Dagkaartjes

Gestart door Lief, april 24, 2021, 08:15:22 AM

Lief

Terug na een hele lange tijd. Leuk dat hier weer mensen actief zijn😃😃

Kaartjes voor vandaag

Ring ster dame=vissen Mc/dame
   Boom ruiker brief
          Vos kruis
             Vos

Straks eens naar kijken...

Mooie dag iedereen☀️
Look for the answer inside your question...

Lief

Ring ster boom/een veel belovende relatie waar groei in zit.

Ster dame ruiker/ iets met een ‘beroemd’ iemand.

Dame vissen brief/berichten over financiën

Boom ruiker vos/verbetering gezondheid na een second opinion

Ruiker bief kruis/?? Geen idee

Vos kruis/iets wat gemanipuleerd wordt

Dame vos/een oneerlijke vrouw
Look for the answer inside your question...

Anja

Ruiker-Brief-Kruis:
Een ogenschijnlijk mooi bericht. Een bericht waarin een vraag wordt gesteld. Iets lijkt op vrijwillige basis te zijn maar als jij nee zegt/schrijft dan blijkt daar toch een soort dwang achter te zitten.
Kan het misschien ook om een vermeend aardig iemand gaan die uiteindelijk heel dominant blijkt te zijn? Zo ja, heeft dat dan met die oneerlijke vrouw te maken of gaat het in dit geval om een man? Iets wat gemanipuleerd wordt dus, ik vind dat je er goed bij zit met de uitleg van je kaartjes!

Ring-Ster-Boom:
Wat je hierover schrijft vind ik op zich aannemelijk. Maar waar staat die boom voor?? Naar mijn idee is het aanbevelenswaardig om eerst goed te onderzoeken hoe jullie allebei in het leven staan; bijvoorbeeld jullie achtergrond, huidige normen en waarden, jullie beiden dagelijkse leefpatroon. Wat dat laatste betreft: staan jullie zo ongeveer in gelijke mate open voor veranderingen?

Boom-Ruiker-Vos:
Kan het zijn dat jij een (tijdelijk) dieet moet gaan volgen?

Lief

Dank voor je reactie😃

Ik zit in een lastige relatie. Waar een andere dame rol speelde: maar dit gaat al jaren zo. Ik weet niet wat ik met de man aan moet. Roept te willen scheiden om vervolgens half jaar niks te ondernemen.

Er is therapie op het moment, maar gaat dat nog iets doen?

Qua dieet klopt het zeker. Ik heb een darmziekte en zal zeker beter op dieet moeten letten.

Dank zover.....

Morgen weer eens naar de kaartjes kijken.

Mooie avondðŸ'«

Look for the answer inside your question...

Anja

Lieve Lief,

Weet dat tachtig procent van alle overspelige, vriendelijker gezegd buitenechtelijke relaties beloven bij hun vaste partner te zullen weggaan om voor jou te kiezen MAAR......slechts anderhalf procent doet dat ook!!

Het feit dat die man roept te willen scheiden maar dan maar liefst ruim een half jaar hieromtrent niks onderneemt, zegt mij dat hij iemand is die tot die tachtig procent van 'dat' beloven behoort.

Ik weet niet of die therapie iets met die man gaat doen.

Naar mijn idee is de vraag eerder: wat ga jij nu verder doen?? Waar sta jij momenteel in het leven en wat wil je verder nog bereiken? Ga je met iemand verder waarmee je hoogstwaarschijnlijk geen tot weinig toekomstperspectief mee hebt? Of kies je voor jezelf?

Kijk hiervoor eens in de kaartjes wil ik haast roepen!


Sterkte,

ANJA

Geert

Ik volg want ik wil Lenormand leren.

Overigens, ik heb drie jaar iets gehad met een getrouwde vrouw. Ze ging ook scheiden. (Dus niet).
Daarvan zeg ik nu, liever alleen dan eenzaam. Ze heeft mij de meest eenzame periodes in mijn leven bezorgd.
Ik dacht dat ik op haar zat te wachten, dacht ik, ik zat op mezelf te wachten. Les geleerd.


Lief

Wat vervelend voor je Geert. Ik zal wat invulling geven zodat jullie in de toekomst meer grip/inzicht krijgen op mijn kaartjes.

Ik zit 20 jaar in relatie met een narcist. Ik had al 3 kinderen die ik en moeilijke jeugd hebben gehad in de relatie met mijn partner.
Het vreemdgaan met andere vrouwen begon in 2013, na 12 jaar relatie. Tijdspanne midlifecrisis. Een storm in glas water maar veel verdriet in gezin. Meneer wilde scheiden en niks was goed aan mij. Na 3 maanden was alles weer over en was ik weer goed.
In 2016 zelfde verhaal. Hij was verliefd wilde scheiden bla bla. Het zijn iedere keer getrouwde vrouwen.

Ik was het na half jaar wel zat en heb zelf scheiding aangevraagd. In het proces bleek mijn moeder ongeneeslijk ziek en kwam scheiding on hold te staan. Ook leerde ik heb wel iemand kennen die mij steunde en ik was verliefd.
Geen goede timing en deze persoon pushte mij teveel.

Ook wilde mijn huidige partner ineens aan zijn narcisme werken en koos voor mij.
Om kort te gaan zijn we 3 jaar verder. Hebben we een machtsstrijd en zijn we beide beschadigd.

Sinds okt vorig jaar was er weer een ander. Ik sta stil, kan nergens heen, weet niet wat ik meer wil.

Ja ik wil liefde, aandacht!! Ik wil in beweging, genieten van 2e helft van mijn leven.
Dat is nu mijn verhaal......wat wordt het vanaf nu.....
Look for the answer inside your question...

Geert

Allemachtig. Hoe houd je dat vol?
Ik word er stil van.

Anja

Een heel oud cliché maar meer dan waar: waar een wil is, is een weg! Wat wordt het vanaf nu vraag je je af. Zolang je nog niet zeker bent over wat je wilt, dan is er weliswaar nog een weg maar die zie je dan niet. Wat ik in mijn laatste mail aan jou schreef:
Tijd voor jou om voor jezelf de balans op te maken. Waar sta ik inmiddels, wat kan ik, wat wil ik?

Weliswaar heeft jouw man besloten om middels therapieën aan zijn narcisme te werken echter, dat trekje zal hij altijd blijven houden. Je zal in ieder geval blijven meemaken dat hij van tijd tot tijd een ander heeft. Dat wisselvallige van je man zal door therapie weliswaar wat minder worden maar wel altijd aanwezig blijven. Wordt dat genieten voor jou?
Wat versta jij onder genieten en/of wat wil je nog bereiken in het leven (zonder hem)?

Lief

Hoihoi,

Er zal vast een weg zijn....

Ik denk dat ik op krachten aan het komen ben nu. Bezig ben financieel onafhankelijk te worden. Qua woning is het lastig want er is geen huis te huren of kopen.
Ik ga in ieder geval de focus op mijzelf en de 2 meiden leggen. De ene is 17 de ander 14. Over 4 jaar gaan ze studeren en is het sowieso makkelijker om uit dit huis weg te gaan. En soms is er ineens een inzicht en/of gebeurtenis waardoor alles anders loopt. Voorlopig eerst even energie opdoen.....

Kaartjes voor vandaag

Slang kist tuin=anker Mc/hart
     Beer heer toren
       Slang roede
            Hond

Ik ga er straks eens naar kijken...

Mooie zondagðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Lief

Kaartjes voor vandaag...

Slang kist tuin=anker Mc/hart
     Beer heer toren
       Slang roede
            Hond

Slang kist beer/problemen en  leugens van jaren gaan stoppen.

Slang kist tuin/transformatie, einde aan misleiding. Ik kan de tuin hierbij niet plaatsen.
Het anker erbij zegt stabiliteit, hoop?

Beer heer slang/ de heer heeft 2 gezichten en is niet altijd eerlijk? Of laat zich misleiden door de dame(slang).

Heer toren roede/de heer voert strijd en zondert zich af.

Slang roede hond/een oneerlijke vriend 

Anker hart/trouw en loyaal
Look for the answer inside your question...

Anja

Slang/Kist/Beer:
Leugens gaan stoppen maar komt dat die therapie die matig helpt of dat jij hier veel minder mee te maken gaat krijgen? ;) Leg de focus op je kinderen maar......blijf in alle rust naar een huis voor jezelf zoeken! Klinkt heel raar misschien maar juist doordat je rustig blijft maar gestaag doorgaat dan vind je op een gegeven moment wel iets! Vaak op een moment dat je het helemaal niet verwacht! Zodra je iets voor jezelf ziet: op het aanbod ingaan! Jouw dochters zijn bijna volwassen en het feit dat ze gaan studeren geeft voor mij aan dat ze heus wel weten hoe de situatie bij jullie thuis is.

Waarom denk je trouwens dat die heer ineens in therapie wil ;) Juist! Omdat ook hij voelt dat jij onafhankelijker gaat worden en sterker in je schoenen komt te staan!! Maar hou vol Lief, hou vol en kies voor jezelf ook al is dat moeilijk!

Beer/Heer/Toren/Roede:
Jij vraag heeft die heer twee gezichten? Ik denk dat je zelf wel het antwoord op deze vraag weet ;)
Doordat jij sterker wordt zondert hij zich af :) en jij gaat gestaag door waar je mee bezig bent!! Zet jezelf in ieder geval niet meer on hold!

Die Anker en Het Hart dat ben jij! Nog wel! ;) ;) ;)

Lief

Dank Anja,

Ik blijf gestaag vooruit gaan, maar het gaat moeizaam. Vannacht over gedroomd dat het me moeite kostte om te lopen. Voel het gewoon in mijn spieren nu ;D

Gisteravond enorme aanvaring weer gehad. Het begint met een rotopmerking en daarna blijft hij zoeken. Helaas kan ik dan niet de rust bewaren en gooi er van alles en nog wat uit. Im wou dat ik dat eens kon beheersen, maar mijn emmertje zit zo vol.

Mooie dag☀️
Look for the answer inside your question...

Lief

Beter toch maar om de dagkaarten in 1 topic te houden tkch?

Kaartjes voor 26/4

Wolken klaver heer=kruis Mc/wolken
          Kist lelie heer
           Klaver weg
                Hart

Eens even induiken.....
Look for the answer inside your question...

Lief

Wolken klaver heer=kruis Mc/wolken
          Kist lelie heer
           Klaver weg
                Hart

Wolken klaver kist/er komt duidelijkheid, dingen gaan zich oplossen.

Wolken klaver heer/de heer ging voor kort geluk. 2 Kruizen bij de heer / Hij is somber en uitgeput.

Kist lelie klaverbladen/verbeteringen voor een langere termijn

Lelie heer weg/ de heer neemt een overwogen beslissing

Klaver weg hart/een goede kans op een gelukkige relatie

Kruis wolken/verlies van vertrouwen
Look for the answer inside your question...