Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Oren en kin

Gestart door Anja, april 22, 2021, 20:46:41 PM

Anja

Beste Allemaal,

Vannacht zie ik mezelf in de spiegel, heb ik me daar toch een hele lange kin! Plus dat ik merk dat mijn linker oor aan de achterkant is ontstoken! Niet de oorschelp zelf maar wat daar nog voor zit, vlak naast het hoofd. Zeg maar de overgang naar je oorschelp, aan de achterkant.

Die kin geeft mij toch het gevoel dat ik positieve berichten kan verwachten en/of (veel) goeds zal krijgen. Alleen die ontsteking geeft mij het gevoel dat ik op emotioneel gebied nog wat moet oplossen maar ook dat komt voor elkaar!

Ik begin in ieder geval weer moed te krijgen.


ANJA

Carla

Een grote kin wordt vaak geassocieerd met wilskracht en standvastigheid, en symboliseert ook vaak onafhankelijkheid. Een ontsteking geeft aan dat er iets gewond is. Waarom een wond bij je oor Anja? Is er iets tegen je gezegd wat je emotioneel pijn heeft gedaan?

Anja

Wilskracht en standvastigheid té over :) Dat is goed.

Wat dat oor betreft: ik ben via via wel achter een pijnlijk geheim van de familie gekomen, kan het dat misschien ook zijn? Misschien dat het later nog gebeurt hoor maar momenteel kan ik even niks pijnlijks bedenken wat er tegen me gezegd kan zijn.

Heel frappant; ik weet niet of het ermee te maken heeft maar....ik moet morgen naar de tandarts vanwege een vermoedelijk lichte kaakontsteking.


ANJA