Auteur Topic: Het getal 9  (gelezen 57 keer)

Xuma

• Master lid
Het getal 9
« Gepost op: mei 04, 2021, 11:43:57 am »
Alhoewel ik niet zoveel kennis heb aangaande numerologie, voel ik me ik wel met enige regelmaat aangetrokken tot bepaalde getallen en combinaties van getallen etc.
Ook ben ik vaak geneigd tot het optellen van getallen van bizondere gebeurtenissen, zoals bijvoorbeeld geboorte of overlijdensdata.

Concreet voorbeeld :
de sterfdatum van prins Philip van de UK was: 9 - 4 - 2021.
Hij is 99 jaar oud geworden .
Wanneer je deze getallen optelt kom je op 36 = (wederom) 9.
Veel negens.
Vind ik mooi.
Vind ik intrigerend.

Zijn er misschien numerologen in the house die hier iets over willen suggereren ?
X

Just a closer walk with Thee...........

Anja

• Moderator
  • Master lid
Re: Het getal 9
« Reactie #1 Gepost op: mei 04, 2021, 20:46:40 pm »
Beste Xuma,

Heb je op deze website al eens de afdeling numerologie bezocht? Kijk ook eens bij www.dezelfdegetallenzien.nl
Hier staat veel interessante informatie!

Ken jij het boek De Goddelijke Driehoek? Numerologie, astrologie en tarot ineen? Vind ik ook mega intrigerend!

Het getal 9 staat in mijn optiek ook voor voltooiing. Je hebt een aantal leuke dingen voor jezelf opgestart en/of heb je je leven tot nu toe zelf goed in de hand gehad. Na de 9 word je uitgedaagd om met onverwachte situaties om te gaan.

Kijk ik alleen naar de sterfdatum, dan kom ik op het getal 18 (9) uit, WEER een 9! Zegt mij dat er iets in de diepte ligt waarmee prins Philip in een volgend leven verder gaat.

Xuma

• Master lid
« Reactie #2 Gepost op: mei 05, 2021, 10:38:47 am »
Alsook leeftijd 99  = 18 = 9....

Astrologie is voor mij de koninklijke weg maar ik gebruik beide andere middelen eventueel als aanvulling of bevestiging.
Ik heb even naar zijn horoscoop  gekeken (op Astrotheme, waar ze een schat aan horoscopen hebben van bekende personen)
Daarbij dacht ik meteen aan tarotkaart Kracht, het temmen van de Leeuw, gezien zijn AC en Maan in Leeuw.
Het lijkt mij niet eenvoudig met deze standen, om de bescheidenheid en terughoudendheid te verwerven die hem in zijn speciale positie kenmerkten.
En Chiron in Ram in 9 - OUCH! (wederom 9)
Heel kort door de bocht: de pijn van de ontwikkeling van zijn mannelijkheid, min of meer opgeofferd ten gunste van het Britse koninshuis / c.q. zijn gade queen Elisabeth ?

Dank voor je suggesties Anja en lieve groet,
X

Just a closer walk with Thee...........

Anja

• Moderator
  • Master lid
« Reactie #3 Gepost op: mei 05, 2021, 16:23:42 pm »
Beste Xuma,

Jij weer bedankt voor je verwijzing naar Astrotheme! Ik heb ook over zijn leeftijd (99=18) heen gekeken, waarvoor mijn dank dat je mij/ons op Catharinaweb hier op wijst!
Twee verwijzingen naar De Maan! Dit geeft mij de indruk dat hij en/of zijn vrouw nog weleens last kon/konden hebben van depressies. (Mede) doordat hij voor zijn positie ontzettend veel heeft moeten opofferen waardoor een of meerdere kanten niet tot groei en bloei gekomen zijn. Zo lijkt het mij althans.

Waar staat de Zwarte Maan in zijn horoscoop? Die geeft hier meestal wel uitsluitsel over.

Ik denk dat wel meer mensen in zijn positie het moeilijk hebben om bescheidenheid en terughoudendheid te verwerven! Maar dat vind ik afhankelijk van wat je daaronder verstaat!

Groetjes en nogmaals jij ook je dank voor je inbreng,

ANJA