Dagkaartjes

Gestart door Lief, april 24, 2021, 08:15:22 AM

Anja

Kruis mc Wolken:
Verlies van vertrouwen maar behalve dat, ook verlies/slechte beheersing van emoties. Het te dragen kruis wordt steeds zwaarder, wat jij over dat emmertje allemaal al schreef. Deze weg zal zeer moeizaam beginnen. Of het kort of lang duurt weet ik niet exact maar iets in mij zegt me dat alles dan ineens gaat opschieten voor jou!

Wolken/Klaveren/Heer:
Dat uitgeputte gevoel is dan geheel wederzijds :(

Kist/Lelie/Klaveren:
Nadat je dit hoofdstuk in je leven hebt afgesloten, begint er langzame verbetering, die dan dus ineens gaat opschieten en dat geluk is dan voor een hele lange termijn.

Lelie/Heer/Weg:
Gaat dit over een andere heer?

Klaveren/Weg/Hart:
Goede keuzes die je voor jezelf maakt.


Lief

Dat van die beheersing klopt zeker. Ik laat me iedere keer weer uit de tent lokken.

We gaan de weg maar bewandelen en zien wat het brengt.

Benieuwd hoe wat waar dit hoofdstuk gaat verlopen.

Een andere heer? Nu? Voor mij bedoel je? Uhhhh nee. Ik ben wel ff klaar met mannen ;D

Ik hoop inderdaad dat ik eens de juiste keuzes maak.

Dank voor de feedback  :-*
Look for the answer inside your question...

Anja

Sorry Lief maar ik denk dat het hier om een goede vriend van je gaat! Eentje met wie je alleen vriendschap hebt.

Lief

Ahhh gelukkig Anja,

Nee ook geen vriend. Ik leidt al 20 jaar een leven zonder vriendschappen. Sinds dat ik met mijn huidige partner ben zijn alle vriendschappen verbroken. Er komt hier bijvoorbeeld ook niemand ook de vloer. Klinkt eigenlijk bizar nu ik het zo opschrijf.....
Look for the answer inside your question...

Lief

Morning☀️

De kaartjes voor 27/4

Ster boek hond=vos Mc/vogels
Wolken kist maan
          Vos huis
            Hond

Ster boek wolken/Ik zie de wolken hier eerder als een manspersoon, gevoelsmatig. Bij de ster denk ik aan vertrouwen en een nieuw begin. Iets wat er door de wolken nog niet gezien wordt.
Het boek? Een nieuw hoofdstuk beginnen?

Boek hond kist/een einde van een vriendschap, relatie door geheimen?

Hond vos maan/een valse vriend waarvan ik dacht dat hij eerlijk was?

Wolken kist vos/er komt duidelijkheid in achterbakse dingen.

Kist maan huis/verandering van huis? Ik weet niet wat de maan hierbij kan beteken.

Vos huis hond/er is veel geniep en achterdocht in huis, in de relatie

Vos vogels/een gesprek met list, dubbele bodem

Ik huiver altijd als er vossen in de kaarten staan.

Mooie dag😃
Look for the answer inside your question...

Anja

Ster/Boek/Wolken:
De tot nu toe geheime voorbestemde les voor jou: Helemaal ZELF opnieuw beginnen ter vergroting van je zelfvertrouwen. Wat in eerste instantie heel moeilijk stapsgewijs gaat maar dan (ineens?) Dat lijkt mij de geheime les.

Boek/Hond/Kist:
Hier zie ik twee mogelijkheden in. Een vriendschap eindigt of een nieuwe vriend(in) duikt op.

Wolken/Kist/Vos:
Problematisch gemanipuleer. Wat heel goed kan zijn dat dit een probeersel is om jou bij hem te houden. Als dat zo is, trap daar dan niet in. Trek je van humeurigheid niks aan. Ga stilletjes je eigen gang, vertel hem verder niks over je plannen.

Kist/Maan/Huis:
Misschien veranderingen in je directe omgeving?? Kan het zijn dat jouw man stiekem zijn omgeving manipuleert en jou verkeerd afschildert tegenover hen? In ieder geval tegenover bepaalde mensen.

Vos/Huis/Hond:
Nogmaals: ga stilletjes voor jezelf te werk! Ga stilletjes op zoek naar een woning voor jezelf, doe dat met gemak en vooral achter zijn rug om!! Vertel hem pas wat als je plannen concreet zijn. Anders wordt hij misschien wel zo nijdig, dat hij jou zonder pardon op straat gooit.

Wolken/Kist/Maan:
Een intensieve verandering op het werkvlak? Mogelijk eindigen bepaalde werkzaamheden.

De Volgens geven de noodzakelijkheid van vrijheid aan.


Lief

Goedemorgen☀️

Ik ga de les aannemen...

Qua vriendschap kan allebei. Er is een ‘vriendschap’ geëindigd. Iemand die ik kort gekend heb en enorm geholpen heb. Ondankbaar persoon.
Binnenkort afspraak met een oude vriend.

Het manipuleren. Kan nog komen. Meneer heeft weer bui en slaapt demonstratief op de bank . Ook is niks goed.

Probeert inderdaad mij neer te zetten tegenover mijn dochters.

Ahhh ik ben de vos. Ik kijk rond en zoek naar mogelijkheden.

Benieuwd naar werkvlak. Ik hoop niet mijn baan kwijt te raken.

Dank voor de feedback😘

Kaartjes voor de 28e

Kind ring boek=heer Mc/roede
  Klaver beer hond
  Ooievaar sleutel
              Vos

Kind ring klaver/een nieuw begin, nieuwe richting in een relatie dat plots komt en positief uitpakt.

Kind ring boek/een begin van een geheime relatie van de heer??

Ring boek beer/een financiële overeenkomst met geheimen?

Boek heer hond/de heer wint juridisch advies in .

Klaver beer ooievaar/positieve veranderingen qua financiën.

Beer hond sleutel/financieel advies

Ooievaar sleutel vos/een veelzeggende verandering, maar het is niet wat het lijkt????

Heer roede/strijd, agressie

Mooie dag☀️☀️
Look for the answer inside your question...

Anja

Beste Lief,

Iets in mij zegt me dat die oude vriend jou gaat helpen. Ook dat het in dit geval geen kwaad kan dat jij voor 'Vos" gaat spelen. Ik ken je natuurlijk verder niet. Maar wat ik zo van jou aanvoel dan wil je dat helemaal niet zijn maar word je nu als het ware gedwongen om zo te zijn. En je mag in dit geval best De Vos zijn als het om bijvoorbeeld het vinden van een nieuw huisje/nieuw leven voor jezelf gaat. Dat verdien je toch?! Ik vind van wel in ieder geval! Zoek vooral door naar mogelijkheden!! Vraag 'boven' gerust om hulp!

Kind/Ring/Klaveren:
Zie ik in eerste instantie als een mooi nieuw begin voor jezelf.

Kind/Ring/Boek/Roede:
Zie ik als een onberekenbaar kantje van die heer.

Ring/Boek/Beer:
Gerommel met een/jullie testament? En/of is hij op meer financiële vlakken onbetrouwbaar?

Boek/Heer/Hond:
Aan welke kant staat deze heer??

Klaveren/Beer/Ooievaar:
Iets in mij zegt me dat je meer (aan) kan dan je voor nu denkt. Dat jouw gevoel van eigenwaarde wel een flinke boost kan gebruiken!!

Beer/Sleutel/Vos:
Een onverwachte oplossing voor jou, daar jij jezelf als De Vos ziet. En vandaar die agressie van die heer.


Lief

Hoihoi,

De oude vriend zou inderdaad behulpzaam kunnen zijn. Hij kent de situatie al van jaren geleden.

Ik denk inderdaad ook een nieuw begin.

Niet een testament, maar hij werkt voor zichzelf. Zit in cryptomunten ed. Hij sluist geld weg zodat hij dat niet met mij hoeft te delen bij een scheiding.

Aan welke kant staat de heer??? Wie bedoel je daarmee? Mijn gezellige eega of iemand anders?

Ik kan al zolang best veel aan, maar ben er wel klaar mee....

Ik ben zeer benieuwd naar de onverwachte oplossing.

Ik heb nog eens nagedacht over het zwartmaken naar anderen toe, en het zou gied kunnen zijn dat hij bij therapie mij zwartmaakt.

Dank voor het kijken.

Fijne avondðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Anja

Cryptomunten?? Met de Beer erbij, sluit ik niet uit dat de waarde van die cryptomunten ineens gaat dalen en hij veel van puur zijn eigen spaargeld kwijt is. Nu kan ik Boek/Heer/Hond ook beter duiden! Dit lijkt mij een heer die hem meehelpt met de handel in cryptomunten maar ook deze heer lijkt mij een verborgen agenda te hebben. Let jij alsjeblieft ook goed op je centjes!!

Ook ik ben zeer benieuwd naar die onverwachte oplossing voor jou!! Ik gun je alle geluk hoor Lief!

Ik denk dat hij jou bij zowat iedereen zwart maakt die hij kan beïnvloeden. Maar ze zullen zijn ware aard ooit waarnemen!

Lief

Hoi Anja, je bent niet de eerste die dat zegt wat betreft de munten. Hij neemt het advies toch niet aan. En voor mij is geld maar geld. Mijn huis is veilig en de rest van het geld beheert hij toch.

Ze gaan ook wel zijn ware aard wel zien. Net terug van therapeut, samen. Het beste is dat hij een poosje weggaat adviseren ze. Benieuwd of hij dat gaat doen.

Kaartjes voor vandaag:

Zeis hart zon=vrouw Mc/schip
Vissen toren hart
   Ooievaar slang
              Hart

Veel harten.


Zeis hart zon/het beëindigen van een relatie, een gelukkige relatie, voor de vrouw?
Wat een tegenstrijdigheden. Of komt er een einde aan deze vorm van de relatie en komt er verbetering?
Of betekent het de tijdelijke time out en daardoor de relatie verbeterend?

Zeis hart vissen/een keuze die gepaard gaat met financiën.

Hart zon toren/een lange gelukkige relatie? Kan toren duiden op oude liefde?

Zon vrouw hart/ hoe dan ook een gelukkige relatie voor de vrouw.

Vissen toren ooievaar/ verandering van een financieel gebeuren?

Toren hart slang/ik trek me terug omdat ik het niet vertrouw

Ooievaar slang hart/ een moeizame overgang om een relatie te ontwikkelen.

Vrouw schip/ iets met het buitenland?

Mooie dag☀️

Look for the answer inside your question...

Anja

Beste Lief,

Als jouw (ex) man dan maar niet weer bij je gaat aankloppen mocht het misgaan met die bitcoins! Mijn bescheiden advies in deze: hou hem dan ook buiten de deur!
Ik kan het mis hebben hoor maar ik krijg het gevoel dat jullie therapeut ook weinig heil meer in jullie relatie ziet. Dat hij/zij-heel slim en tactisch!-hem geadviseerd hebben om een "poosje" weg te gaan. Dat er dan van dat poosje een hele lange poos komt ;)
Het Schip op de MC zegt mij dat het de komende tijd weleens om geld kan gaan! Controleer voor alle zekerheid nog eens goed zo ja en in hoeverre jouw ex eventueel nog aanspraak zou kunnen maken op jullie huis!

Zeis/Hart/Zon:
Een tijdelijke ;)breuk die jou goed doet. Dat bevestigt eigenlijk al mijn vermoeden. Al weer ik er niet op voorhand vanuit gaan dat ik gelijk heb. Er komt alleen een eind aan deze relatie als JIJ dat WIL! Plus ook je wil doorzet! De lucht lost het niet voor je op!
Op de Vissenvariant heb ik geen aanvullingen!

Hart/Zon/Toren:
Er zit een ambitieus kantje in jou gevangen! Tijd dat die toren eens omver geworpen wordt zodat je minder bang bent en ook meer doorzettingsvermogen krijgt.

Aan Zon/Vrouw/Hart heb ik niets toe te voegen. Ik denk namelijk dat je recht in de roos zit! In je eigen roos nog wel :D

Vissen/Toren/Ooievaar: :o
Hierbij even een schrikbeeld van een smiley. Gelet op wat jij hier schrijft/hebt geschreven over je (ex) man, denk ik dat je ZEER GOED moet opletten dat hij niet (jouw?) geld op een zeer sneaky manier naar het buitenland overmaakt! Let heel goed op je geld, open desnoods een nieuwe rekening en stort dat geld op die rekening wat alleen van jou is en ook waar je juridisch gezien recht op hebt!

Toren/Hart/Slang:
Terugtrekken omdat je het niet vertrouwt. Groot gelijk maar blijf wel op onderzoek uit en zorg goed voor jezelf!

Ooievaar/Slang/Hart: niets aan toe te voegen!!

Vrouw/Schip: die vraag heb ik al ruimschoots beantwoord lijkt mij!

Lief

Hoi Anja,

We zijn nog getrouwd dus het huis staat ook nog op beide naam. En dat blijft ook zo, anders kan ik hier niet blijven wonen. Het huis wordt sowieso dus buiten een scheiding gehouden.

Qua werk doet hij aan traden. Wat hij daarmee verdient zet hij weg in verschillende coins. Naar ook gewoon in euro’s op de bank. Hij kan dus wel coins verliezen, naar niet in de schulden raken. Hij haalt er maandelijks een riant salaris uit.

Wel zet hij verdient geld weg omdat hij dat niet wil delen bij een scheiding. Deze staan op wallets. Hij weet echter dat hij het gaat delen. Zoniet dan bel ik toch even met de belastingdienst.

De therapeut denkt in eerste instantie aan de kids. En terecht. En daarna inderdaad ala hij maar weg is. Qua terugkomen ben ik bang dat hij inderdaad zo weer op de stoep staat.

Hij heeft het net de meiden gezegd dat hij wrs voor paar maanden de deur uit gaat. Hoe vinden jullie dat? Prima zeiden ze. Dat wil hij niet horen. Of ze op bezoek kwamen wisten ze ook nog niet.
Hij laat ook nog eens zijn honden achter. Maar wie weet, bevalt het hem wel.

Qua ambitie heb ik een webshop met gedenksieraden waarvan ik graag zou willen leven. Ik werk dus hard om dit van de grond te krijgen.

Dank voor jou invulling.

Mooie avond nog😘ðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Anja

Hoi Lief,

Jouw kinderen zijn 14 en 17 jaar. Dat zijn leeftijden waarop je zelf mag meebeslissen of en wanneer een kind met zijn vader wil omgaan. Het antwoord wat hij op zijn vraag krijgt-hoe vinden jullie dat ik voor een paar maanden de deur uit ga-is zeer veelzeggend!! Ook dat ze niet erg veel "trek" lijken te hebben om hun vader te bezoeken.
Weliswaar zijn je kinderen belangrijk maar JIJ bent er ook nog hé! En kinderen hebben niks aan een moeder die zich alsmaar ongelukkig voelt! Zeker geen dochters van 14 en 17 jaar die de situatie allang door hebben!!

GROOT GELIJK dat jij met de belastingdienst gaat bellen als hij jou dat geld niet geeft!!

Ja, hij zal snel bij je op de stoep staan. Eerst (een soort van) drammen en zielig doen om bij je terug te komen. En...wat me dan niet echt zal verbazen.......dan heeft hij ineens een vriendin en dan hoeft het niet meer. Ik weet natuurlijk niet echt of het zo gaat maar het lijkt mij er op de een of andere manier een type voor.

Ik hoop zo voor je dat je er in slaagt om je eigen zaak van de grond te krijgen 8) 8) 8) Wat mooi trouwens, gedenksieraden!! Hoop en bid ook hiervoor! Dat je maar zeer succesvol zal worden!!


Sterkte!

ANJA

Lief

Morning☀️

We gaan eerst maar kijken of en wanneer hij weggaat. De woningen liggen niet voor het oprapen.

Ik ben ooit 14 dagen weggegaan op zijn verzoek. Hij ging vreemd en wilde rust, maar wilde wel in zijn eigen huis blijven. Ik ben toen met de meiden 1 week in vakantiehuisje geweest en 1 week bij mijn schoonouders.
Ja inderdaad! Zo gek zou ik niet meer zijn. Na 1 dag appte hij al of we aub naar huis wilden komenðŸ™,, Ik ben toen de 14 dagen gewoon weggebleven. Dit was in 2013.
Nu is er veel meer kapot hoor....

Ik zie hem inderdaad ook wel op de stoep staan. Vriendin zou zomaar kunnen, maar dat duurt nooit lang. Voor ons huwelijk heeft hij ook geen langdurige relaties gehad.
Ik denk dat niemand met hem overweg kan en dat hij daarom weer bij mij aanklopt.

Het is ook niet te bevatten. We hebben een mooi huis, gezonde leuke kids, werk, gezondheid. Waarom maakt iemand dit kapot? Voor aandacht?

Mijn sieraden gaan steeds een beetje beter. Het is mooi en dankbaar werk.

Mijn kaartjes voor vandaag:


Vogels maan kist/ een einde aan wisselende emoties en een bepaalde manier van communiceren.

Maan kruis/emotionele pijn

Kruis vissen/iemand heeft diepe pijn en spijt?

Kist maan huis/einde aan wisselende emoties in huis

Maan vissen lelie/een storm aan emoties proberen in balans te komen

Huis lelie vissen/ de rust keert terug in huis?

Lelie vissen/vertrouwen

Lastige kaart met veel dubbelen (maan vissen)

Mooie dag☀️
Look for the answer inside your question...