Dagkaartjes

Gestart door Lief, april 24, 2021, 08:15:22 AM

Lief

Morning☀️

Ik denk dat de time out zeker doorgaat.

De valse vriendin. Kan dat ook een collega zijn?

Valse vrienden en horeca kan ik niet plaatsen.

Er is nooit contact geweest tussen zijn ‘vrienden’ en mij. Gaat nu zeker niet komen.

Mag ik je vragen Snja wat je van de ‘vakantie’ legging vindt?

Straks een de dagkaartjes leggen met het nieuwe deck.

Grtz, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Kaartjes voor 10/5

Ooievaar berg ster=zeis Mc/ruiter
       Bruggen tijd boek
                  Zon toren
                    Wolken

Ooievaar berg bruggen/Obstakels vallen weg en met de brug erbij worden er mogelijkheden geboden.

Ooievaar berg ster/wat nu vast lijkt te liggen komen verbeteringen in. Met de zeis erbij, er wordt actie ondernomen om deze verbeteringen te bewerkstelligen.

Berg ster tijd/ verbeteringen. De tijd vindt ik lastig te duiden in deze omdat de kaart nieuw voor mij is. Mss de tijd nemen? Vooruit kijken en niet terug?

Ster zeis boek/actie ondernemen, geheimen die ah licht komen.

Bruggen tijd zon/een korte onderbreking met positieve uitkomst.

Tijd boek toren/?? Iets met leren

Zon toren wolken/ moeizaam succes met een bedrijf?

Zeis ruiter/loslaten van het verleden om plaats te maken voor iets nieuws

Fijne dagðŸ'«

Anja

MC Ruiter:
Communicatie is of wordt heel belangrijk voor jou.

Zon/Toren/Wolken:
Kan dit met moeizame communicatie te maken hebben?

Berg/Ster/Tijd:
De tijd zal het leren?

Brug/Tijd/Zon:
De zon brengt het aan het licht.

Tijd/Boek/Toren:
Ook ik denk hierbij aan een cursus of opleiding. Ik weet niet voor welke beroepen tijd staat. Kan dit misschien iets met geschiedenis of astrologie te maken hebben of met een cursus boekhouden?

Zeis/Ruiter:
Inderdaad plaats maken voor iets nieuws.

Die valse vriendin kan zeer zeker ook een collega zijn. Zeker als jouw gevoel daar het sterkst naar uit gaat. Wat die vakantie betreft lijkt het mij dat er meer duidelijkheid moet komen.

ANJA

Lief

Hoihoi,

Dank Anja....

Moeizame communicatieðŸ˜,ðŸ˜,ðŸ˜, Dat is nog zacht uitgedrukt. Hij ziet echt niet hoe hij communiceert. Als hij vraagt wat schort eraan dan denk ik echt je neemt me in de maling. Alsof ik in bananasplit zit.

Tijd zal het zeker leren.

De zon brengt het aan het licht. Voor mij staat de zon voor Spanje/vakantie. Naar ‘de zon’ gaan.

Qua cursus denk ik inderdaad iets in occulte, sterren, pendel. Meer dan de andere opties.

Iets nieuws is altijd welkom....

Vals iemand zeker collega. Een oud collega die ik teruggehaald heb na haar scheiding en nu zelfs mijn leidinggevende is. Motief om mij eruit te willen werken is jaloezie.

De vakantie blijf ik maar voelen dat hij mee wil.

Voor nu wil ik de time out zo snel mogelijk. Ik ben er wel even klaar mee.

Fijne avondðŸ'«

Lief

Hoihoi,

Dank Anja....

Moeizame communicatieðŸ˜,ðŸ˜,ðŸ˜, Dat is nog zacht uitgedrukt. Hij ziet echt niet hoe hij communiceert. Als hij vraagt wat schort eraan dan denk ik echt je neemt me in de maling. Alsof ik in bananasplit zit.

Tijd zal het zeker leren.

De zon brengt het aan het licht. Voor mij staat de zon voor Spanje/vakantie. Naar ‘de zon’ gaan.

Qua cursus denk ik inderdaad iets in occulte, sterren, pendel. Meer dan de andere opties.

Iets nieuws is altijd welkom....

Vals iemand zeker collega. Een oud collega die ik teruggehaald heb na haar scheiding en nu zelfs mijn leidinggevende is. Motief om mij eruit te willen werken is jaloezie.

De vakantie blijf ik maar voelen dat hij mee wil.

Voor nu wil ik de time out zo snel mogelijk. Ik ben er wel even klaar mee.

Fijne avondðŸ'«

Lief

Morning☀️☀️

Kaartjes voor 11/5

Kist heer huis=masker Mc/masker
Kruis maan vergrootglas
       Hart maan
         Vogels

Kist heer kruis/een depressieve man met pijn.

Kist heer huis/een depressieve man die stabiliteit probeert te vinden. Met het masker erbij. Alles wat hij zegt en laat zien is juist wat hij niet wil.

Huis masker vergrootglas/er wordt ergens teveel de focus op gelegd.

Kruis maan hart/er is hartzeer en emoties

Maan maan vergrootglas/gevoelens en emoties worden onder de loep genomen.

Hart maan vogels/gesprekken die over gevoelens gaan en emotioneel zijn

Masker masker/ wanneer gaat het masker vallen?

Mooie dagðŸ'«

Anja

Kist/Heer/Huis/Kruis:
Met/door die heer kan je ergens wel een kruis over maken! M. a. w: iets is over. Enorme transformatie omtrent je huiselijke omstandigheden maar dat weet je denk ik wel.

Huis/Maan/Vergrootglas geeft voor mij aan dat het tijd is om je eigen ambities maar ook je eigen gevoelens en behoeften nog eens goed onder de loep (vergrootglas) moet nemen.

Dat masker: kan dat ook om die valse collega gaan?

Hart/Maan/Vogels: bevrijding van gevoelens en een heroriëntatie op het vlak van geborgenheid? Misschien ook een beroep wat bij de Vogels past?

ANJA

Lief

Thx Anja,

Ik krijg geen hoogte wanneer het ‘kruis’ komt. De heer draalt en geeft geen duidelijkheid.

Wat mezelf betreft is een hoop helder. Ik heb alles op een rijtje qua gevoel en richting werk.

Masker is niet van collega. Momenteel werkt ze ook niet vanwege ziekte dus heb geen ‘last’ van haar.
Gevoelsmatig is het masker van de heer. Hij wil een bepaalde indruk maken en zegt dingen die totaal niet bij de lichaamstaal passen.

Hart maan vogels zijn de emoties die ik uitgesproken heb. Een juk van me af gegooid. 

Liefs, Lief😘

Anja

Dan zal het die heer zijn die dat masker laat vallen! MOET laten vallen liever gezegd. Het lijkt wel alsof hij steeds vager wordt naarmate jij duidelijker wordt, klopt dat?

ANJA

Lief

Hoihoi,

Ja Anja je hebt gelijk. Hij praat ook over spullen kopen voor een ander huis, maar doet niks. Wanneer ik vraag wanneer ga je weg dan weet hij het nog niet. Ik moet eerst spullen hebben. Maar ja, die komen ze niet bij je brengen.
Hij vindt het moeilijk zegt hij. Maar ja, dat is het morgen, volgende week en over 3 weken. Weggaan wordt niet makkelijker.

Op de vraag wat nu zijn intentie is, ook met de time out, is aan de relatie en het gezin werken. Dat is het enige waar hij duidelijk antwoord op geeft.

Kaartjes voor vandaag. Ik vind ze erg lastig....

Muizen vrouw weg=lelie Mc/roede
           Kist slang kist
              Beer beer
                  Lelie

Muizen vrouw kist/zorgen voor de vrouw komen ten einde

Vrouw weg slang/problemen worden uit de weg geruimd

Weg lelie kist/een positieve beslissing die zorgt dat problemen langzaam afnemen

Kist slang beer/einde aan problemen, financiële transformatie

Beer lelie/plannen voor de financiële oude dag

Lelie roede/iets met een oud conflict

Mooie dag☀️

Anja

Hoop hij misschien dat "het" vanzelf weer over gaat?  :-\

Lief

Hoihoi, ja inderdaad dat zou je bijna denken.

Het wordt tijd voor de time out.....

Lief

Morning☀️☀️

Kaartjes voor 13/5

Heer hart ring=sleutel Mc/dobbelstenen
     Kist boom weg
         Kind brief
           Masker

Heer hart kist/de heer voelt zich ongelukkig, einde aan relatie.

Hart ring boom/problemen in een relatie

Ring sleutel weg/oplossingen voor een breuk

Kist boom kind/problemen leiden naar een nieuwe start

Boom weg brief/ meerdere boodschappen met een advies

Kind brief masker/het kind doet zich anders voor, is niet eerlijk

Sleutel dobbelstenen/oplossingen door risico te nemen

Fijne dagðŸ'«

Lief

Kaartjes voor 14/5

Kompas boek put=berg Mc/toren
     Hart muizen hond
            Schip put
          Vergrootglas

Kompas boek hart/een weg vinden om geheimen/onuitgesproken dingen in een relatie bloot te leggen

Boek put muizen/dieper naar een probleem kijken wat nooit blootgelegd is en veel stress veroorzaakt

Put berg hond/ berg hond, iemand voelt zich verlaten. Wat de put erbij doet weet ik niet

Hart muizen schip/een stressvolle relatie, schip erbij??

Muizen hond put/dingen dieper bekijken wrm een relatie zo stressvol is

Schip put vergrootglas/??

Lastige kaart dit

Berg toren/opgesloten zijn??

Grtz, Lief

Anja

Schip/Put/Vergrootglas:
Zegt mij dat er toch een detail over het hoofd wordt gezien waardoor de persoon in kwestie zich in de vingers snijdt. De Berg en de Toren duiden inderdaad op opgesloten zijn, wat kan betekenen dat het beter was geweest als de persoon in kwestie om raad had gevraagd.

Kompas/Boek/Hart: Volg je eigen koers, vooral je eigen hart en laat je niet meer afhankelijk maken van anderen. Het is voor nu nog even geheim hoe en wat het nieuwe pad wat jij te nemen hebt gaat zijn. Of je bent ergens nog niet aan een nieuw pad toe.