Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

De (dieren) ambulance

Gestart door Anja, april 11, 2021, 21:17:54 PM

Anja

Ik sta op een onbekende plek langs de weg, als er totaal onverwacht een ambulance vlak voor me stopt. Hij rijdt op een hele rustige manier, zonder zwaailichten. Ik weet niet wie daar in zitten, krijg ik ook niet te zien.

Maar even later komt er weer eens langs, dat denk ik tenminste, maar dat blijkt de dierenambulance te zijn.

Mijn gevoel: er is hulp onderweg. Heel breed uit te leggen natuurlijk maar we zullen zien.

Carla

Ja dat denk ik ook Anja. Mooie droom, ik zie je daar in mijn gedachten al staan langs de weg (ik zie je trouwens in het donker staan, was het donker in je droom?).

Anja

Dank je wel Carla 8)

Nee, het was niet donker in mijn droom. In mijn droom was het normaal verlicht. Maar het feit dat jij mij wel in het donker ziet staan kan net zo goed van betekenis zijn!

Het donker (nacht) betekent nogal eens dat er iets ter afsluiting gebeurt en/of dat iemand iets alleen moet doen.

Nacht kan ook voor depressie/achteruitgang en/of eenzaamheid staan maar omdat het in mijn droom normaal licht was, ga ik er niet vanuit dat deze laatste categorie op mij slaat. Zo voel ik het althans niet.

Ik heb, denk ik net als jij, een veel sterker gevoel van hulp die onderweg is.

Dank je wel Carla,

ANJA