Dagkaartjes

Gestart door Lief, april 24, 2021, 08:15:22 AM

Anja

De Beer:
Het zorgen voor ja maar ook een kaart van kracht en volharding om je doel te bereiken! Territoriumdrift is de Beer niet vreemd nee.

Berg:
Jij opent je sluier als je alle blokkades die je nu in je voelt kan opheffen! Je streeft ook naar open communicatie, hetgeen je nu niet hebt!

Ring:
Zeer mooi zelf geduid, niets aan toe te voegen!

Tuin:
Zie ik voor uitbreiding van vrienden en kennissenkring.

Wolken:
Weten dat donkere perioden ook weer overgaan en er op een gegeven moment ook licht in de lucht te zien is.  Misschien ook alles wat luchtiger zien?


Lief

Hoi Anja,

Dank voor het meekijken😘

Ik heb misschien te stug vastgehouden aan de vragen en daardoor het duiden moeilijker gemaakt.
Het geeft in ieder geval weer inzichten. Dank voor het wijzen op deze legging.

Fijne avondðŸ'«ðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Anja

 8)Dank je Lief, jij ook!

Lief

Morning☀️☀️

Kaartjes voor 7/5

Klaver toren sterren =ruiter Mc/schip
     Berg anker ooievaar
          Tuin sterren
             Kruis

Klaver toren berg/ succes met zakelijke onderhandelingen loopt wat vertraging op.

Klaver toren sterren/ dromen van zakelijk succes.

Toren sterren anker/hoge ambities, succes voor de lange termijn.

Sterren ruiter ooievaar/positieve veranderingen, iets met een bekend persoon?

Berg anker tuin/iets blijft onveranderd??? Ik snap de tuin erbij niet. Lastige combi.

Anker ooievaar sterren/ een stabiele verandering waar ik op hoopte.

Tuin sterren kruis/een evenement wat niet doorgaat???

Ruiter schip/een bericht van ver

Mooie dag!ðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Anja

Berg/Anker/Tuin:
Kan dit misschien op hernieuwde contacten met vroegere vrienden en kennissen duiden? Kan het misschien zijn dat jij sommige van die hernieuwde contacten met andere ogen gaat bekijken dan je vroeger deed? Maar dat je dat voor nu eigenlijk nog moeilijk kan geloven?

Anker/Ooievaar/Sterren:
Je bent nog verdrietig maar je redt het zeer zeker wel, beter dan je denkt!!

Tuin/Sterren/Kruis:
Inderdaad een evenement wat niet door gaat.

Ruiter/Schip:
Alles wordt langzaamaan duidelijker!

Voor de rest kan ik alleen maar achter je eigen goede uitleg staan.


ANJA

Lief

Hoihoi,

Mijn man hield zijn vrienden altijd afgeschermd. Die zag ik nooit. Mss dat hij deze nu wil introduceren? Dat heeft hij kort geleden wel eens geopperd.

Ik ben zeker verdrietig en zie het nut van een time out niet in. Ik denk dat het een impact heeft op kids.

Het evenement wat niet doorgaat kan ik niet plaatsen.

Duidelijkheid zou fijn zijn.

Dank voor de aanvulling😘

Mooie avondðŸ'«ðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Anja

Als kind van gescheiden ouders kan ik bevestigen dat een scheiding impact heeft...maar ook dat je daar als kind weer bovenop komt! Immers, samenleven met een vader en moeder die niet meer om elkaar geven is ook zeer zeker niet alles.
Maar weet je wat ik denk Lief? Dat je eigenlijk nog helemaal niet van hem af wilt, je gevoelens hierover zijn volgens mij zeer sterk wisselend. Mijn bescheiden advies: volg de raad van jullie therapeut op. Want anders blijf je in dezelfde problematische situatie zitten en daar schieten ook je kinderen niets mee op.

Lief

Hoi Anja,

Klopt helemaal wat je zegt. Ik denk dat ik alles geprobeerd wil hebben. Wanneer dit niks uithaalt dan kan ik het met een gerust hart afsluiten....

Kaartjes voor 8/5

Roede hart anker/conflicten in de relatie, anker erbij vindt ik lastig. Die duidt juist op een lange relatie.

Roede hart vogels roede/ een stel dat pittige discussie voert.

Hart vogels kruis/hartenpijn in een relatie

Vogels roede muizen/moeilijke gesprekken met veel spanning

Anker anker kruis/ intense pijn

Kruis muizen muizen/ totaal uitgeput

Anker muizen weg/zorgen over de genomen beslissing, moeite met loslaten

Roede ster/ er komen succesvolle gesprekken

Ik wist voordat ik ging duiden dat dit over mijn man gaat. Nu ik het zo zie klopt het wel. Hij heeft veel moeite met zijn genomen beslissing maar denkt dat het de juiste is om alles op te lossen. 

Mooie dag☀️☀️
Look for the answer inside your question...

Anja

Lieve Lief,

Hoe erg ik dit ook voor je vind: ik vrees dat jouw man gelijk heeft en dat zijn vertrek het juiste is om in ieder geval een stuk helderheid te krijgen. Of en hoe het dan moet zal later blijken. De Roede en de Ster geven-gelukkig maar-goede berichten af maar........in welke richting? Vind ik in deze situatie nog wat onduidelijk!

Maar ik voel wel dat het zo zal gaan dat het voor jullie allemaal het beste is.

Hoe moeilijk het ook is om dit te geloven: weet dat er aan het einde van een lange tunnel ALTIJD licht is!
Hier 'spreekt' een gescheiden vrouw!


ANJA

Lief

Hoi Anja,

Hij zal vast gelijk hebben.
De uitkomst zal zeker volgen. Ik weet dat de uitkomst wat het ook is het beste is.

Ik snap je hoor. Ik zit nu op de bodem van de put. En er is maar 1 richting, en dat is terug omhoog. Dieper dan de bodem van de put kan niet.

Mooie avondðŸ'«ðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Anja

Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen Lief :(

Lief

Morning☀️☀️

Mijn man heeft voor de meiden en mij onze jaarlijkse vakantie geboekt. Hij gaat niet mee, maar zijn naam staat wel in de boeking. Ik vroeg hem ernaar en toen zei hij omdat ik geboekt heb. Dat was op zich niet nodig want je vult zelf in wie er mee gaat.
Normaal boeken we de kennel voor onze honden. Nu hij niet meegaat is dat niet nodig.  Ik blijf maar het gevoel houden dat hij deze wel geboekt heeft om zijn opties open te houden.

Gisteren zei ik hem dat ik de vakantie 1 dag wil vervroegen om het feit dat ik alleen moet rijden en niet in 1 dag terug kan rijden van Spanje naar Nederland. Hij werd een beetje bozig daarom. Ik moest maar een extra dag vrij vragen zei hij, terwijl hij weet dat mijn werk dat niet doet.
In ieder geval....het idee dat hij toch meegaat blijft maar in mijn hoofd. Ik heb er maar een kaart op losgelaten.

Gaat koen mee op vakantie

Wolken         Slang.      Tuin
Ooievaar.     Schip.       Sterren
Toren.           Zon.          Weg

Verleden

Wolken ooievaar toren/onzekere veranderingen, vooruit kijken.

Heden

Slang schip zon/onzekerheden over een reis in de zomervakantie.

Toekomst

Tuin sterren weg/iets te vieren omdat er een positieve keuze gemaakt wordt.

Wat houdt mij bezig?

Wolken slang tuin/er lijkt geen oplossing in het vooruitzicht. Een valse vriend in vriendenkring? Dat laatste kan ik niet plaatsen.

De huidige situatie

Ooievaar schip sterren/loslaten, positieve verandering

Wat reeds bekend is

Toren zon weg/zon weg zijn kansen. Toren erbij vindt ik lastig.

Wat kan ik beïnvloeden?

Wolken schip weg/onzekerheden, reisplannen die veranderen.

Hoe gaan de zaken verlopen?

Tuin schip toren/een reis met een groep mensen. Ook hier vindt ik de toren moeilijk te duiden.


Greetz, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Mijn dagkaartjes voor 9/5

Aparte kaart


Heer vos kruis=wolken Mc/zeis
   Wolken vos wolken
            Tuin tuin
               Huis

Heer vos wolken/de heer is verward. Veel leugens die verwarring veroorzaken?

Heer vos kruis/verwarring voor de heer door manipulaties

Vos kruis vos/een enorm gevoel van verraad

Kruis wolken wolken/groot verlies van vertrouwen

Dubbel Wolken vos tuin/manipulatie vanuit de vriendenkring

Tuin tuin huis/een huis waar iedereen welkom is

Wolken zeis/ er zijn slechte beslissingen genomen

Geniet van de zondag☀️☀️

Look for the answer inside your question...

Lief

Het valt me in 1 keer in....

Ik hoor net dat mijn dochters en 2 oudste kinderen mij mee uit lunchen nemen voor Moederdag.
Ook mijn oudste dochter met haar 2 kinderen waar mijn man geen contact mee heeft vanwege zijn gedrag vroeger naar haar toe.
Mijn jongste dochter gaat veel naar haar oudste zus haar hart luchten, wat ook niet in goede aarde valt bij mijn man.
De 3 oudste kids zijn van mij. Samen met mijn man heb ik dus de 2 jongste due nog thuis wonen.

De dagkaart....kan dat op vandaag slaan. Ik ga uit met mijn kids. Hij voelt zich alleen en verraden? De leugens en bedrog slaan op mijn oudste. Vroeger heeft ze dat veel gedaan. Wrs om te overleven met hem als stiefvader. Hij ziet dat nog steeds zo. Eens een dief altijd een dief.....
Look for the answer inside your question...

Anja

Zeisen geven voor mij minstens een tijdelijke breuk aan. Dat tijdelijk elders wonen gaat denk ik dus nog wel door.

Slang/Schip/Zon:
Ik denk eerder een valse vriendin in je vrienden en kennissenkring. Iemand die zeer aardig, vriendelijk overkomt en mogelijk ook heel geestig is maar ook iemand die zeer zeker niet het achterste van haar tong laat zien.

Wolken/Slang/Tuin:
Valse vrienden en haar vrienden/kennissenkring? Is het iemand die een eigen zaak heeft (gehad), mogelijk in de horeca??

Wil jouw (ex) man jou weer herenigen met zijn vrienden zodat jij altijd nog wel een beetje in zijn leven blijft? Ik lijk hier de zucht naar controle te voelen.