Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

De theedrinkers

Gestart door Anja, maart 21, 2021, 14:06:18 PM

Anja

Afgelopen nacht bevind ik mij in mijn droom tussen allemaal theedrinkers. Eentje ervan spaarde zelfs van die papiertjes die rondom theezakjes kunnen zitten.

Thee drinken staat voor mij in een droom voor gevoeligheid voor andermans onderliggende motieven en/of onderlinge verhoudingen. Er is voor mij meer onderlinge verbondenheid onderweg. Maar ook zal blijken of verbondenheid die ik nu met bepaalde mensen heb ook juist blijkt.

ANJA

Carla

Ik reageer even op jouw laatste opmerking Anja, of de verbondenheid die jij voelt wel juist is. Ik werd geraakt door die persoon die theezakjes spaart, dat gaat dus eigenlijk om het sparen van 'verpakkingen', ik kan me voorstellen dat die persoon dus niet ècht laat zien wie hij/zij is, maar dat je enkel een verpakking (masker) te zien krijgt.

Is mijn persoonlijke associatie, maar het is jouw droom en als jij je er niet in kunt vinden is het gewoon onzin  ;D

nickel

Die theezakjesverpakkingen werden/ worden (ook) gebruikt om te vouwen en daarmee kaarten te maken.

Thee (slap) aftreksel...van wat?

Anja

@Carla,
Heel straf dat jij dat schrijft want vandaag had ik het gevoel dat dit OOK weleens kan betekenen dat mensen mij bewust e. e. a. niet zeggen. Misschien voel ik dus dingen die er niet zijn inderdaad. Ik heb nu zelfs een beetje het gevoel dat ik wat moet oppassen voor sommige maskers zeg maar.

@Nickel
Ik weet niet om welk soort thee het ging. Maar gelet op wat ik vandaag voelde (zie bovenstaande) denk ik dat het weleens oppassen geblazen kan zijn als ik mensen ontmoet die bijvoorbeeld (die) kaarten kunnen maken of gewoon zeer creatief zijn. Ik krijg nu een klein beetje idee van de hoek waarin ik 'het' moet zoeken. Bedankt!

ANJA

Gitte

Citaat van: Anja op maart 21, 2021, 14:06:18 PM
Afgelopen nacht bevind ik mij in mijn droom tussen allemaal theedrinkers. Eentje ervan spaarde zelfs van die papiertjes die rondom theezakjes kunnen zitten.

Thee drinken staat voor mij in een droom voor gevoeligheid voor andermans onderliggende motieven en/of onderlinge verhoudingen. Er is voor mij meer onderlinge verbondenheid onderweg. Maar ook zal blijken of verbondenheid die ik nu met bepaalde mensen heb ook juist blijkt.

ANJA

Thee drinken vind ik altijd een moment van rust. Heerlijk met een stuk gebak. Gezelligheid.
De buideltjes van theezakjes sparen geeft mij een beetje aan dat iemand van de herinnering geniet.
De gezelligheid van samen zijn niet wil vergeten.

Anja

Dank je Gitte!

Het zal voor mij nog een ware zoektocht worden naar wie echt is en wie niet!

ANJA

nickel

Citaat van: Anja op maart 22, 2021, 15:43:35 PM
@Carla,
Heel straf dat jij dat schrijft want vandaag had ik het gevoel dat dit OOK weleens kan betekenen dat mensen mij bewust e. e. a. niet zeggen. Misschien voel ik dus dingen die er niet zijn inderdaad. Ik heb nu zelfs een beetje het gevoel dat ik wat moet oppassen voor sommige maskers zeg maar.

@Nickel
Ik weet niet om welk soort thee het ging. Maar gelet op wat ik vandaag voelde (zie bovenstaande) denk ik dat het weleens oppassen geblazen kan zijn als ik mensen ontmoet die bijvoorbeeld (die) kaarten kunnen maken of gewoon zeer creatief zijn. Ik krijg nu een klein beetje idee van de hoek waarin ik 'het' moet zoeken. Bedankt!

ANJA

Graag gedaan!

Anja

Beste Nickel, Carla, Gitte en Allemaal,

Zo kort na de droom durf ik nog niks met zekerheid te stellen maar.......ik heb het vage gevoel dat dit weleens om een aantal familiegeheimen zou kunnen gaan. En dan in bijzonder over geld in de familie.

Het heeft er misschien wel helemaal niks mee te maken hoor maar ineens krijg ik een beeld van een droom die ik alweer een poosje terug had: het wegvallen van al mijn apps terwijl er een feestje van mensen van stand was, die zeg maar gerust 'kak' hadden.

Ik ben alert maar droom toch verder. Ik hou jullie op de hoogte!

ANJA

Carla