Dagkaartjes

Gestart door Lief, april 24, 2021, 08:15:22 AM

Anja

Beste Lief,

Wat jij over je dochter schrijft dat ken ik wel, dat hebben sommige kinderen. Lichamelijk en geestelijk hun leeftijdsgenootjes voorbij. Zij ervaren die leeftijdsgenootjes als kinderachtig, wat grote sociale problemen kan geven maar ook het zelfvertrouwen van het kind zelf ondermijnt.
Ik geloof je direct als je schrijft dat Belle hetero is, typisch dat ik dan toch een signaal van je andere dochter opving.

Doordat jouw dochter mogelijk te snel en graag een relatie wil, is de kans groter dat ze de voor haar onjuiste types naar zich toe haalt. Vooral als daarbij haar gevoel van zelfvertrouwen nog niet zo groot is.

Het mooiste zal zijn als voor jou het nieuwe geluk de dag en het uur onverwacht komt ;) :D :D


Nu terug naar vandaag!
Roede/Brug/Boom: lijkt hier een onoverbrugbare kloof te zijn. Een kloof waar jij/jullie voorlopig nog niet uit komen (doolhof). Maar met De Sleutel en De Brief erbij: de juiste therapie of oplossing voor een chronische aandoening en veel later ook voor die onoverbrugbare kloof.

Sleutel/Brug/Brief:
Wie/wat ga jij achterlaten als jij een nieuw pad inslaat??

Boom/Brief/Maan:
Een bericht van je werk waarvan jij het gevoel hebt dat e. e. a. niet klopt?

Brief/Zeisen:
Toch begrijpen wat radiostilte is.

Maan/Zeisen/Kompas:
Je gaat je in ieder geval meer op nieuw werk oriënteren, mogelijk nog meer nadat jij dat bericht hebt gehad. Kan het zijn dat jij je zaak verder gaat opstarten maar door alle (nieuwe) regels door de bomen het bos niet meer ziet? Of is het mogelijk dat jij uiteindelijk toch voor nog iets anders kiest maar dat je een cursus of opleiding gaat volgen?

Het begint denk ik met een bericht op/over je werk wat op jou zeer dubieus overkomt. Dit vertrouw je niet, wat denk ik wel terecht is en je gaat op onderzoek uit. Vervolgens werk je aan je eigen zaak, je wilt opnieuw beginnen. En dan stuit je op veel (ingewikkelde) regelgevingen.
Toch geef je de moed niet op. Desnoods doe je een paar online beroepskeuze interessetesten, waar mogelijk nog meer nieuws voor jou uit komt. Voor mij is het nu dus nog niet duidelijk wat jij in de toekomst gaat doen maar.....dat er veranderingen op het werkvlak komen dat is mij wel duidelijk. Ik heb ook het gevoel dat jouw ambities belangrijker worden dan jouw (ex) man.
Buiten jouw (klein) kinderen om dan hé! Gaan zij jou ondersteunen op het ambitieuze vlak?? Ik vraag mij ook af wat jij na die afstandsweken van jouw man wil!

Lief

Hoihoi,

Wat je zegt klopt. Wijs kind maar te hard op zoek naar relatie. Komt vast goed. De ervaring met fout type is geweest. Dus ook daar trapt ze niet meer in.

Grappig dat je inderdaad de voorkeur van mijn andere dochter oppikt.

Owkee de kloof.....ik ga in tijdspanne niet langer afwachten dan 3 maanden. Als het na 3 maanden niet duidelijk is, dan wordt het nooit duidelijk en is het klaar.

Wie ga ik achterlaten??  Geen idee? Ga ik baar het buitenland?

Qua werk moet het mijn werk bij juwelier zijn.

Vandaag inderdaad geen berichten. Hij snapt het. Was vandaag hier toen ik op werk was en paait de kinderen. Ze gaan van de week 2 dagen er naartoe. Ik laat het en hou wijs mijn mond :-X

Qua werk heb ik weinig regels. Ik denk aan cursus schilderen, waar ik as in zou kunnen verwerken.

Qua time out verwacht ik niet dat het afstandsweken worden. Eerder maanden. Ook is er geen vertrouwen. Hij de vrijheid om rond te ‘wippen’ en dan denken toch maar weer naar huis?

Ik zou graag een legging dien om te weten hie hij zich nu voelt. Ik weet alleen niet welke legging hier goed voor is...
Look for the answer inside your question...

Anja

Hoi Lief,

Ik heb het niet over het buitenland gehad maar heb jij het gevoel dat dit iets met het buitenland te maken heeft?

Lief

Hoihoi, qua buitenland....als ik iets achterlaat ga ik gevoelsmatig verder weg. Ik heb het met mijn meiden gehad over vertrek naar het buitenland. We hadden als gezin vorig jaar nog plannen om naar het buitenland te vertrekken.

Slaap lekkerðŸ'«ðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Lief

Morning ☀️

Kaartjes voor de 23e...

Ooievaar hart kist=boom Mc/hart
            Put maan kind
              Vrouw ruiter
                      Lelie

Ooievaar hart put/ veranderingen in een relatie, een diepe liefde.

Hart kist maan/einde van een depressie in een relatie?

Kist boom kind/problemen leiden naar een nieuwe start, groei.

Put maan vrouw/??

Maan kind ruiter/een emotionele boodschap van een jong meisje.

Vrouw ruiter lelie/nieuws voor de vrouw van een oudere man?

Boom hart/oude liefde
 
Mooie dagðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Lief

Hoe voelt de heer zich onder de time out?

Heer masker weg=klaver Mc/hond
   Hart hond hart
  Kompas kompas
           Masker

De heer laat uiterlijk een ander gezicht zien dan het ware. Hij toont niet zijn ware gevoel.

Masker weg hond/scheiding, in het kader van mijn vraag weet ik niet hoe het masker hier in te passen.

Weg klaver hart/oplossingen,een goede relatie?

Hart hond kompas/soulmate, zijn richting vinden? Ik vind kompas hier lastig. En de kaarten zijn nog wel dubbel, waardoor voor mijn gevoel de intentie wordt versterkt.

Kompas kompas masker/??

Klaver hond/een positieve vriendschap

Ik heb maar voor deze legging gekozen. Puur op gevoel.

Mooie dag☀️☀️
Look for the answer inside your question...

Anja

Ooievaar/Hart/Kist/Put:
Er wordt (iets in) een langdurige liefde afgesloten. De Maan met de Kist erbij, zegt mij dat er enorme veranderingen zullen komen op het gebied van vriendschappen en relaties.  Het lijkt wel alsof je je weer helemaal opnieuw moet gaan verbinden met jezelf en je omgeving. Natuurlijk gaat dat gepaard met depressies, zeer naar :( maar het hoort er helaas bij.

Kist/Boom/Kind:
Een kind hoort iets wat niet waar is?? Of klopt er iets niet aan/met een kind? Ik sta in ieder geval helemaal achter hetgeen jij bij Maan/Kind/Ruiter schrijft.

Vrouw/Ruiter/Lelie:
Een bericht voor een vrouw, van een oudere man, is dat een goede vriend van jou?

Boom/Kind/Ruiter/Lelie:
Een onverwachte mededeling van die goede vriend van jou? Een bericht wat je niet had zien aankomen?

Met De Boom en Het Hart:
Luister goed naar je gevoel! Het klopt!!


ANJA

Lief

Thx Anja,

Ik ben benieuwd naar het gene het kind te horen krijgt  wat niet waar is.

De boodschap van de oudere man? Kan mijn stiefvader zijn. Meer ken ik er niet. Of het zou in een droom een overleden vader of opa kunnen zijn?

Geen idee, de onverwachte mededeling, het bericht wat ik niet zie aankomen?

De kaartjes voor de  24e

Lelie   huis   ruiter=anker Mc/put
     Vissen boom kruis
Dobbelstenen put
             Kruis

Lelie huis vissen/een vreedzaam huis waar geluk overheerst?

Huis ruiter boom/bezoek of een bericht, familie die zich thuisvoelt

Ruiter anker kruis/ bevredigend nieuws, kruis erbij weet ik niet.

Vissen boom dobbelstenen/wordt het vermeerderen van geld door risico te nemen? Dan zie ik boom als groei.
Of juist verlies van geld door risico? Dan zie ik boom als ziekte/verslaving.
Een derde is nog dat er met emoties(vissen) gespeeld wordt.

Dobbelstenen put kruis/nieuwe kansen in een langdurige relatie, een einde om een nieuw begin te maken.

Anker put/een stabiele langdurige relatie

Mooie dag☀️
Look for the answer inside your question...

Anja

De vraag is ook WELK kind er WAT te horen krijgt en waarom! De tijd zal het leren.

Het kan zowel jouw stiefvader/droom van een overleden vader/of onverwacht een ander persoon. Ook hier zal de tijd het uitwijzen.

Jouw legging. Vreedzaamheid overheerst, uiteindelijk nog het meest nadat je ergens definitief een kruis over kan maken ;) Het Anker en Het Kruis duidt op gebeurtenissen die op karma gebaseerd zijn, waar je niet altijd zelf de hand in hebt. Met die overheersende vreedzaamheid erbij, kun je dat onverwachte aan.

Met Vissen/Boom en Dobbelstenen: kijk ontzettend goed uit voor financiële benadeling! Mijn idee: kijk zeer goed uit met het aangaan van nieuwe (financiële) contracten en overeenkomsten! Pas ook op voor gokken, speculeren/aandelen e.d.
Financiële groei kan tot nu toe alleen bereikt worden door eigen inzet.

Lief

Dank Anja,

Ik hoop dat ons huis gezelligheid blijft houden met mijn meiden. Al probeert de heer onrust te stoken.

Ik wacht karma af.

Ik sluit  zelf niks af wat van financiële invloed kan zijn. Ook niet gokken ed
Enige inkomsten zijn door hard werken.

Mooie avondðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Anja


Lief

Morning☀️☀️

Kaartjes voor de 25e

Dobbelstenen heer vogels=anker Mc/masker
               Muizen masker schip
                      Toren doolhof
                            Hond

Dobbelstenen heer muizen/de heer heeft gegokt, maar het maakt hem nerveus.

Heer vogels masker/de heer brengt roddels de wereld in.

Vogels anker schip/eindeloze discussies over een reis?

Muizen masker toren/??

Masker schip doolhof/??

Toren doolhof hond/iemand helpen de juiste weg te vinden?

Anker masker/het langdurig maskeren van ware gevoelens

Mooie dagðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Lief

Morning☀️☀️

Vandaag de originele Lenormand maar weer eens gepakt. Ik vind de extra kaarten in het andere deck toch erg lastig denk ik.

Muizen masker toren/een weerzien of herstel na een periode van gemis. Iemand laat zijn masker vallen na een periode van isolatie.

Nu moet ik zeggen dat ik met de kaarten van vandaag ook niet veel kan🧐

Schip wolken tuin=vrouw Mc/maan
     Ruiker boek kind
          Anker kruis
              Anker

Schip wolken ruiker/iets met een reis?

Wolken tuin boek/onzekerheden in vriendenkring, boek erbij?

Tuin vrouw kind/??

Ruiker boek anker/geluk op lange termijn wat nu nog niet zichtbaar is?

Boek kind kruis/het kind is wel even klaar met leren.

Anker kruis anker/depressie

Ik denk dat het vandaag een lastige dag wordt. Mijn oudste gaat naar haar vader tot vrijdag. Onder manipulatie en medelijden. Ik hoop maar dat dit niet van lange duur is. Een meid van 17 mag vrij zijn te gaan naar een vader in mijn beleving....

Mooie dag allemaal☀️☀️ 
Look for the answer inside your question...

Geert

Mijn idee, wat helemaal niet goed hoeft te zijn, maar misschien dat je er toch iets mee kunt.

Zou radiostilte ook moeten zijn dat je niet meer in deze energie blijft zitten.
Wat zou kunnen helpen, haal de heer uit je deck.

En de vraag die je bij de volgende legging kan stellen: "wat mag ik nu omarmen?".




Lief

Hoi Geert,

Dat is nog eens een wijs advies.

Die ga ik morgen omarmen.

Thx😘
Look for the answer inside your question...