financieel inzicht met keltisch kruislegging

Gestart door Blue Birds, maart 19, 2021, 06:49:39 AM

Blue Birds

Ik heb voor financieel inzicht en verloop de keltisch kruislegging gedaan

Bij het schudden vloog munten koning er uit.

1 basiskaart is munten koningin

Focus en het hard werken aan financieel onafhankelijkheid?

2  obstakel   is de kaart gerechtigheid

Iets dat ik niet zie? En op hoede zijn voor oneerlijkheid?

3  idealen   is de kaart staven koningin

? GEEN IDEE

4   de grondslag    staven   5

ook geen idee ?

5    recent verleden   zwaarden 6

Het losmaken van iets voor het nieuwe kan komen?

6  nabije toekomst    bekers schildknaap 

Ook geen idee wat deze schildknaap van bekers als financieel uitleg kan schenken

7    zelf     de wereld

Het potentieel en bereiken van iets? Iets positiefs financieel?

8  naasten   munten aas

Een loonsverhoging, een erfenis of een nieuwe onderneming in aantocht. Het kan ook een positieve verandering betekenen?

9  hoop en vrees   munten  9

De hoop op financieel onafhankelijkheid?

en 10 de uitkomst    munten ridder

Financieel stabiliteit?

Geert

Anja

Beste Blue Birds, Geert en natuurlijk allemaal!

Ik zal een poging doen om dit op te pakken in de hoop dat ik er niet al te veel naast zit.

Mij vallen de eerste twee kaarten het meest op. Blue Birds, beheert iemand anders jouw financiën en wil je daar graag vanaf?? Zo ja, waarom?? Ik kan het mis hebben maar volgens mij ben jij niet op je hoede voor oneerlijkheid maar ervaar je iets als oneerlijk, namelijk dat je financiën in beheer van iemand anders zijn? Dit omdat je in het verleden bedrogen bent op dit vlak?? Of dat je uitgaven hebt gedaan waarvan je de consequenties niet overzag en/of bij moeilijke contracten geen hulp hebt ingeroepen?

Jouw ideaal is dat je graag onafhankelijk bent maar dat je dat op dit moment nog niet bent.

Wat hiervan de grondslag is: slachtoffer geworden van profiteurs?

Kijk ik naar je recente verleden (Zwaarden 6) en je hoop en vrees (Munten 9); door iets wat er in het verleden is gebeurd, zit je nu emotioneel gezien vast. Zwaarden 6 zegt mij dat je van lieverlee steeds verder van jezelf af bent gaan staan.
Maar zie...hoe frappant!......de BEKERS SCHILDKNAAP!! Lees het verhaal van Geert nog maar eens goed door!! Ik doel op het verhaal wat hij in dat andere topic over o. a. die walvis heeft geschreven. Zo mooi dat ik daar even niet op kon reageren maar inmiddels bij mij wel goed is bezonken!!! Op het gevaar af dat mijn fantasie is doorgeslagen, schrijf ik nu het volgende!
Die vis in die beker van Bekers Schildknaap, kan dat een piepjonge walvis zijn, misschien zelfs wel net geboren?? Weet dat zo'n piepklein jong zonder zijn moeder sterft en al helemaal niet de ondiepe wateren zoekt.
-Waardoor is dit dier van zijn moeder af geraakt?? Hoe en/of waarom heeft het de ondiepe wateren gezocht/is hij daar per ongeluk terecht gekomen?? Dit is even symbolisch maar hier ligt denk ik de kern van jouw probleem!

Munten Aas en Ridder:
Ondersteuning van een vrijgevig man maar mogelijk ook een schenking of erfenis. Jouw ik (De Wereld) heeft ruimte nodig. Wederom refereer ik naar dat prachtstuk wat Geert geschreven heeft! Mijn gevoel: je zal op een gegeven moment toenemende rijkdom ervaren.
Dit om opnieuw de ruimte voor jezelf in te nemen, in een leefgebied en met een kring mensen waarbij jij je thuis voelt. Word net als die walvis! Een walvis voelt aan trillingen van de grond dat hij op de goede weg zit of niet. Misschien is het raadzaam om eerst eens goed naar die baby walvis te kijken om te observeren welk soort het is! Want elk soort leeft in een ander gebied. Het soort wat jij in je beker hebt, daar voel jij je thuis!!

Dit is maar een poging van mij maar misschien ook nog iemand anders???

Groetjes van ANJA

Anja

P.s Blue Birds,

Ik zie dat je twee koninginnen in je legging hebt. Mijn ervaring: pas een beetje op met wat je aan mensen vertelt, in dit geval zeker over je financiën! Roddel kan op de loer liggen!

Blue Birds

Beste Anja en Geert

Ik heb ik weet ik sta perplext en ik heb terwijl ik het las wat u mij mee deelde Anja plots een stroom van tranen moeten laten.

Eerst en vooral niemand en nooit geweest had iemand beheer over mijn financien

MAAR:

Ik heb jaren de enige kostwinner geweest en foute mannen gehad waar ik voor hen zorgde en probeerde de boel recht te houden ( en dit is zo hard geen aanval op mannen want ik weet dat er ergens echt wel eerlijke en warme en liefdevolle rondlopen) en ik heb ook fouten ene verhaal heeft twee zijden.

Enkel financieel heb ik zoveel verloren en ik gaf en gaf en gaf ook emotioneel
Ik heb zoveel moeite om mijzelf aan te kijken en te aanvaarden en miss dit allemaal de walvis, de vele tarot zoek leggingen etc en jullie feedback komen traag maar zeker puzzels op haar plaats....

Ik ben zo in de war van wat is oprecht en wat is werkelijkheid en wat een leugen. Maar ik zie stilaan mooie en oprecht mensen. En eerlijk ben ik er nog niet dat je werkelijke thuis in jou ligt. En hoe ver ik ook wil lopen of zoeken.

zelfliefde de vrijheid de ruimte het kunnen ademen ....  traag maar zeker ondanks doet deze feedback van jullie echt zoveel. Ook al is het niet allemaal rozengeur en manenschijn.

Dank!

Anja

Beste Blue Birds,

Lees de tekst die ik heb nog eens goed door als je wilt. Lees vooral de tweede alinea: beheert iemand jouw financiën en wil je daar graag vanaf?? Ik heb die vraag zelfs met twee vraagtekens gesteld, wat dus inhoudt dat ik van dat idee zeer zeker NIET met zekerheid uit ging. Jouw tranen zijn dus minstens deels voor niks gevallen!

Helaas voor jou, komt slachtoffer zijn van profiteurs hier des te sterker naar voren maar dat is natuurlijk maar mijn gevoel. Je gaf en je gaf maar op veel fronten, wat je nu dus in ieder geval minder en in de toekomst waarschijnlijk een stuk minder zal doen.
Maar waarom bleef/blijf jij maar geven, ook als je merkt dat mensen van je profiteren??

Zo aan de rest van je tekst te lezen, kan Bekers Schildknaap er weleens op wijzen dat jij op een hele nieuwe manier contact met jezelf gaat maken! Het is een contact met jezelf waarin jij je eigen werkelijkheid (beter) gaat accepteren. Als jij jezelf meer en meer gaat accepteren en ook jezelf beter kent dan krijgt je ook steeds beter inzicht in waar en bij wie je thuis hoort!
Straf dat je zelf schrijft eerlijk ben ik er nog niet dat je werkelijke thuis in jou ligt! Want ik vermoed dat dit de reden is waarom jij je nergens thuis lijkt te voelen en ook de voor jou verkeerde mensen aantrekt. O. a. profiteurs dus.