er komt helemaal geen geluid uit mn mond als ik wil spreken

Gestart door sterbloemjolanda, mei 22, 2021, 11:50:03 AM

sterbloemjolanda

nare droom:  extreme machteloosheid
---------------------------------------------

meneer van tuinencomplx was bezig in een stuk groen, waar ik ook iets mee te maken had, gedelte groen hoorde bij mij

hij besliste alles en sprak voortdurend achter elkaar en als je wat terug wilde zeggen, ging het niet, tot ik ontdekte dat er helemaal geen geluid om te spreken uit mn mond kwam, probeerde het telkens maar had geen zin.....

toen kwam er een vrouw op het groene complex aanlopen en probeerde ik het nog eens, mt weer het gevolg dat er helemaal geen geluid uit mn stem kwam......

gelukkig werd ik erna wakker en had mijn stem nog

jolanda

Carla

Je niet gehoord voelen. Maak je dat in het dagelijks leven ook mee, dat je het idee hebt dat anderen hun eigen mening belangrijker vinden dan de jouwe?

Anja

Ik sluit mij helemaal aan bij de interpretatie van Carla!

Kan jij slecht tegen dominante/opdringerige mensen? Zo ja, laat je ze dan maar begaan om geen ruzie of discussie te krijgen? Kan deze droom een boodschap zijn dat je je beter tegen deze mensen moet verweren?

ANJA

sterbloemjolanda

heb wl vaak het idee, dat ik de enigste ben die eigenlijk tegen windmolens aan het knokken is, wat altijd op niks uitdraait, omdat de meute het wel okee vind en geen verandering echt wil

sterbloemjolanda

of het denk ik dan, te lastig vind, teveel rompslomp, zoiets........

Carla

Dan komt dat wel overeen met wat je gedroomd hebt. Ik denk dat je droom je laat zien dat je een andere manier zou moeten zoeken om je mening kenbaar te maken. Misschien moet je je wel aansluiten bij gelijkgezinden. Andere mensen veranderen is een onbegonnen klus (als zij niet willen veranderen), dan kun je beter je energie besteden aan het veranderen van je eigen leven.

sterbloemjolanda

het probleem is dus, dat ze wel zeggen we geven het aan bij de betreffende instantie, maar in de werkelijkheid doen ze het dus niet.....misschien omdat ze eigenlijk wel weten, er volgt geen verdere aktie,zoiets dergelijks, of andere culturen doenzulke dingen onderling anders......terwijl ze mij vertellen dat ze degene waar het om gaat wel kunnen wurgen etc.

Anja

Heb je ook weleens dromen gehad waarin twee ringen voorkwamen? Dit duidt vaak op dubbelhartigheid en/of die spreekwoordelijke dubbele tong hebben. Het een zeggen, het ander (niet) doen.