heb ik wel een goede relatie met mezelf?

Gestart door Geert, april 28, 2021, 18:39:25 PM

Geert

Animus en anima.

De centrale vraag is: heb ik wel een goede relatie met mezelf?

Maak je hoofd leeg. Stop het denken. Plaats de centrale vraag in je denkgeest.
Schud die vraag de kaarten in.

Trek vervolgens negen kaarten met het uitspreken van de volgende negen vragen:

1. Wat heeft mijn vrouwelijke kant mij te vertellen?
   13-Kindje

2. Wat heeft mijn mannelijke kant mij te vertellen?
   1-Ruiter

3. Wat heeft mijn vrouwelijke kant te vertellen aan mijn mannelijke kant?
   34-Vissen

4. Wat heeft mijn mannelijke kant te vertellen aan mijn vrouwelijke kant?
   16-Ster

5. Wat heeft mijn vrouwelijke kant nodig?
   5-Maantje

6. Wat heeft mijn mannelijke kant nodig?
   21-Berg

7. Waarom voelt mijn vrouwelijke kant zich (soms) eenzaam?
   4-Huis

8. Waarom voelt mijn mannelijke kant zich (soms) eenzaam?
   17-Ooievaar

9. Hoe kan ik beide kanten in harmonie laten samenvloeien?
   18-Hond

Leg de kaarten neer zoals op de foto en ga de kaarten lezen en duiden.

De geest van de legging zou je kunnen zien als de zoektocht naar jezelf.

Als je allerlei storende bijgedachten hebt, dan moet je deze legging niet doen.

Leg kaartjes bij als iets niet duidelijk is.
Dat kunnen ook kaartjes zijn uit een andere deck, tarot, lenormand of orakel.

R0002884 by Lee Normand, on Flickr

Anja

Wat jouw vrouwelijke Lenormandkaartjes aan jou(w) (manlijke) kant willen vertellen.

Kindje/Vissen/Maantje/Huis:
Je weet het misschien (nog) niet (Kindje) maar je bent op meer vlakken in je leven zeer rijk (Vissen). Je kan meer en je hebt ook veel meer te bieden dan je nu denkt. Doe daar een beroep op en je zal succes oogsten. Waarom hier tot nu toe een rem op zit?! Jouw vrouwelijke kant voelt misschien zelfs een chronisch eenzaamheid (Maantje). Ik voel hier in ieder geval duidelijk meer behoefte aan geborgenheid, nabijheid en begrip. Vanwege gebrek hieraan, kan het zijn dat er een soort van rem zit om jezelf te ontplooien (Vissen).
Ben je misschien het alleen zijn zat (Huis)?

Wat jouw manlijke Lenormandkaartjes aan jou(w) (vrouwelijke) kant willen vertellen.

Ruiter/Ster/Berg/Ooievaar:
Jouw manlijke kant lijkt aan te voelen dat communicatie in vele vormen steeds belangrijker voor jou is of wordt (Ruiter). Wat ga jij hiermee doen? Gelet op mijn uitleg hierboven, zit hier een kans op grote vermeerdering voor jou in?? Jouw innerlijk man wil aan jouw anima vertellen van joh, krijg wat meer zelfvertrouwen want je kunt het best, communiceren dus. Schuilt hierin voor jou een boodschap om een boodschap op de mensheid over te brengen? Maar vind je het soms vermoeiend om met mensen de discussie aan te gaan, (mede) omdat je vooraf wel weet dat ze je niet snappen? Wat nu spontaan in mij opkomt: Jouw toekomstige doel lijkt te zijn om meer gelijkgestemden te vinden.
Jouw manlijke kant wil het liefst gelijk door de Berg heen maar je lijkt door een onzichtbare hand om de Berg heen geleid te worden. Jouw manlijke kant lijkt steeds meer behoefte aan avontuur te krijgen (DE Ooievaar).

ANJA

Geert

Dank je wel Anja, spot on, recht voor zijn raap, schot in de roos, spijker op z'n kop.
Ik heb hier niks aan toe te voegen.

Of toch, de geest is 12-Vogels: Gekwetter en gekwebbel tussen beide kanten m/v over en weer.

Anja

Of kan het de Hond zijn die ik ben vergeten? :D De Hond geeft als oplossing aan: wees trouw aan jezelf!

Daarvoor moet je het eerst nog een poos(je) zelf doen (Vogels) je hebt je vrijheid nu nog voor jezelf nodig!

ANJA

Thanks Geert!!

Carla

Wat een geweldige duiding weer Anja!

En een mooi legpatroon Geert.

Geert

Lief

Wat een mooie legging en supergoede duiding. Mijn eerste ingeving was kaart 9, de hond. Trouw zijn aan jezelf en vriendschap sluiten tussen je mannelijke en vrouwelijke kant.

Mooie dag☀️
Look for the answer inside your question...

Geert

Anja

Dank jullie wel Carla, Geert en Lief!

ANJA