Lena, hier die droom van enige tijd geleden over mijn nieuwe buren!!

Gestart door Anja, mei 08, 2021, 23:57:30 PM

Anja

Uiteraard mag IEDEREEN meekijken EN reageren. Ik noem hier even Lena's naam zodat het voor haar wat sneller zichtbaar en overzichtelijker wordt. Maar goed, Lena en iedereen, hier mijn droom van lang geleden.

Ik ben ergens in de open lucht. Ik weet niet waar maar dat maakt naar mijn gevoel niet uit. Ik zie op een gegeven moment een zwarte, negroïde man. We kijken elkaar aan maar zeggen niks. Dan is er ineens een dito zwart klein kindje (schat anderhalf jaar) rond.
Zeer plotseling rent dat kindje ineens weg, weet niet waarom. Weer kijken die man en ik elkaar aan en plotseling begin ik te gillen!! Dit terwijl hij niks raars/ergs zegt of doet. Dan word ik wakker.

Lena, twee weken terug heb ik links naast mij nieuwe buren gekregen: een echtpaar, allebei een zwarte huidskleur. Ze spreken allebei alleen Engels en slecht Nederlands. Ik heb al kennis met ze gemaakt, ze kwamen wel heel aardig over. '
Toch moest ik meteen weer aan deze droom denken!! Hoewel ik hen niet als valse mensen zie en ik er vanuit ga dat ze dat ook niet zijn, vind ik het toch wel straf dat ik meteen weer aan deze droom moest denken en ook dat jij mijn buren aan de linkerkant noemt.

Ik lijk indirect een waarschuwende droom te hebben gehad. We zullen zien, we wachten af. Eerst ga ik voor mezelf doen wat ik moet doen! Dank je wel!! Ik hou iedereen hier op de hoogte!!

ANJA

Anja

Wat er vanmorgen gebeurde lijkt kastje wil, vooral omdat ik er gisteren hier nog over schreef!!

Vanmorgen ging rond 10.40 de bel van mijn intercom. Omdat ik niemand verwachtte en ik lekker bezig was, negeerde ik dat. Toch werd er drie keer gebeld, het leek wat dringend.

Wat denk je?! Mijn buurman van links!! Hij vroeg in het Engels of ik de ingangsdeur even open wilde maken, hij was zijn sleutels vergeten. Ik dat gedaan! Niet lang daarna dacht ik hé, heb ik het mis? Hij had toch ook eerst bij hemzelf kunnen aanbellen als zijn vrouw thuis is?? Vrouw dus schijnbaar niet thuis want anders had ik hem daar wel horen aanbellen of ik moet ik gemist hebben!
Ik stiekem voor mijn keukenraam staan, kon hij toch bij zichzelf naar binnen. Hij had de huissleutels niet vergeten maar die van onze hoofdingang wel?

Het is allemaal goed mogelijk! In theorie kan dat natuurlijk best. Ik wil niet op voorhand denken dat hij liegt maar toch hield ik hier een wat merkwaardig gevoel aan over. Maar goed, hij deed aardig dus blijf ik dat ook doen.

ANJA

Lena

Hoi Anja

Dank om jouw duidelijk , eerlijk verhaal .

De beschrijving die jij geeft kan natuurlijk allemaal en zeker na mijn "attenderen" ben en blijf jij super alert .
Is prima zo Anja!

Mijn ingeving kwam uit het niets en loopt synchroon met jouw situatie , is dit toeval ? Neen , lijkt me niet .
Hebben mijn "angels" jouw iets te melden. Het ligt helemaal niet in HUN en MIJN  aard om paniek te zaaien, onrust te kweken , ver/oordelend naar onbekenden . HUN willen enkel vrede .

Blijf alert , gebruik al je zintuigen en vertrouw op  jouw gevoel.

Warme groet

Lena

Anja

Hoi Lena,

Jij op jouw beurt weer bedankt voor je supermooie, zuivere reactie! Het enige wat 'boven' wil denk ik, is mij een soort waarschuwing geven. Minstens signalen afgeven van zorg ervoor dat er vrede blijft of....ga naar een omgeving waar meer vrede is.

Ik hou je op de hoogte!!

ANJA

Anja

En nu doet zich een wel heel eigenaardige situatie voor!!

Heden morgen ging bij mij weer de deurbel: het was weer diezelfde man als waar ik op 8 mei jongstleden over schreef. Wat bleek???? Zijn vrouw is vroeg in deze ochtend bevallen!!! Of ik in onze buurt een paar mannen wist te wonen die het bed van zijn vrouw wat konden optillen zodat er een paar verhogende elementen onder geplaatst konden worden. Het eigenaardige hieraan:

-Dit stel woont al vanaf 8 mei naast me. Hij heeft na wat ik allemaal heb geschreven, nog twee keer bij me aangebeld, beide keren op zaterdagochtend. Beide keren heb ik hem zoals gewoonlijk beschaafd te woord gestaan. We zijn nog steeds niet bij elkaar op de koffie geweest maar als we elkaar weleens zien bij het langs gaan groeten wij elkaar altijd vriendelijk.
Des te meer verbaast het mij dat hij mij totaal niet heeft verteld dat zijn vrouw een kind verwachtte!! Heel raar als je iemand een paar keer om hulp vraagt en iemand altijd vriendelijk tegen je doet! Waarom komt hij dan nu pas met die vraag over die bed verhoging aan??? Hij had dit toch eerder kunnen regelen?? Heel vreemd allemaal!

Ik ben van plan om weliswaar even vriendelijk te blijven zoals ik altijd geweest ben. Maar dat kind zal ik erbuiten houden. Ik zal niet in de wagen kijken als hij/zij langs loopt en ook nooit vragen hoe het met de baby is. Ik heb heden morgen niet eens in het Engels gefeliciteerd gezegd en zal derhalve dan ook geen felicitatiekaart sturen.
Tegen dat kind op zich zal ik wel vriendelijk doen als ik het eenmaal kan zien als het loopt maar wel op wat afstand.

Waarom wil hij middels zo'n vraag van heden morgen even laten weten dat ze een kind hebben gekregen?? Die indruk heb ik namelijk een beetje maar het rare gevoel wat ik hieraan over hou nog meer.

ANJA