeving zoeken.
Ik vermoed dat er hierna vrij snel een nieuwe verandering komt!

ANJA

Carla

Goh.. dat zijn rigoureuze stappen, vooral wanneer je ook op zoek gaat naar ander werk. Ik hoop dat er een hele mooie baan op je pad zal komen!

Anja

Ik zit er middenin Carla :P Of misschien nog niet eens en moet er nog veel komen!!