De keus van het Hart

Gestart door Anja, maart 25, 2021, 22:21:15 PM

Geert

Je mag dit toevoegen aan jouw levenservaring, waarmee in de toekomst zeer zeker een medemens kan helpen.
De legging was ook wel min of meer in die richting, de kluizenaar. Wijsheid opdoen door levenservaring.

Neemt niet weg dat je door deze nare periode heen moet.

De ervaring die je beschrijft doet mij denken aan Soul Body Fusion, van Jonette Crowley.

Anja

Wederom mijn dank aan jou Geert!! Ik meen het echt! Ik ga me eens verdiepen in Soul Body Fusion!



ANJA

Geert

Jonette Crowley zit op youtube: https://www.youtube.com/c/JonetteCrowleyCCC/videos
In deze video draagt ze de "soul body fusion" over: https://www.youtube.com/watch?v=SoF45L9HAJ8&t=9s
Eigenlijk is dit alles wat je nodig hebt.

Ikzelf pas het regelmatig toe, het sterkt onder andere mijn intuïtie.

Er zijn er die voor 300 euro een soul body fusion aanbieden. NIET intrappen. Zonde van het geld.



Anja

Dank je voor je mooie tips!! Daarnaast ook bedankt voor de waarschuwing!


ANJA

Gitte

Hoi Anja,

Lekker vroeg naar bed doet wonderen.
Een heling voor je ziel.
Geniet ervan Anja.

En voor iedereen hier een heerlijke nachtrust en tot gauw  :)

Gitte

Carla

Ik heb in mijn leven diverse momenten gehad dat ik dacht dat me iets vreselijks overkwam doordat het niet ging op de manier die mij het beste leek. En toch is elke keer gebleken, achteraf als er voldoende tijd overheen was gegaan, dat er eigenlijk veel mooiere dingen zijn gebeurd dan ik zelf had kunnen verzinnen.

Ik hoop dat er voor jou ook zo'n moment komt dat je terugkijkt en denkt, gelukkig is het gegaan zoals het gegaan is  :-*

Anja

Dank je Carla! Je hart onder de riem is welkom! Weet je trouwens dat er vandaag iemand tegen me zei van weet je Anja? Het zal gaan zoals het moet gaan. Klinkt misschien heel raar maar het gaat als het ware vanzelf!

Maar nu iets heel raars!!

Laat ik het afkloppen maar sinds gisteren heb ik helemaal geen pijn in mijn onderbuik meer! Dit terwijl ik daar toch wel een tijdje mee liep. Ik dacht zelfs nog dat dit door de overgang kwam. Maar nu is die pijn sinds twee dagen-laat ik het afkloppen!-helemaal weg! Ik kan zelfs weer helemaal normaal zitten. Raar hé!

Misschien moet ie wel helemaal niet meer terug komen ;D ;D ;D anders krijg ik weer buikpijn ;) Sorry hoor Carla maar ondanks alles kan ik het toch even niet laten om een grap tussendoor te maken!! Geeft toch even lucht!
Rest mij je verder nog te melden dat ik ook vandaag weer verbazingwekkend rustig ben. Ook weer alsof ik door 'boven' gedragen word.


ANJA

Carla

Mooi!
En wat heerlijk dat de buikpijn weg is.

Anja


Anja

Beste Allemaal,

Het begon er tegen de morgen al mee, dat ik om 05.05 wakker werd en daarna niet meer heb geslapen! Wel keek ik om exact 06.00 en 07.00 uur nog eens op mijn Smartphone. Ook al zo'n bizar 'toeval'. Maar goed, dacht ik ga maar eens mijn bed uit, de plicht roept.

Afijn, ik ga vanuit mijn werk naar een klant. Wie kom ik tegen terwijl ik voor een stoplicht sta te wachten?! Die man die (ruim) drie weken geleden te kennen gaf afstand van mij te willen nemen omdat een andere vriendin hem harder nodig had!!
Ik deed eerst net alsof ik hem niet zag. Ik bleef heel onbewogen kijken en voelde mij opmerkelijk kalm! Dan ziet hij me toch en komt ie naar me toe. Op de vraag hoe is het geef ik hem een beschaafd maar afstandelijk antwoord! Op zijn opmerking Goh, dat is een tijd geleden antwoordde ik even kalm. Dat is niet mijn verdienste dat wij elkaar nu niet meer zien. Dat is je eigen wens geweest.
Begint hij uit te leggen hoe die vriendin (alleen een kennis van hem) in de problemen zat en zo ongeveer wanneer hij wat voor haar heeft gedaan. Dan springt het licht op groen en dan zeg ik heel koel joh, ik moet gaan. "Het' is groen en ik kom anders te laat op mijn werk. Doei!! Op zijn verhaal ging ik niet eens in!

Zo emotioneel ik drie weken geleden was, zo kil voelde ik me nu!

Ik ben er helemaal niet zeker van maar........om nog eens even op de legging van De Keus van het Hart terug te komen: op de een of andere manier lijkt hier toch een waarschuwing voor foute mannen in te zitten. Al kan ik er voor nu niet precies de vinger op leggen. Want het voelde namelijk weer alsof er 'iemand anders' me op de een of andere manier vasthield. Grote kans dat daar iets waarschuwends in zitten. Dit terwijl hij tot drie weken geleden toe niet onbetrouwbaar leek maar.......... :-\ :-\weet het nu even niet meer.

Want....dan voel ik exact om 16.00 uur pijn in mijn kaak opkomen, ook zoiets bizars en ik kan het niet als toeval zien dat dit uitgerekend vandaag gebeurt en dan nog wel op een exact tijdstip! Plus dat ik een uur later wéér op de klok keek, was het 17.00 uur!

Plus vandaag toch nog onverwacht van iemand een cadeau gehad: tien online lessen in de kabbala! Allemaal toeval?? Ik beschouw deze dag als eentje van vol spirituele boodschappen.

Ik dank de kosmos. Maar wilde eigenlijk kwijt dat ik deze legging beter en/of anders (moet ik nog even zien) ga plaatsen. Vooral de waarschuwing voor foute mannen komt nu sterker door!

Ik hou jullie op de hoogte!

Anja

P.S: dat afgaan op mijn intuïtie: ik merk dat dit ook een sterkere factor wordt!

Geert

In elk geval sterkte bij de tandarts. Ik hoop voor je dat het meevalt.

Ik ben benieuwd naar het vervolg van je verhaal. Zijn dit levenslessen?

Anja

Beste Geert,

Dank je wel! Ik hoop ook dat het morgen meevalt want zo'n held ben ik nu ook alweer niet :P ::)

Ik kan bijna tot geen andere conclusie komen dan dat dit minstens richtingaanwijzers zijn met de daarbij behorende levenslessen.

Ook zoiets. Ik dacht een paar dagen geleden nog dat mijn hart zo af en toe wat overslaat. Nu achteraf bezien ook geen toeval omdat ik hier bij de Keus van het Hart terecht kom.

Voor heden: me nog even niet aan welke man dan ook verbinden. Helemaal omdat De Kluizenaar de geest van de legging is. Eerst mijn eigen pad volgen, dan die eventuele man. Dat is tenminste wat nu ineens in me opkomt! Hierin lijkt dus de waarschuwing te zitten voor die foute mannen.

Vind jij dit levenslessen of denk jij hier anders over Geert?


Dank je wel,

ANJA

Geert

Ik heb ooit een levenles-legging voor iemand gedaan, en dat kwam in mij op toen ik jouw verhaal las.
Vandaar mijn vraag, Ik was al aan het zoeken naar die tarot-legging.


Geert

Citaat van: Anja op april 23, 2021, 22:37:43 PM

Voor heden: me nog even niet aan welke man dan ook verbinden. Helemaal omdat De Kluizenaar de geest van de legging is. Eerst mijn eigen pad volgen, dan die eventuele man. Dat is tenminste wat nu ineens in me opkomt! Hierin lijkt dus de waarschuwing te zitten voor die foute mannen.


Op hele oude tarot-kaarten, zoals die van Visconti-Sforza, staat de Kluizenaar afgebeeld met een zandloper.
Il Tempo, De tijd.

Ik citeer uit het boekje van Visconti-Sforza:
..."een waarschuwing om de balans op te maken van uw daden om ervoor te zorgen dat ze zinvol zijn voordat het te laat is; waakzaamheid; behoedzaamheid"...

Ik voeg er nog een aan toe: "neem jouw tijd"