Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

nummer 3

Gestart door Blue Birds, maart 31, 2021, 05:17:28 AM

Blue Birds

Voor mij voor een lange tijd geen tarot en lenormandkaarten meer.

Maar ik focus mij even op mijzelf en mij dromen.
Deze nacht zag ik het cijfer 3 in het groen en het cijfer lag op een kaart waar er vissen op stonden. Het was geen tarot of lenormand maar gewoon een kaart.

Wat zou het nummer en het kleur betekenen, ook de vissen en het nummer die op de kaart lag?

Dank uit mijn hart

Carla

Bij 3 denk ik aan het ontwikkelen van je verbeeldingskracht en je intuïtie. Groen is in de natuur de kleur van het frisse nieuwe, van de geboorte en het tot wasdom komen. Vissen werden in de oudheid gebruikt om het goddelijke te symboliseren, het spirituele.

Blijkbaar is dit een tijd waarin jouw intuïtie kan groeien en je er meer op leert te vertrouwen.

Anja

Prachtig geduid Carla! Voor mij niets aan toe te voegen!

ANJA

Carla

Dank je Anja  :)

Ik hoop dat Blue Birds er ook wat mee kan.

Blue Birds

Hallo Lieve Carla

Ik kan er zeer zeker iets mee! En kan mij hier zeker in vinden Carla.

Ik heb ook het volgende gevonden over nummer 3:

Numerologie: het getal 3

Je energie is verbonden met het getal 3, de geest, creatieve- en emotionele expressie. Je bent een expressieve, originele denker en vaak kunstzinnig aangelegd. In balans ben je inspirerend, communicatief, zorgend en sociaal. Je houdt niet van routinewerk en vaak werk je het beste alleen, je bent zeer vrijheidslievend. Het getal 3 staat ook voor het kind, voor spelen en voor creativiteit.

Uitdaging
Je mag leren om je emotionele gevoeligheid te gebruiken om jezelf tot uiting te brengen in de wereld. Dat betekent het eerlijk en direct delen van ware gevoelens en het aanmoedigen van anderen hetzelfde te doen. Daartoe moet je eerst je diepe emotionele gevoeligheid in evenwicht brengen en je zelfvertrouwen vergroten. Als je niet in balans bent, kan je de neiging hebben anderen te manipuleren, omdat je je werkelijke gevoel niet durft te uiten door een gebrek aan zelfvertrouwen.

Kracht
Je kunt sterk worden geïnspireerd waardoor creativiteit op alle gebied kan ontstaan. Je hebt een aantrekkelijke en warme energie waar anderen zich snel bij thuis voelen. Op je best kun je anderen inspireren en aanmoedigen op hun levenspad, bijvoorbeeld als coach of adviseur. Maar in jou schuilt ook een kunstenaar en alles op het gebied van creatieve expressie en communicatie past goed bij jouw levensbestemming.

Drie
Unie: Het getal 3 vertegenwoordigt de eenheid van geest, lichaam en ziel, en de Heilige Drievuldigheid. Het resoneert met de Opgestegen Meesters.
Groei, Expansie, en Vrucht: Het getal 3 symboliseert de principes van groei, expansie, en het manifesteren van overvloed. Wanneer het in een droom verschijnt kan het getal drie een boodschap zijn dat uw idealen en visies in uw leven tot bloei komen. Drieën, of een serie van drieën, die in je dromen verschijnen duiden op zelfdiscipline door middel van dienstbaarheid aan anderen, het manifesteren van overvloed, productiviteit, en eenheid.
De Opgestegen Meesters: Het zien van 3'en in je dromen impliceert dat de Opgestegen Meesters nauw met je samenwerken, je begeleiden, aanmoedigen en ondersteunen. Dit getal kan suggereren dat uw gebeden zijn gehoord en worden beantwoord en beantwoord.
Vitaliteit en Motivatie: Dit getal suggereert vitaliteit, motivatie, enthousiasme, creativiteit en ervaring.
Zelfverbetering en Aspiratie: Als je drieën in je dromen ziet, duidt dat misschien op thema's die te maken hebben met toewijding, jezelf verbeteren en meditatie. Het is ook een boodschap dat 'alle dingen mogelijk zijn'. Als je 3'en in je dromen begint op te merken, let dan op je ware doelen en aspiraties, en weet dat ze haalbaar zijn.
Nieuwe richtingen: Als je nieuwe richtingen overweegt, suggereert het zien van 3'en in je dromen dat je wensen tot bloei zullen komen en dat de veranderingen succesvol zullen zijn.
Vragen om hulp: Het zien van zich herhalende 3'en in een droom is een boodschap dat hulp, leiding en assistentie voor u beschikbaar is, altijd. Het enige wat u hoeft te doen is vragen.
Geluk Na Voortdurende Inspanning: Dromen over het getal 3 kan duiden op 'derde keer geluk' of 'derde keer is scheepsrecht'.
Verspreide Energie: Afhankelijk van de context van de droom, kan wanneer het getal 3 verschijnt dit een teken zijn van verstrooide energieën en communicatieproblemen. 3's in dromen kunnen de uitdaging van afscheiding van de werkelijkheid en een gebrek aan aarding impliceren.