Hoe evolueert haar baan ?

Gestart door Lena, april 13, 2021, 11:15:41 AM

Lena

Lieve allemaal

Mag ik gebruik van jullie inzichten .
Een vraagstelling op mijn zus haar baan .

1. Verleden    / 21 Berg
2. Heden        / 19 Toren
3. Toekomst  /  35 Anker

Tot slot
Overkoepelende kaart   /  1 Ruiter

Hartelijk dank en warme groet .

Lena

Anja

Beste Lena,

Ik heb het idee dat deze baan en/of omstandigheden omtrent deze baan altijd al moeilijk is geweest. Als ik de overkoepelende kaart naast De Berg leg, dan krijg ik een gevoel van veel vermoeiende discussies waar jouw zus moeilijk onderuit kan en kon.
Daar komt nu denk ik ook nog bij, dat de concurrentie en/of werkdruk weleens (drastisch) toegenomen kan zijn, wat voor jouw zus nog eens een extra belasting is. Ook hier geeft de Ruiter weer moeizame discussies aan.
Voor de toekomst zie ik weliswaar een hele verdrietige mededeling (achteruitgang van positie dus ook salaris of misschien zelfs wel ontslag) maar dat dit haar welzijn uiteindelijk ten goede komt.

Tot slot tel ik alle cijfers van de kaarten op, kom ik op 76 uit (Ruiter ook meegerekend). Dan kom ik op kaart 13 Het Kind uit. Wat voor mij op iets heel nieuws op het beroepsmatige vlak aangeeft. Iets waar ze nog geen ervaring mee heeft maar wat haar wel zal liggen.

ANJA

Lena

Hoi Anja

Jouw duiding Anja 100% spijker op de kop , Geerts uitdrukking/woordleen  " spot on " ! 🤗ðŸ˜,

Mijn channel gaf "geen ontslag  " , misschien sta ik te dichtbij om een " onafhankelijke "duiding . Ze is een kei in haar vak . Zeer betrokken , optimale kennis en dito opleiding.
Ik kreeg een  "korte pittige opleiding " en een andere weg te bewandelen.
Synchronisiteit op jouw laatste stukje kaartduiding en mijn ingevingen. 

Toppie !ðŸ'ŒðŸ'

Hartelijk dank om jouw tijd en energie .

Anja

Dank je Lena!! Ik hoop zo dat het je zus goed gaat, dat ze de voor haar juiste weg zal bewandelen.

Geert

Lena