tarot kruislegging nieuw leven

Gestart door Blue Birds, maart 06, 2021, 09:47:17 AM

Blue Birds

Harts verlangen op een totaal nieuw leven

kruislegging

op plaats

1.  de toren

2. de zon

3. de hogepriester

4. zwaarden 5

5.  ridder van de bekers

6. bekers 8

7.  rad van fortuin

8. de duivel

9. staven 4

10.  het oordeel

Geert

Heb je wat meer informatie?
Bijvoorbeeld: geef wat meer achtergrond bij je vraag, hoe ben je bij deze vraag gekomen?

Er liggen hier zes grote arcana kaarten, dat is geen klein dingetje.

Mijn eerste indruk is, dat je aardig wat werk moet gaan verzetten voor een nieuw leven.
Om in deze tijdgeest te blijven, "the great reset" en "build back better". Iets wat wij niet willen.

En dat is bij jouw nieuwe leven ook. Dat wil je niet.

Wat wil je afbreken (toren)?
Voor welke schrikbeelden (duivel) loop je weg?

Voor een nieuw leven heb je veel moed nodig, en dat zie ik hier nog niet.

Geef wat meer info, dat kan de duiders enorm helpen.

Blue Birds

Hallo Geert

Ik begrijp het. Ja, ik heb mijn werk, ik heb mijn kind en ook al ben ik alleenstaande dit is niet de reden. Het gaat gewoon omdat ik iets mis in mijn leven waarvan ik heb ja, dat is het!! en dit bezorgt mij een enorm gelukkig gevoel. Natuurlijk weet ik dat u de kleine dingen in het leven moet zien hoor en daar dankbaar om moet zijn.

Maar ik denk soms na hoe heerlijk het zou zijn als ik in een totaal nieuwe omgeving met nieuwe mensen zou wonen met een job waar u hart bij ligt in een land waar je u zalig in voelt ( want sorry neen in dit land en dan heb ik het over Belgie heb ik dit thuis en goed gevoel al jaren niet ) of nooit gehad eerlijk en ik heb geprobeerd door in iedere provincie met de jaren te wonen en nergens voelde ik dit thuis gevoel of graag wonen en dergelijke gevoel.

Ik voel geen levens vibe en passie meer en ik ben niet depressief want ik ben een vrolijk iemand
Dus verlang ik naar een teken of iets waardoor je hele wereld veranderd
Je mindset
Je ongelukkig gevoel
Een andere streek
Een land waar je de zon in je hoofd geest en hart en thuis in voelt
Een job waar je u talenten en passie in gevonden hebt
enz..

Is dit beter uitgelegd?  :)

Geert

Ik snap het. Ik kan het niet meteen beantwoorden (mogelijk dat iemand anders hier op inspringt).
Ik mag zo drie dagen de volledige stilte in.
Daarna kan ik het weer oppakken (als dat nog niet is gedaan).

Regressie-therapie, zou dat iets voor jou zijn? Komt zomaar even in mij op.

Mensen zijn over het algemeen gelukkiger als ze ergens bij horen, best wel moeilijk in deze corona-gekte.

Enfin..., na het weekend kijk ik hier weer even.

Lena

Na een tijdje van afwezigheid .

Welcome back Geert .

Fijne intense , stille dagen toegewenst .

Lena

Anja

Mij valt meteen De Toren op de eerste plaats op! Dit gekoppeld aan wat ik voor de rest van jou lees Blue Birds, denk ik dat er iets vast zit in die toren wat er mogelijk zelfs dringend uit moet. Wat zit er dan zo vast? Dat ergens thuis voelen, dat zit vast. Wat moet er gebeuren om dat los te krijgen?

De Duivel geeft mij de indruk dat je inderdaad niet in harmonie bent met je omgeving. Wat is hier de oorzaak van? Als je de oorzaak hiervan niet achterhaald, bestaat het gevaar dat je in een ander land hier weer tegenaan loopt.

Geert

Tarot gaat jou hier niet bij helpen.
Je kunt er ook niet voor blijven weglopen.
Ik denk dat het moment daar is dat je er met iemand over moet gaan praten.

Een gevecht met jezelf kun je nooit winnen (Zwaarden V). Het verleden heeft jou dat al geleerd.
Weglopen van wat je zorgvuldig hebt opgebouwd (Bekers VIII) heeft ook niet zo veel zin.
Draaien aan het "Rad van Fortuin" en dan hopen op een betere toekomst, nee dat gaat ook niet lukken.

Steeds weer sleep je die loodzware leegte met je mee.

Zoek hulp, praat erover.