Tip van Geert: de Blinde Vlek legging

Gestart door Anja, maart 27, 2021, 16:25:10 PM

Anja

1. Wat iedereen weet: Staven 3
Een optimistisch persoon met een groot vertrouwen in de toekomst. Puur mijn gevoel: gelet op het ontbreken van Staven bij de Keus van het Hart, kan het zijn dat ik een soort van luxeprobleem heb en nog niet precies weet wat ik allemaal op die vlakke grond voor me ga neerzetten. Maar goed. Een positieve kaart waar ik achter kan staan!

2. Mijn blinde vlek: de Schildknaap van Pentakels
Over het hoofd zien dat anderen mij willen helpen en/of ik zie kansen over het hoofd. Ik kijk teveel naar de verte? (Staven 3).

3. Wat anderen niet zien: De Maan
Mijn angst voor ergens in vast te komen zitten, dat er geen uitweg meer is. Dat ik me moet laten leiden door mijn innerlijke stem :) Ik vind deze kaart wat haaks staan op Staven 3 :-\ Ik denk dat deze angst op meer vlakken van mijn leven afspeelt. Op zeker dat hier het pijnpunt van De Keus van het Hart zit.

4. Het grote onbekende: Staven 7
Ondanks de angsten van De Maan, zie en voel ik hier toch een energie die veel sterker is dan ikzelf vermoed. (Anders is het ook geen blinde vlek). Ik kan me veel beter uit vastzittende/vastgelopen situaties redden dan ik van mezelf vermoed. Ik ben ook veel beter in staat om eventuele concurrenten op welk vlak dan ook het hoofd te bieden. Ik moet dit kantje wil helemaal opnieuw omarmen en in mijn leven gaan integreren.

De samengestelde waarde van deze legging is 28=10!
De uitdaging voor komende tijd: met onverwachte situaties weer leren omgaan! Dit geeft mij dan weer een gevoel van zeer plotseling handelen/in beweging komen. Ik denk dat ik nu ook meer inzicht krijg in waarom ik eventuele dominante mannen naar me toe trek terwijl ik dat niet wil. Wat zij teveel hebben (overmaat aan staven) moet ik er dus weer bij hebben! Bij de Keus van het Hart lijk ik hiervoor gewaarschuwd te zijn: ga in je kracht staan of je wordt gedomineerd en dat past niet bij je. Dit nu even zo puur op mijn gevoel geschreven!

Geert

Hier word je, denk ik, een heel blij mens van.
Prachtige legging, perfect geduid.
Ge kunt het, zeggen we in Brabant.

Anja

Dank je Geert 8) 8) 8)

Nu zal ik dat nog vaker tegen mezelf moeten gaan zeggen!

ANJA

Gitte

WoW...

Dit is mooi!
Wat een diepgang. 

Carla

Anja

Dank jullie wel, dames Carla en Gitte!!

ANJA