De keus van het Hart

Gestart door Anja, maart 25, 2021, 22:21:15 PM

Anja

Beste Geert,

Vandaar dus die vele dubbele getallen van gisteren! Boodschappen vanuit de kosmos, dat slaat denk ik ook op de aanbeveling die jij en/of (net zo jij dit ziet) die Visconti-Sforza tarotkaarten mij geven.

Ik denk dat dit niet alleen een balans opmaken van daden is maar ook een stukje terug naar Het Hart ofwel: oorspronkelijke wensen. Neem de tijd om een stukje terug naar jezelf te gaan want dat stukje moet terugkomen wil het zinvol worden en je nergens spijt van krijgt. Is nu wat in mij opkomt!

Je leest zeker het vervolg!

Vandaag helaas maar liefst tweeënhalf uur bij de tandarts gezeten; wortelkanaalbehandeling!  :( :o Heb al die tijd angst gehad, ben nu net mijn bed weer uit maar ik overleef het wel :) :)

Groetjes van ANJA

Geert

Citaat van: Anja op april 24, 2021, 14:39:43 PM

Vandaag helaas maar liefst tweeënhalf uur bij de tandarts gezeten; wortelkanaalbehandeling!  :( :o Heb al die tijd angst gehad, ben nu net mijn bed weer uit maar ik overleef het wel :) :)

Groetjes van ANJA

Sterkte ermee. Het ergste heb je nu wel gehad.

Anja

DANK JE Geert! Die kan ik gebruiken 8) 8)

Carla

O jemig, wortelkanaalbehandeling! Bah. Ik heb een heel stuk forum gemist de laatste dagen merk ik (ik was ook heel druk, beetje te eigenlijk) en ik hoop dat je inmiddels een beetje pijnvrij bent Anja  :-*

Anja

Ik was ook 'gebroken' toen ik thuis kwam Carla! Ik ben nu gelukkig wat meer pijnvrij maar heb begin deze middag nog wel wat pijnstilling genomen.

Carla

Ik hoop dat je vandaag geen pijnstillers meer nodig hebt Anja.

Anja

Ik heb vandaag nog maar heel weinig gebruikt, gelukkig!

Dank je voor je meegevoel Carla!!

ANJA

Carla

Anja

Beste Allemaal,

Nog een nieuwtje.
Dit weekend heb ik ontdekt dat die heer (een goede vriend van me) die toen afstand wilde vanwege een vriendin die in de problemen zat, zonder mij iets te zeggen is verhuisd! De waarschuwing voor foute mannen is hier dus uit gekomen! Op zeker dat een vriendin met problemen niet de enige reden van het nemen van die afstand was ;) ;) ;) Dit nadat ik nog nadrukkelijk had gezegd om open en eerlijk te zijn als hij een vrouw zou vinden met wie hij wel een relatie wil.
Ik begrijp nu dat ik aan bedrog ontkomen ben! Heel fijn om te weten dat ook mijn intuïtie goed is.

Gitte

Hoi Anja,

Gelukkig dat jij niets met hem begonnen bent.
Lijkt wel iemand die op 2 paarden wed.
Beter kwijt dan rijk.

Groetjes,

Gitte

Anja

Je hebt een overschot aan gelijk Gitte!! Het deed en doet me nog steeds zeer maar met de tijd zal dat moeten helen! Ik vond het al zo raar dat hij tijd nodig had snap je?! Ik denk het wel!

Carla

Beter dat je er dan nu achter bent gekomen.

Anja

Gitte

Ja Carla, dat vind ik er ook van.
Helemaal gelijk.
Geen enkele vrouw heeft wat aan "een draaiende haan op een kerktoren" waarvan je niet weet in welke richting hij bij het volgende briesje staat.

En Anja, dat het zeer doet is helemaal te begrijpen. Misschien een magere troost maar zo'n man wordt nooit een rots in de branding. Niet voor jou en voor geen enkele vrouw.
Verhuizen zonder te melden is ver van netjes, zeker onder vrienden.

Anja

Die "draaiende haan op die kerktoren" krijgt tenminste een fris briesje! Ik kreeg slechts ijskoude tocht in mijn nek, veroorzaakt door die niet gemelde verhuizing! Ik hou het voorlopig maar bij mijn Eigen Richting! Ik krijg haast nog medelijden met zijn huidige vriendin :P :P :P ;) ::)
Ik heb inmiddels liever een goede fik hier dan een koude douche daar!