In welke maatschappij leven de niet gevaccineerde straks?

Gestart door Geert, mei 07, 2021, 20:33:49 PM

Geert

De centrale vraag was:
"in welke maatschappij leven de niet gevaccineerde straks?"

R0002910 by Lee Normand, on Flickr

Ter verduidelijking, de persoonskaart had ik niet van tevoren uit het pak gehaald, maar ligt toch centraal.

Ik zie de slang hier als de giftige prik.

De toren is de ivoren toren van waaruit we de verkeerde kant op worden gestuurd.

Het geheel voelt aan als: verdwaald zijn, verkeerde kant opgestuurd, met vertrouwen op een goede afloop.

De man in het midden zit wat gelaten af te wachten.

Bij kruis en ruiter zie ik overlijdensberichten, ik krijg dat beeld niet weg. Griezelig.

Anja

Ook de giftige prik in die zin van zeer valse berichtgevingen. Nu worden berichten hieromtrent nog wat direct gebracht maar die zullen op den duur op een steeds mooiere manier verpakt worden. Ik zie (ook) hierin een continue verandering van koers (kompas).

Wie komt er in dat ivoren torentje terecht (toren boven de heer)? Omdat de heer op een centrale plek ligt, zal daar denk ik veel vanaf hangen. Gelet op de Hond, lijkt het mij een heer die in ieder geval zeer trouw is aan zichzelf. Kijk dan naar dat Doolhof, hij twijfelt

De Hond en Het Kruis: gaat hij 'het' uiteindelijk dan toch bekennen??

Kruis en Ridder: overlijdensberichten maar ook sterk toegenomen berichten over zwaar politiek machtsmisbruik. Toch lijk ik ook te voelen dat steeds meer mensen heel langzaamaan tot nieuwe en betere inzichten komen hieromtrent.
Hierdoor zal de druk om je te laten prikken toenemen. Mocht je dan twijfels hebben, dan doe je het toch snap je?

Is het misschien een idee dat je de kaarten eens legt voor je eigen vraag,

-Verdwaald zijn, de verkeerde kant opgestuurd. Welke kant(en) worden wij opgestuurd? Is dat voor jou iets?

ANJA

Lief

Hoihoi,

Wat een apart kaartendeck!

Ik snap de duiding.

Het lijkt allemaal vrijwillig, dat vaccineren. Maar wanneer je niet neemt kun je straks niks meer doen. En zo dwingen ze je.

Mijn man en zoon kregen gisteren een oproep vanwege astma. Mijn zoon neemt hem niet. Mijn man wel al is hij echt bang. Normaal werd hij ook altijd erg ziek van de griepprik die hij dan ook de laatste 10 haar niet meer heeft genomen.

Grtz Lief
Look for the answer inside your question...

Geert

Dank je wel Lief,

De kaarten zijn van: "Gilded Reverie Lenormand, Expanded Edition".
Ik denk dat ik deze gekocht heb bij Bloom. (Weet niet meer zeker).

Inderdaad, wat je zegt, het lijkt vrijwillig, maar toch. Ze gaan nu ook zwangeren prikken.
Ik heb daar vanmorgen even wat kaartjes op gelegd.
Toen ik de kaartjes zag liggen werd ik steenkoud. Ik heb ze meteen weer opgeruimd.
We hebben geen kaartjes nodig om deze onzin te zien. We zouden strijd moeten hebben.

Ik zie nu ook zo langzaamaan een andere maatschappij ontstaan.
Als voorbeeld: ik woon in een dorp, hier in de omgeving is het normaal om je boodschappen bij de boer te doen.
Mijn auto, bijvoorbeeld staat nu al weer twee weken stil.
Ik leef meer in mijn omgeving en dat brengt ook weer rust. Ik zie vaker gelijkgestemden.

Het zijn bizarre tijden waarin we ons niet moeten laten meeslepen in de angst van de ander.

Groetjes,
Geert.

Anja

Ik hoop dat er in plaats van door angst laten meeslepen, strijdlust in de plaats komt! Vanaf aankomende Nieuwe Maan ga ik hiervoor mediteren/bidden! Ik hoop dat het goede het kwade zal overwinnen!

De angst DAT ze niets meer mogen doen: dat geeft de meesten het idee van dan laat ik mij maar prikken!

Gelijkgestemden zullen elkaar vinden!

ANJA

Lief

Hoi Geert, ik zie net dat ik dit deck ook heb. Net aangeschaft via Aliexpress, daar hebben ze veel mooie decks.
Ik had het nog niet geopend en zie dan ook bij jou dat het deck verder gaat dan 36 kaarten.
Waar vindt je dan de betekenis van de kaarten boven de 36?

Mooie zondag☀️

Geert

Hoi Lief,

Die staan hier ergens in forum. Ik heb er foto' s van gemaakt en hier ergens geplaatst.
De betekenis is intuitief.

Lief

Thx Geert,

Ga ik mijn deck eens inwijden en gebruiken.

Grtz, Lief