Re: Een krant op de galerij van een flat

Gestart door Lena, mei 08, 2021, 19:43:41 PM

Lena

Hoi Anja

Ook jij mag "ontvangen "!
Hierbij mijn "bescheiden" inbreng .
Bij raadpleging van De Tarot van het Goede en jou in gedachten!
Normaal gesproken 3kaartjes op jouw huis , maar de eerste had een zeer grote "geldingsdrang" , vandaar 4kaarten .

1= 10 van vuur staat voor
Je mag schoon schip maken , de overdaad loslaten , een einde maakt plaats voor een nieuw begin . Teveel geƫngageerd, te veel hooi op jouw vork , je hoeft je er niet meer aan vast te klampen omdat het ooit waarde leek te geven, neem afscheid van jouw emoties , relaties en situaties die geen plek meer hebben .

2= Kracht staat voor
Je kunt alles tot het einde volhouden , alles gebeurt volgens Goddelijke timing. De spirituele macht kan via jou het werk doen , je bent sterk en kunt bergen verzetten , elk obstakel overwinnen .

3. 4 van lucht
Genezing , meditatie , herstel , rust
Jouw geest tot rust laten komen, rust neemt de plaats voor bedrijvigheid of verveling . Jouw gedachten laten rusten en dit geeft meer duidelijkheid en maakt jouw geest scherper .Een pauzemoment en draag zorg voor jezelf.

4= Verleiding
Geen overdaad of ongezonde voeding ,

Mijn eigen interpretatie op jouw droom .
Bij de zoektocht naar jouw nieuwe woning/flat zie je enkele dingetjes over het hoofd . Je "negeert" de krantenartikels vwb "huurwoning"/- flat . Je hebt het veel te druk met ander zaken waardoor jouw aandacht versnippert . Andere"potentiƫle huurders " zien dit wel en zijn je voor .

In jouw "huidige" leefsituatie krijg ik heel sterk " problematische buren"  , aan linkerzijde , met je neus naar de voorgevel ?  Achterklap/ valsheid . Herken je dit ? Heb je eerder een "onveilig geVoel ?

Wederom een ingeving , vergeef me bij foute connectie !
Toch graag gedaan .

Succes met verdere stappen .

Veel liefs

Lena

Anja

Beste Lena,

Dank je wel voor de waardering van mijn inbreng! Ik ontvang je inbreng in dankbaarheid!

De laatste tijd trek ik nogal eens tarotkaart De Dwaas. Zo wat ik hier van jou lees, lijkt dit alles een bevestiging van De Dwaas te zijn. Het grote loslaten is gekomen! Zojuist nog pannenkoeken met een paar wijntje genomen ;D Ik zal het niet meer doen Lena ;) Afijn, meestentijds eet ik gezond dus een keertje moet kunnen toch?
Ik ben inderdaad sterk, kan bergen verzetten maar ik moet mijn kracht anders gaan verdelen denk ik. Klopt dat denk je? Ik denk van wel. '
Het komt er hier op neer, dat ik eigenlijk alleen het broodnodig moet behouden, de rest mag of moet loslaten.

Ik moet me veel meer op krantenartikelen richten. Ik herken nog geen valsheid en achterklap van mijn linker buren maar ik moet je wel iets strafs vertellen. Ik heb sinds nog maar twee weken nieuwe buren (links). Alweer enige tijd geleden heb ik iets raars gedroomd. Ik plaats die droom even bij de afdeling Dromen. Dit om het overzicht hier te bewaren. Maar alvast bedankt.

ANJA