Re: Wat zou een goed legpatroon kunnen zijn? En welke vraag of vragen horen daarbij?

Gestart door Lena, april 03, 2021, 12:58:27 PM

Lena

Top gedaan Anja !!

Nam even een "bewuste afwachtende houding " . Tenslotte ben jij een kaartlegster " pur sang"

Mijn gevoel/ kaartlegging .
Bij Geerts vraagstelling diende zich volgende kaarten .

Vraag 1 = boom 5 staat gelijk voor gezondheid/ziekte
Vraag 2= ooievaar 17 staat voor een nieuw begin, geen overhaaste beslissingen , doe of deed je dit wel eens ?

Bij resterende 2 vragen neem ik ze wel over .
Vraag 3 = 21 berg staat voor hindernissen en negativiteit.
Vraag 4 = 34 vissen , deze heb ik even geen nadere verklaring .

Samen geeft dit 77 = 14 en staat voor vossen , idd een verborgen/dubbele agenda ?
14=5 weer gezondheid gerelateerd .

Last but not least . Net als Anja heb ook ik een héél sterk gevoel van " een vroegtijdige oplossing " .

Dit "huge" maatschappelijk probleem lost zich vanzelf .


Zoiets ?

Hopelijk geeft dit een meerwaarde .

Aan allen een Vrolijk Pasen en warme groet .

Lena

Geert


Anja

Beste Lena,

Bedankt voor je compliment! Gelet op wat jij hier nu schrijft, kan jij er ook aardig wat van hoor 8)

Om maar meteen met jouw resterende vragen te beginnen: Berg/Vissen.
Langzaamaan (te langzaam naar mijn zin in ieder geval :D) gaat het tot mensen doordringen dat hier iets niet klopt. Weliswaar kunnen ze niet door de berg heen maar er wel omheen zwemmen! Als steeds meer mensen dit doen dan zal des te sneller de waarheid aan het ligt komen of zoiets.

Het getal 77 is een krachtig getal! Kijk ook eens bij de rubriek numerologie.

Jij bedankt voor je inbreng, ik denk er net zo over! En vooral een vrolijk en goed Pasen toegewenst!


ANJA

Geert

Lenormand kaarten liggen hier al tijden op tafel. Ik doe er eigenlijk niks mee.
Na deze legging van Lena, ga ik me er zeer zeker in verdiepen.

Lena

@Anja
Super lief en wederom hartelijk dank.
Het herhaaldelijke meelezen op CW gaf me nieuwe inzichten en kennis , zelf doe ik enkel Lenormand , heb helemaal niks met tarot 😞ðŸ¤"😱
Ben een autodidact , tegenwoordig geen cursussen /opleidingen aan mij besteed .
Voel me gezegend met een groot waarnemings - / observatievermogen. Ook mijn zintuigen draaien vaak in overdrive , lees vaak "tussen" de regels en voel me zeer dankbaar met "een zesde zintuig ". 🤗🤣.
Ook voel ik een héél sterke verschuiving in mannelijk (Ratio)/vrouwelijke ( empathie ) eigenschappen. Een verschuiving in mannelijke naar empathie en vrouwelijk naar ratio .Deze gaan zich verweven tot een nieuwe "orde" . Wat vreemd , waarom schrijf ik orde ?
Maw al het machogedoe , macht/strijd , materie , autoritair gedrag gaan vervagen , zoniet verdwijnen. Hoezo dit tot stand komt is me op dit moment niet geheel duidelijk . Een nieuwe "samenlevingsvorm " ? De oude patronen worden ver -/ herdrukt en de nieuwe gaan we omarmen .

@ Geert
Wat leuk van jouw Lenormand , benieuwd naar jouw ontwikkeling.

Hartelijk dank om jullie bijdrage en stuur licht en liefde op jullie pad .

Warme groet .

Lena

Anja

@Lena,

Ook weer zo bizar "toevallig" wat jij over een nieuwe orde schrijft! Vandaag kreeg ik namelijk ook zo'n gevoel. Ik denk dat jij NIET orde in die zin van weer een rang met rangen/standen/machtsverhoudingen bedoelt. Ik denk dat jij meer een eerlijkere maatschappij bedoelt.
De mogelijke verwisselingen van politieke poppetjes (om het dan zo maar even te zeggen ;)) kan daar een begin van zijn. Ik dacht daaraan toen ik de krant las. Plus dat ik denk dat opstanden/demonstraties gaan toenemen, ook omdat mensen dit macho gedrag plus de oneerlijkheid die de maatschappij momenteel beheerst niet meer geaccepteerd wordt.


ANJA

Lena

Klopt Anja , ben volledig mee .

En hoe sterk staan onze energieën , echt geen toeval !

Opstanden en demonstraties voel ik héél sterk naar "vadertje   staat ". Op multimedia ( ben zelf geen socialmedia gebruiker ) lees je vaak over complottheorieën , maar hierbij wil ik graag de nadruk op "mijn eigen buik/gevoel ". 🤗ðŸ˜, Maw laat me niet snel iets aanpraten . Wel frappant van "ons gezamenlijk gevoel ". Top !

Trusten en tot laters .


Geert

Ik vind het erg verontrustend. En tegelijkertijd weet ik dat het goed komt. Waar we nu in zitten sloopt de maatschappij en de helft van bevolking ziet het niet. Dat vind ik nog het meest verontrustende. Alles wat ons bindt is zo ongeveer afgepakt. De festivals, zwarte piet, nieuwjaarsduik, vuurwerk, enzovoort. We moeten afstand houden en mondkapje dragen. Ontmoetingsplaatsen worden gesloten. Politie met een geweldinstructie, het is wachten op de eerste dode. Met de verzonnen pandemie worden mensen verder uit elkaar gedreven, de maatschappij ontwricht. En dat wereldwijd.

Ik ben blij dat ik dit door heb. Ik ben blij dat ik zie dat er een agenda achter zit, wereldwijd. Maar ik word er niet gelukkiger van.

Angst is een goed verdienmodel. De rijken der aarde hebben miljarden verdient aan deze smakeloze grap van bill gates. Mensen wordt wakker, doe de ogen open. Luister naar wat ze zeggen en kijk wat ze doen. En vraag je vervolgens af: waar gaat dit over?

Anja

Geert,

Ik sta volledig achter hetgeen je schrijft! Het gaat erover dat ze (digitale) dictaturen willen kweken! Je maakt die culturen door op een zeer slimme manier op de angst van mensen in te spelen! Door mensen te isoleren worden ze bang!! Vandaar dat alles wat ons bindt ons wordt afgepakt!
Ook ik sta versteld van de domheid maar ook het gemak waarmee mensen zich door angst laten leiden en ook dat is iets wat mij nog het meest verontrust. Maar ook ik weet dat het goed komt. Ik weet maar voel ook heel sterk dat de waarheid aan het licht gaat komen.

Door mondmaskers aan de wereld te leveren heb je economie! Dit door verantwoordelijken die het dit virus hebben verspreid. Maar nogmaals: de wereld zal worden opgeschrikt door de waarheid maar.....ik hoop dat er steeds meer ogen open gaan!!


ANJA