Komend weekend plus wat van het begin van komende week

Gestart door Geert, april 16, 2021, 19:47:46 PM

Geert

Wat gaat komend weekend ons brengen, en eventueel ook een stuk van komende week.

R0002854 by Lee Normand, on Flickr

Lezingen van links naar rechts, van boven naar beneden en diagonaal.

Geert

Ik denk dat de berichten vooral weer over de maatregelen zullen gaan. Er zullen ook goede berichten bij zitten om ons wat perspectief te bieden. Maar over het algemeen is het toch kommer en kwel met hier en daar wat lichtpuntjes. Echt vrijuit bewegen zit er nog niet in, mogelijk worden we zelfs nog verder beperkt met een strengere bewaking.

Beetje somber allemaal. Ik kan het niet anders lezen. Ondanks de wat positieve kaarten. Die positievere kaarten lijken een oproep te doen om optimistisch te blijven te midden van al dat negatieve.

Lena

Hoi Geert

Ik probeer maar wil jij alles met een korreltje zout ?

Geboorteaankondiging , wederom die "belangrijke brief" of document , goede resultaten voor een kind .Religieus , gelovig . Iets met een " zakenpartner en een stabiel bedrijf , rijke gulle vriend , zakelijk /financieel document. Na een "kleine " ruzie iets bijleggen . Iets wat je heel lang hebt uitgesteld , omwille van diverse redenen dient zich nou weer aan , geheel onverwachts . Hoe kan ik het zien , na een woordenwisseling en stilte weer vernieuwd contact met een kind/kleinkind. Een stormloop aan emoties, "stormvogels "? In over-drive gaan ?

Zoiets ongeveer 😱😱
Bij falen houd ik het voor bekeken !

Fijne wkend !


Anja

Ik voel De Roede toch als een dominante factor in deze legging. In combinatie met de Brief en Het Kindje krijg ik het gevoel van een onverwachte mededeling via internet. Ook ik krijg hier het gevoel van een geboorte aankondiging maar ik sluit ook zeer zeker niet uit dat dit om iets onverwachts wat toch voorbestemd is.

Naast die geboorte aankondiging, denk ik dat we nog een klein poosje door die spreekwoordelijke zure appel heen moeten. Maar zie de kaarten meest rechts van deze legging! Zie de Sleutel, Sterren en de Hond! Iets in mij zegt me dat die beperkingen, nadat er eerste een kleine verstrenging is geweest, misschien alles wel ineens weer stukken soepeler gaat.

Die Vissen staan voor wat testevenementen allemaal opbrengen :) Ik krijg niet het gevoel dat dit om alleen deze week gaat.


ANJA