De tweede kaartlegging.

Gestart door Geert, april 06, 2021, 16:21:41 PM

Geert

Mijn tweede kaartlegging, in een poging Lenormand te doorgronden.

Weer eenvoudig en klein beginnen.

Drie vragen drie kaarten. Plus de persoonskaart. Het gaat over het pad dat ik bewandel.

Welk pad ben ik gaan bewandelen?
Waar ben ik nu?
Waar gaat dat heen?

22 weg.
33 sleutel (ligt boven de persoonskaart).
04 huis.

22 Weg.
Dat snap ik. Ik ben ooit mijn eigen eigenwijze weg gegaan.
Ik sta regelamtig voor splitsingen. En ook nu weer ben ik mijn eigen eigenwijze weg gegaan.

33 Sleutel.
Ik sta dus nu weer met 'n sleutel in de hand. Klaar om iets te ontsluiten.
Nieuwe kennis, nieuwe mogelijkheden. Weer aan de studie met energie om nieuwe dingen te op te pakken.

04 Huis.
Waar gaat dat naar toe? Tja...

Met 6-Wolken als geest van de legging. Denk ik dat het geen makkelijk pad is waar ik me nu op bevind en dat ik mijn doelen goed in het zicht moet houden om me niet uit het veld te laten waaien.
Want 4-Huis en 6-Wolken, voelt toch wel als wat strijd tussen deze twee "heren".

Anja

Hoi Geert,

Hier een poging van mijn kant om je Lenormandkaartjes te duiden.

Je hebt wel vaker voor splitsingen gestaan schrijf je. Toch, met De Sleutel boven de persoonskaart, denk ik dat deze splitsing extra moeilijk voor je is. Een kaart boven het hoofd, betekent vaak niet (alles) meer in de hand hebben. Wat heb jij dan niet (meer) of moeilijker in de hand?

Die splitsing lijkt mij niet de kern van het probleem. Die studie ook niet (ben wel benieuwd naar welke studie je eventueel wilt oppakken 8)).

Ik krijg een wat zwaarder gevoel bij Het Huis, je omgeving. Dat hier is iets waar je moeilijk(er) een oplossing (De Sleutel) voor kan vinden. Jij schrijft over de strijd tussen twee heren. Puur mijn gevoel: in bijzonder met
één heer een strijd, met die tweede wat minder.
Heb jij het idee dat die heer het jou weleens heel erg moeilijk kan maken als jij je keuze(s) gaat maken? Ik voel nog veel meer achter deze legging.

Groetjes en sterkte van ANJA

Geert

Hoi Anja,

Dank je voor jouw duiding. Ja.... gevoelige snaar.... ik ben daar zelf nog niet uit.
Misschien iets voor Tarot of Lenormand.

Als autodidact pak ik regelmatig wat op en pluis dat uit. Zo nu ook met Lenormand.

Die splitsing heeft mogelijk ook met iets anders te maken. Dat heb je goed gezien.
Ik heb dat zelf nog niet helemaal duidelijk, maar ik voel wel dat er iets in de lucht hangt. (Wolken?)

Anja

Beste Geert,

Dat heb JIJ nu weer eens goed gezien en geformuleerd: er hangt iets in de lucht (Wolken). Een splitsing die je niet verwacht denk ik. M. a. w. je komt voor een keus te staan die je niet verwacht? Dat is het vagere gevoel wat in mij opkomt!

ANJA

Lena

Hoi Geert en Anja

Gefeliciteerd , beiden een mooie duiding. Jullie zijn complementair.ðŸ˜,ðŸ'ðŸ'Œ

Mijn inbreng .

Denk je eraan om te verhuizen , niemandsland wordt " iemandsland . Een ander stekkie /plekje /land .
Het baart jou wel zorgen . Wil jij een verkoop maar hierbij krijg je "tegenwind"
Anderen willen jouw plekje "inruilen" .Wil je weg uit vertrouwde omgeving en op "zoek" naar je eigen plek/identiteit. Je krijgt tegenkantingen van mensen/naasten rondom . Maar Geert , dit is jouw keuze/leven.
De 10 geboden , wat is er met het laatste gebod , begeer nooit iemands goed ?
Slapeloze nachten , praten , praten met soms hoogoplopende emoties . Je krijgt/voelt weinig begrip van "naaste omgeving". Ik zie iemand aan jouw rechterzijde , zie eens op "oude foto's" . Is een vaste traditie . Hierbij voel ik een héél sterke "3". Bij de "studie " krijg ik iemand "hoogopgeleid" .

De rode draad in dit verhaal !

De weg
Sleutel     3 kaartendeck = jij hebt de sleutel, draai de sleutel en kijk of ie past ? De sleutel op jouw huis en jouw pad .
Huis

Totaal = geeft dit 59=14  Wederom voorzichtigheid , waakzaam bij de vossen.

Hopelijk een meerwaarde en vernieuwde inzichten .

Succes en liefs aan allen .

Geert

Dank je wel Lena,

Er zijn wel mensen die me graag zien verhuizen: "Dan woon ik wat dichterbij".
Ik woon hier goed en wil en ga niet weg. Mijn eigen plekje en ik hoef het met niemand te delen.

En die sleutel, ik zal zelf mijn pad daarmee moeten openen. Ik heb het in eigen hand.