Als je het over de du(i)vel hebt (zie topic Keltisch Kruis met Lenormandkaarten)

Gestart door Anja, april 08, 2021, 19:41:04 PM

Anja

Ditmaal ben ik het niet die heeft gedroomd maar een van mijn cliënten. Naar aanleiding van een rake reactie van Geert, wil ik die droom van betreffende cliënt toch even neerzetten.

Ten eerste heeft cliënt als een paar keer gedroomd dat er in het eigen huis wordt ingebroken.

Ten tweede droomt cliënt dat er langs de weg van zijn/haar huis een file staat. Die mensen staan stil omdat ze INGEËNT moeten worden!!! Cliënt vraagt aan degene die buiten staat (de functie van degene die buiten stond kon niet gedefinieerd worden) waarom die file er is. Zegt diegene dus 'ze moeten ingeënt worden maar ze willen niet'.

Ten eerste betekent een inbraak in je eigen huis een inbreuk op je privacy! Ik heb cliënt gevraagd of hij/zij de laatste tijd het gevoel heeft dat iemand daar inbreuk op maakt. Nee is hierop het antwoord. Dus mijn gevoel: dat komt dan nog, daar de droom zo duidelijk is.
Ten tweede geeft die droom voor mij aan dat mensen zich toch wel van het gevaar van die inenting bewust zijn en/of worden. Die toegenomen bewustwording der mensheid doet mij dan wel weer deugd. Die file zegt mij dat ze er heel wat voor moeten doen om te vechten voor hun rechten en/of positie.

Mijn idee: men komt tot inkeer als het (bijna) te laat is en sommige zakken al gevuld zijn. Laten we blijven bidden tot onze God/goden dat dit proces maar snel afgelopen mag zijn.

ANJA

Geert

We worden aan alle kanten gewaarschuwd, ook deze droom doet dat. Mensen open je ogen. Realiseer je wat er gaande is.

Anja

Vandaag was ik wéér bij een klant die een paar keer dezelfde droom heeft gehad, NADAT hij/zij is ingeënt!

In die steeds dezelfde dromen ziet die klant dat er allemaal sloten op een vloer liggen. Ik heb een paar keer met nadruk gevraagd of het hier misschien om handboeien ging en/of cliënt het gevoel had in die droom in een gevangenis te zijn.
Hierop werd een paar keer ontkennend geantwoord. Geen gevoel van handboeien en gevangenissen. Maar om welk soort sloten het dan precies gaat kon cliënt niet zeggen. Mijn gevoel: iets is/wordt afgesloten en kan niet meer ongedaan gemaakt worden!

Heel straf dat nu weer iemand bij mij aangeeft om/over hetzelfde onderwerp te hebben gedroomd. Cliënten in kwestie kennen elkaar niet dat weet ik zeker!

ANJA