Hey Anja,
Dankjewel om de tijd te nemen om te antwoorden.
Ik ga sowieso de uitleg die je gegeven hebt van de kaartencombinaties opschrijven.
Die tijdelijke financiële tegenslag/achteruitgang klopt wel. Mijn inkomen is weg gevallen en ik ben nu in afwachting op ww.
Berg/boek/dame en de muizen kloppen inderdaad. Hoe kom jij dan tot die betekenis als je de kaarten zo leest gecombineerd? Is dat ook een stukje intuïtief? Want die nuance kan ik zelf nog niet maken.
Berg/boek: Ja dat klopt ook. Ik verwacht nog een antwoord/datums over een afspraak die nog moet plaatsvinden en dat komt maar niet. Heb het gevoel dat daar meer onder schuil gaat.
Vissen/dame/roede/slang: Ik vermoed dat de vermeerdering betekent dat mijn ww komt en dat mij voorziet in een inkomen / wellicht is dat de verbetering.
Mijn vraag is waar/hoe je de vermeerdering ziet? Is dat muizen dicht bij PK (dat wat weg genomen is komt terug) en schip?
De man ligt verderop in de toekomst, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Ben er wel benieuw naar!

Ruiter/dame/kind/lelies: dit gaat de tijd nog moeten uitwijzen. Altijd leuk om babynieuws te krijgen. Er is wel iemand waarvan ik vermoed dat het binnenkort wel eens zo ver zou kunnen zijn.
Warme groetjes, Dragonfly