Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Wortelkanaalbehandeling

Gestart door Anja, mei 21, 2021, 18:33:48 PM

Anja

Vannacht droom ik dat ik een wortelkanaalbehandeling ga krijgen (terwijl ik deze kort geleden nog heb gehad ::) :P Ik maak niet mee dat ik die echt krijg want daarvoor word ik te vroeg wakker.

Carla

Zo'n behandeling is niet iets waar je naar uitkijkt. Integendeel, het lijkt me dat je daar eerder tegenop ziet. Is er iets waar je tegenop ziet?

Anja

Een hele goeie vraag Carla! Recht in de roos.

Zoals ik hier al eerder opmerkte, heb ik het gevoel dat ik momenteel in een soort van transitie fase zit. En dat gevoel krijg ik langzaamaan steeds sterker. Is er IETS waar je tegenop ziet vraag jij.

Zoals ik het nu voel, denk ik dat ik meer te maken heb met een algemeen gevoel van snel ergens tegenop zien. Wat denk ik tegen het nieuwe opzien betekent, ook dat de rek er momenteel even wat uit is.

Zie bij Tarot Kaartleggingen bij Legging van de Dwaas (2) Zwaarden 6. Ik vind dat deze kaart erg op deze droom van toepassing is maar.....daar schrijf ik hier niet over want dit is een Droomforum.

Groetjes en dank je wel,

ANJA